10. C Planı ✓

103 9 1
                                    

Günlerden Çarşamba idi. Herkes birlikte sinema salonlarının olduğu bekleme salonunda durmuş filmin sırada ki gösterimi için bekliyorlardı.

Şu ana kadar herhangi bir sorun çıkmamıştı. Buttercup ve Butch sinemaya gelmeyi kabul etmişti ve Çarşamba günü için Chucky filmine biletler alınmıştı.

Buttercup'ın bu konuda bazı endişeleri olduğu kesindi. Filmin ne filmi olduğunu bilmiyordu ama korku filmi olduğundan haberderdi. Fakat onu endişelendiren şey Boomer'ın da bu filme girecek olmasıydı.

Normalde bu konularda ödlek olan Boomer'ın her zaman yaptığı gibi gece gece yanına gelip onunla yatıp yatamayacağını soracağını biliyordu fakat bunu onu arkadaşları önünde utandırmak istemediği için söylemiyordu.

Butch ise onun aksine oldukça rahattı. Korku filmlerini severdi. Ayrıca ona göre kız kardeşini korku filmlerinden sonra gece odasına gelip korkutmak çok eğlenceliydi.

En son bunu yaptığında Bubbles korkudan Butterfly'ın evine kadar koşmuştu. Butterfly'da direk polisi aramıştı ve anne ve babası Butch gelip alana kadar karakolda kalmıştı. Tabi yanında 1 hafta ceza da hediye gelmişti.

Şimdi ise sinema salonun sıradaki gösterimine kadar hepsi koltuklarda oturmuş bekliyorlardı. Garip bir şekilde Butch ve Buttercup hariç herkes telefonla uğraşıyordu. O sırada Buttercup soru sorma ihtiyacını gidermek için konuştu:

Buttercup: Neden hangi filme gideceğimizi söylemiyorsunuz?

Bubbles başını telefondan kaldırıp gülümsedi ve konuştu:

Bubbles: Öyle sürprizi kaçar

Butch: Senin korku filmlerinden korktuğunu sanıyordum

Bubbles: Ben oraya filmi izlemek için gitmiyorum ki

Butch gözlerini kısarken Boomer'ın gözleri irileşti. Bir an planı açıklayacak diye ödü koparken Bubbles bambaşka bir şey söylemişti.

Bubbles: Boomer'ı izlemek için gidiyorum

Buttercup kıkırdadı:

Buttercup: Onun kardeşi olduğunu nasılda belli ediyorsun

diyerek Butch'u gösterdi. Bubbles gülerken Boomer ise kızarmakla meşguldü. Butch ise buna karşılık sadece gözlerini devirdi.

Butterfly ve Blank'te oldukça mutlu görünürken Butterfly'ın aklına bir şey gelmiş ve yüzünde ki gülümseme solmuştu. Panikle ayağa kalkarken Bubbles'ı kolundan tutarak çekiştirmeye başladı.

Uzakta ikisi hararetli bir tartışmaya girerken diğerleri peşlerinden onlara şaşkınlıkla bakıyorlardı. Butterfly endişeli görünürken Bubbles onun aksine oldukça sakindi.

Bir süre sonra gösterimin başlayacağı odanın saati gelmiş Butterfly ve Bubbles aralarında ki sorunu gidermiş ve odaya doğru ayaklanmışlardı. Giderlerken Boomer sürpriz olması için ablasının gözlerini kapatırken Blank'te Butch'un gözlerini kapatmaya çalışmıştı.

Çalışmıştı çünkü Butch'un boyu ondan çok uzundu bu yüzden elleri tam yüzüne uzanamıyordu. Odanın hemen yanında Chucky 1 yazarken Blank ve Boomer birbirlerine bakarak gülümsemişlerdi.

Odaya girdikten sonra Boomer ve Blank ikilinin gözlerini kapatmayı bırakmışlardı. Bubbles Buttercup'ın ellerine kendi biletlerini tutuştururken hemen kendisi arkada ki ilk koltuktan sonraki koltuk olan yere geçmişti.

Buttercup ona şaşkın bir ifade ile bakarken Boomer'da ilk koltuğa geçmişti. Butterfly Bubbles'ın yanına onun yanına da Blank oturmuştu.

(Son kısma koydum sıra numaralarını eğer kafanız karıştıysa hikayenin sonuna bakabilirsiniz)

Alfabe Partneri (PPGXRRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin