KİTAP 2022 YILINDA GEÇMEKTEDİR.
ÖNEMLİ NOT: Kitap askeri bir kitaptır ancak gerçekte olan askeri kademeler, kurallar vs. kurgu ile uyuşmadığı ve ben kurgumu değiştirmek istemediğim için kitapta gerçeklik pek fazla bulunmamaktadır. Çoğu şey benim hayal gücümle oluşmuştur.
Buraya başlama tarihinizi bırakır mısınız?
SİSLİ RUHLAR
0. BÖLÜM
❝GİRİŞ❞Ellerimden akan kan damlaları şu anki durumumu özetliyor gibiydi. Bazıları sonuna kadar gitmeyip, pes ederek intihar ediyordu. Önümdeki gri çakıl taşlarının arasına sızıyor, yok oluyordu. Bazıları ise inatla sonuna kadar gidip, tırnak etime kadar giriyor oradan da akıp yok oluyordu.
Ama her ikisinin de sonu aynıydı. Sadece tek fark vardı: Bazıları sonuna kadar direnip yok oluyordu, bazıları pes ederek intihar ediyordu.
Arafta gibiydim.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Ya pes edecek, çabalamayacaktım. Ya da her şeye rağmen savaşıp, sonunda yok olacaktım. Eğer savaşırsam en azından çabaladım diyecektim; ama ellerimden akan bazı kan damlaları gibi pes edersem çabaladım dahi diyemeyecektim.
Tek bir şey biliyordum: Eninde sonunda kaybeden olacaktım.
Yıllar önce söylenen şeyler sanki daha dün söylenmiş gibi kulağımda çınlıyordu. Her söylenen söz harfi harfine zihnimdeki derin uykusundan uyandı.
"Ben senin bir amcanım, kızım," İki elini de omuzlarıma koyuyordu. "İstersen baban da olurum. İstediğin her sıfata koyabilirsin beni. Sana zarar gelmesine izin vermeyeceğim." Daha on yaşındaydım, büyümeye zorlanan küçücük çocuk... Sahi bu kadar mı nefret ediliyordum?
İşte tam o zaman ruhumun sisli olduğunu anlamıştım.
İki bin yedi, yedi şubat.
Her insanın ruhu sislidir. Bazı insanlar bunu çok iyi perdeler, bazıları bunu saklama gereği dahi duymaz. Ve geriye kalan bazıları ise ruhunun sisli olduğundan bihaberdir.
Her insanın ruhu sisliydi. Bazı insanlar bunu çok iyi perdeliyordu, bazıları bunu saklama gereği dahi duymuyordu. Ve geriye kalan bazıları ise ruhunun sisli olduğundan bihaberdi.
Peki ben ne yapacaktım? Ruhumun sisli olduğunun farkına varmıştım. Bunu saklayacak mıydım? Yoksa saklamayacak mıydım?
Sakladım. Hem de çok güzel sakladım. O kadar güzel sakladım ki herkesi kaybettim.
AYRİS AVCAR
&
VİRAN KARAVADİ🔗
07.02.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİSLİ RUHLAR
Teen Fiction❝Her insanın ruhu sislidir. Bazı insanlar bunu çok iyi perdeler, bazıları bunu saklama gereği dahi duymaz. Ve geriye kalan bazıları ise ruhunun sisli olduğundan bihaberdir.❞ Kitap 07.02.2023 tarihinde yayımlanmaya başlanmıştır.