45- O Planı ✓

55 9 8
                                    

Buttercup: Butch sence de biraz hızlı gitmiyor musun?!

diyerek bağıran Buttercup Butch'a daha fazla yapışmıştı. Fakat Butch ona aldırmadan fırtına gibi atı koşturmaya devam ediyordu.

Butch: Sakinleş bunu daha önce defalarca yaptım!

diyerek Buttercup'ın içini rahatlatmaya çalışsa bile Buttercup pek tatmin olmuşa benzemiyordu.

Buttercup: Eğer bundan düşersem seni öldürürüm

diyen Buttercup'la Butch kıkırdamış ve atını biraz yavaşlatmıştı. Buttercup yavaşça gözlerini açarken manzaraya bakmıştı.

İnanılmaz derece güzel bir manzaranın olduğu bir uçurumun tepesinde duruyorlardı. Buttercup manzaranın güzelliğine öyle büyülenmişti ki Butch'un onun alnında ki terleri bir peçete ile sildiğini bile fark etmemişti.

Butch: Ne kadar da terlemişsin

diyerek gülen Butch ile Buttercup kızarmış ve Butch'un sımsıkı tuttuğu tişörtünü serbest bırakmıştı.

Buttercup: Üzgünüm biraz panik oldum sanırım

dediğinde Butch tekrar gülümsemiş ve attan dikkatlice indikten sonra elini Buttercup'a uzatmıştı.

Buttercup Butch'un elini tutarak dikkatlice attan inerken ikili uçuruma yaklaşarak manzaraya bakmışlardı.

Buttercup: Manzara çok güzel!

Butch: Değil mi? Ben ve Shadow küçüklüğümde hep buraya gelirdik

Buttercup: Keşke telefonumu evde bırakmasaydım. Fotoğraf çekerdim

dediğinde Butch gülümsemiş ve Buttercup'ın alnına parmağı ile bastırarak konuşmuştu.

Butch: O zaman sende manzarayı aklına kazı

dediğinde Buttercup sadece ona sinir bozucu bir şekilde dil çıkarmıştı. İkili uçurumun önüne oturarak bir süre konuşmadan manzarayı izlemişlerdi.

Butch parmaklarıyla oynarken Buttercup ise arada Butch'a bakarak manzarayı izliyordu. Sonunda bu sessizliği Butch bozmaya karar vermişti.

Butch: Buttercup?

dediğinde Buttercup ona bakark konuşmuştu.

Buttercup: Efendim?

Butch başını kaldırarak rahatlatıcı manzara ile derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

Butch: Son zamanlarda sana karşı soğuk olduğumu biliyorum ve bunun için üzgünüm ama-

dedikten sonra cesaretini toplayarak Buttercup'ın yeşil gözlerinin içine bakmıştı.

Butch: Bir şeylerin farkına vardığımdan beri içinde bulunduğum durum beni acayip korkuttu

dediğinde Buttercup elini Butch'un elinin üzerine koymuştu. Bu hareket bile Butch'un titrek bir nefes vermesine sebep olmuştu ama yinede elini geriye çekmemişti.

Buttercup: Butch neyden korkuyorsun bilmiyorum. Söylemek zorunda da değilsin ama bu bir sorun değil. Ben senin her zaman yanındayım senden korkmam

dediğinde Butch tekrar Buttercup'ın gözlerine bakmıştı. Buttercup'ın söylediklerinde ciddi olsa bile Butch "Korktuğum kişi zaten sen olduğun için bu bir sorun" diyemedi.

Bunu Buttercup'a yapamazdı. Buraya ona kendini açıklamak için gelmişti ve bir anda kalkıp onunla tüm iletişimini koparamazdı. Bunu yapacak cesareti de yoktu zaten.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alfabe Partneri (PPGXRRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin