Bubbles: Büyükanne büyükbaba!
Bubbles arabadan indikten sonra çiftliğin biraz ilersinde onları bekleyen ikiliye doğru koşmuştu.
Kendini büyükannesinin kollarına atarken açık tenli, saçları beyazlamış tonton kadın gülümseyerek sarışın kızı kolları arasına almıştı.
Kadın kilolu dururken yanında duran esmer, saçları beyazlamış, kepçe kulaklı ve zayıf duran adam ise herkese gülümseyerek bakıyordu.
Diğer herkes bagajdan valizleri indirmekle uğraşırken sadece Bubbles büyükanne ve büyükbabasına sarılıyordu.
Heather: Tatlım reflekslerin iyice gelişmiş çok iyi koşuyorsun
dediğinde Bubbles'ın yanakları kızarırken yanına duran adam eşinin sırtını sıvazlamıştı.
Alan: Hayatım şimdi bu konuları konuşmayalım yeni misafirlerimiz var
Bubbles: Evet size yeni misafirler getirdim
diyerek heycanla konuşan Bubbles'la herkes eşyaları indirmeyi bitirdikten sonra Butch ve Brick öne atılarak büyükanne ve büyükbabalarına sıkıca sarılmışlardı.
Heather: Butch ne bu halin? Çökmüş gibisin ne oldu?
dediğinde Butch büyükannesine sadece tebessüm etmişti. Butch ve Buttercup yol boyu konuşmayı bırakın göz göze bile gelmemişlerdi.
Buttercup'ın bu konuda onuru oldukça kırılmış olsa bile Blossom ve Boomer'ın onu cesaretlendirmesi ile biraz olsun özgüveni yerine gelmiş ve Butch'la diyolog kurmak için çiftliğe gelmeyi kabul etmişti.
Brick: Keratanız son zamanlarda sabah akşam oyun oynuyor ondandır
diyerek durumu bambaşka bir şeyle toparlamaya çalışan Brick Butch'un ensesine bir tane vurmuştu. Aslında ortamda ki herkes Butch'un neden bu halde olduğunun farkındaydılar. Yani Buttercup, Heather ve Alan dışında herkes.
Alan: Ah şu günümüz gençleri!
diyerek yakınmsıyla Bubbles kıkırdamıştı.
Heather: Misafirlerimiz kim? Oh bizim eşşek sıpası gelmiş
diyerek Butterfly'a itafhen konuştuğunda Butterfly sırıtarak onların yanına gelmişti. Heather genç kıza sıkıca sarılırken konuşmuştu.
Heather: Büyüdükçe güzelleşmiş resmen! Aynı benim gençliğim!
dediğinde Bubbles ise her zamanki gibi araya girmişti.
Bubbles: Peki ya ben büyükanne?!
diyerek parmağıyla kendini gösterirken Butterfly Alan'a sarılırken Heather ise torununa bakmıştı.
Heather: Benim ballı çöreğim sen hep güzlesin
dediğinde Bubbles saçlarını savurarak kibirli bir ifade takınmıştı.
Alan: Valla bizi unuttun sandık kızım
Butterfly: Olur mu öyle şey büyükbabacağım? Bizim aileyi biliyorsunuz ama
dediğinde Heather dizlerine vurarak konuşmaya başlamıştı.
Heather: Oyy oyy yok mu o senin annenle baban? Vallaha senden çok benim ömrümü bitirdiler
diyerek yakındığında Butterfly gülmüştü. Ana ailenin arasında böyle bir sohbet geçerken Brick Blossom'un elini tutmuş ve büyükanne ve büyükbabasına göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfabe Partneri (PPGXRRB)
Teen FictionBubbles: Senin şıllık ablanı benim yavşak abime mi yapsak? Boomer: Efendim?