Butch: Bak vallahi tanımıyordum güzelim
derken saçını kurulayan Buttercup'a bakıyordu Butch. Buttercup ona defalarca sorun olmadığını söylerken Butch ise hala kendini açıklama derdindeydi.
Partide oldukça fazla sorun çıkmıştı. Havuza düşen Butch ve Cassandra ikilisinden sonra Buttercup onlara şaşkın gözlerle bakmış. Bide Butch onu fark eder etmez havuzdan çıkmış ve herkesin önünde Buttercup'a sarılmıştı.
Şimdi ise tüm okul camiası onları sevgili sanarken ikili bunu çok umursuyormuş gibi görünmüyorlardı.
Hector ise iyi bir ev sahibi olarak herkesi partiye tekrar döndürmüş ve Cassandra'yı kıyafet ve havlular vererek başka bir odaya gönderirken Butch'u da diğerleriyle beraber kendi odasına göndererek yine havlular ve kuru kıyafetler vermişti.
Butch Cassandra'dan özür dilemiş ve Cassandra'da sorun olmadığını söyleyerek konu kapanmıştı. Cassandra ve Butch zaten sınıf arkadaşıydılar o yüzden aralarında ister istemez bir arkadaşlıkları zaten vardı.
Bu yüzden şimdi dörtlü takım gülmekten altlarına sıçmamak için sakin bir şekilde beklerken Buttercup ise Butch'un ıslak saçlarını kurulamakla meşguldü.
Brick: Salaksın cidden. Kızın üstüne niye hiç görmemiş gibi atlıyorsun?
Butch: Sus sen ya!
Blossom: Evet Brick herkes senin gibi odun mu?
Brick: Aşk olsun aşkım odun muyum ben?
Blossom: Ben cevaplamayayım çünkü camiada herkes biliyor cevabı
Bubbles: Çok tatlısınız hadi sevgili olun
dediğinde Buttercup Bubbles'a tek kaşını kaldırarak bakarken Butch ise Bubbles'a sanki farklı bir yaratıkmış gibi bakıyordu.
Butterfly Bubbles'a çenesini kapaması için yüz işaretleri yaparken Blank ve Boomer ise tereddütle bekliyorlardı:
Brick: Yine başladı bu sen bir sus!
Bubbles: Ay tamam be! Sizde iki dakika shiplemeye gelemiyorsunuz! Baksana Butterfly ve Blank'e hiç şikayet ediyorlar mı?
Butterfly: Bubbles benim de seni tutarak havuza atmamı istemiyorsan sus
Blossom: Neyse hadi biz çıkalım da partiye devam edelim. Sizde sonra gelirsiniz
diyerek olayı kapatmasıyla beraber aslında Brick Bubbles'ı bir nevi korumuştu. Yoksa plan her an açığa çıkabilirdi.
Mesela Butch "Yoksa siz bizi sevgili yapmak için mi sürekli bizimle aynı ortamlara girmeye çalışıyordunuz?" tarzında bir soru sorarak herkesi ve planları yakabilirdi.
Bu yüzden hemen herkes olayı kapatarak odadan çıkmışlardı. Odanın içinde yalnız kalan Buttercup ile Butch olayı çok kurcalamadılar. Hector'un odasında bir ebeveyn banyosu vardı. Butch içeri girerek kurulanacaktı ve Buttercup'da onu bekleyecekti.
Bu yüzden Buttercup Butch'a temiz bir vücut havlusu ve kuru kıyafetleri uzatırken Butch'da banyoya girmişti. Girmeden önce ise hala ıslak olan ama az da olsa kurumuş olan saçlarıyla beraber kapıdan gülümseyerek Buttercup'a konuşmuştu:
Butch: İstersen katılabilirsin güzellik
dediği anda Buttercup yatakta ki yastıklardan birini Butch'a doğru fırlatmış ve yüzünü ekşitmişti.
Yastık Butch'un yanında ki duvara çarparken Butch gülümsemiş ve banyoya tamamen girerek kapıyı kapatmıştı.
Buttercup ise Hector'un yatağının üzerinde Butch'u beklemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfabe Partneri (PPGXRRB)
Подростковая литератураBubbles: Senin şıllık ablanı benim yavşak abime mi yapsak? Boomer: Efendim?