Bubbles ve diğerleri bir süre daha oturduktan sonra ilk önce Buttercup ve sonra da Butch gelmişti.
Ortam aşırı derecede garipti ve ortamda garip bir sessizlik vardı. Buttercup ve Butch sürekli gözlerini birbirlerinden kaçırırken Bubbles'ın gözleri tek tek herkesi geziyordu.
Sonunda gözleri Butterfly'la birleşince ona sohbet başlatması için işaret vermişti. Butterfly ise bir konu açmak için konuşmuştu.
Butterfly: Sohbetinize de doyum olmuyor hadi ama buraya kaynaşmak ve birbirimizle tanışmak için geldik.
dediğinde Blank'te başını sallayarak onu devam ettirmişti.
Blank: Evet hadi tanışalım. Ne yapmaktan hoşlanırsınız?
dediğinde Bubbles gülümseyerek konuşmuştu:
Bubbles: Ben yüksek sesle dans edip şarkı söylemeyi severim
Blank: Onu dün sabah anladık zaten
dediğinde herkes gülmüş ve Boomer'da sohbete katılmıştı:
Boomer: Ne tür müzikler dinlemekten hoşlanırsın?
Bubbles: Moduma göre değişiyor ama genel olarak hızlı tempolu müzikleri severim
Boomer: Yaa ben yavaş tempolu müzikleri daha çok severim
Bubbles: Olur aşkım senin için her türlü şarkı dinlerim
dediğinde Boomer gülümsemişti. Butch ise gözlerini kısarak kardeşi Bubbles'a bakmıştı
Butch: Bubbles...annem ve babamın sana ne dediğini biliyorsun değil mi?
Bubbles: Yooo onları genelde pek dinlemiyorum
Butch: Sevgilin olması için çok küçüksün
Bubbles: Ama şimdi gönül bu abicim ota da konar boka da dimi haksız mıyım?
dediğinde Buttercup kahkahalarla gülerken Butch'un gözleri ona dönmüştü ve masada ki herkes an ve an yanaklarının kızarışına şahit olmuştu.
Bubbles ve Boomer'ın yüzlerine bir gülümseme yerleşirken daha sonra biraz daha konuşmuşlar ve Butterfly annesiyle konuşması gereken bir şey olduğunu söyleyip telefonu ile dışarı çıkmıştı.
Telefondan Blank'i ararken Blank'te onu açmış ve Butterfly'la sanki bir akrabasıymış gibi konuşmuş ve panikle ayağa kalkmıştı.
Masadaki herkesin bakışları ona dönerken o ise hemen telefonu kapatmış ve babasının bacağının iş kazası yüzünden kırıldığını söylemiş ve hızlıca çıkıp gitmişti ve Boomer'da onun peşinden aceleyle gitmişti.
Buttercup ve Butch şaşırmış bir şekilde onların peşinden bakakalınca Bubbles durumu toparlama çalışmıştı.
Bubbles: Akşam bize muhtemelen haber verirler
demiş ve konuyu değiştirmişti. Bir süre sonra Butterfly geri dönmüş ve masada dörtlü olarak kalmışlardı.
O sırada Blank ve Boomer ise bir köşede kızların da kalkamsını bekliyorlardı. Bir süre sonra Butterfly ayağa kalkmış ve konuşmuştu.
Butterfly: Bubbles şu karşıda yeni bir kozmetik dükkanı açılmış parfüm alıcamda hazır buraya gelmişken oraya da gidelim
Bubbles: Ya sen kendine seçmeyecek misin? Ben niye geliyorum mal!?
demişti. Böyle demesinin sebebi ise abisinin bu durumdan şüphelenmemesini sağlamaktı ve tabiki Butterfly bunu anlamıştı.
Onları köşeden izleyen Boomer ve Blank ise şaşırmış bir şekilde Bubbles'ı izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfabe Partneri (PPGXRRB)
Подростковая литератураBubbles: Senin şıllık ablanı benim yavşak abime mi yapsak? Boomer: Efendim?