2- Planlama Zamanı

247 14 11
                                    

Boomer ve Blank ikilisi okul koridorunda duvara yaslanmış bir şekilde sohbet ediyorlardı. Boomer ona durumu anlatmış ve mesajları göstermişti.

Blank mesajlara kahkahalarla gülerken Bubbles'ın entelektüel bir kız olduğunu düşünüyordu. İkili okulda olsalar bile ne Bubbles nede abileri görünürlerde yoktu.

Ta ki iki tane bağırma sesi duyulana kadar. Okul kapısından içeri ele ele sekerek bir şekilde gelen iki kız bağıra bağıra şarkı söylüyorlardı.

Boomer ve Blank'te dahil pek çok öğrencinin dikkati sabah sabah bağıran bu iki kıza dönerken ikili bunun hiç farkında değil gibiydiler.

İkisininde kulağında kulaklıkla beraber şarkı söyleyerek dans ediyorlardı. Şarkı sonlanınca ise durmuşlar ve kulaklıklarını çıkarmışlardı.

Bubbles kendine bakan garip insanlara "Ne bakıyorsunuz? Önünüze dönün!" diyerek sert bir ikazda bulununca öğrenciler gerginlikle kendi işlerine dönmüşlerdi.

Bubbles iki erkeği görünce en samimi gülüşüyle onlara el salladı. İkili ona garip bir bakış atarken Bubbles Butterfly ile birlikte oraya doğru yürüdü.

Yanlarına varınca en samimi sesiyle kuş gibi şakıyarak

Bubbles: Günaydın evimin direği çocuklarımın babası

demişti. Boomer ona " Ne diyorsun?" dermiş gibi bakarken Blank ve Butterfly gülmemek için kendilerini tutuyorlardı.

Boomer: Günaydın Bubbles

Bubbles: Şşş Bubbles yok karıcığım diyeceksin

Boomer: Ama biz evli değiliz ki

Bubbles: Bu olmayacağımız anlamına gelmiyor

Butterfly: Alınma Boomer Bubbles sadece fazla açık sözlü ben Butterfly

diyerek elini uzatan Butterfly'a karşılık Boomer Butterfly'ın samimi tavrı hoşuna gitmiş olmalı ki uzatılan eli samimiyetle sıkmıştı.

İkili el sıkışırken Bubbles yine açık sözlülüğünü konuşturmuştu.

Bubbles: İkiniz sevgili olursanız ikinizi birlikte yolarım

demişti. Butterfly onun bu laflarına göz devirirken Boomer ise oldukça şaşırmıştı. Blank ise onun bu laflarına sırıtıyordu. Boomer gergin havayı dağıtmak için konuşmaya başladı.

Boomer: Pekala bende tanıştırayım bu Blank benim en iyi arkadaşım

Bubbles: Buda Butterfly benim en iyi arkadaşım

diyerek herkes tanışınca Blank ilk önce Bubbles'la sonra da Butterfly'la el sıkışmıştı. Bubbles ve Butterfly küçüklükte hep aynı okul ve sınıflarda okumuşlardı bu yüzden hep beraberlerdi.

Butterfly her ne kadar tek çocuk olduğunu söylese bile Bubbles onun için bir kız kardeş Bubbles'ın abileri Brick ve Butch'da onun abileri sayılıyordu.

Bunca yıl aynı sırayı ve aynı okulları paylaşmalarına rağmen lisede maalesef ayrı sınıflara düşmüşlerdi.

Okul planlaması garip bir yapıya sahip olduğu için Butterfly'ın sınıfı üst kattaydı ve Blank'le aynı sınıftaydılar. Buda onlar için güzel bir tesadüftü.

Boomer: Abilerin nerede?

Bubbles: Annemi eczaneye bırakmaya gittiler birazdan gelirler

Blank: Bu konudan emin misiniz? Başımıza bela açmayalım

Bubbles: O konuda garanti veremem enişte bizim sağımız solumuz belli olmuyor

Alfabe Partneri (PPGXRRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin