Selamm yine ben geldimm. Özlediniz demi evet bende sizi özledim. Çok olmadı. gerçi yinede ben her zaman sizi özlüyorum 🥺
Bu bölüm haddinden fazla duygusallık ve Boomubbles içeriyor. Artık olayı çözün çok ipucu verdim kız.
Neyse hadi bakalım başlayalım.
Hepinizi çok seviyorum. İyi okumalar spagettilerimm 😊🧡
-Moon Butterfly Şirketi Sunar-
-------------------------------------------------------------
Bubbles odasında telefonla uğraşırken sırıtıyordu. O planını zaten Butterfly'la hazırlamıştı ve yakında uygulamaya koymayı düşünüyordu.
Buttercup ve Butch'un Noel'de ki garip davranışlarından sonra Butterfly ile bir durum kritiği yaparak Brick'i sorguya çekmiş olsalar bile tahmin edersiniz ki bu pek işe yaramamıştı.
Üstüne Buttercup'ın mutsuzluğunun artması da plan için hiç iyi habere işaret değildi ve takımın hemen bir şeyler yapması gerekiyordu.
Böyle kötü tesadüfler üst üste geldiğinde Bubbles'ı neşelendirebilecek tek şey takdir edersiniz ki Boomer'dı.
Bubbles Boomer'a anlatmadığı şeyler hakkında hep suçluluk hissetse bile onun tarafından terk edilmekten aşırı korkuyordu.
Bu yüzden Boomer'a ilk görüşte aşık olsa bile onu taraflıca araştırarak aşkına devam etmişti. Boomer'ın gaddar biri olmadığını biliyordu ama şu anlık sırlarını bilmemesi daha iyi olurdu.
Bubbles yatağında oturur pozisyona geldi ve ellerini başının arasına alarak gözlerini kapadı.
Bubbles: Annenin dediklerini unutma Bubbles
Kendi kendine sessizce mırıldanan Bubbles'ın kapısı çalınca gözlerini oraya çevirerek seslenmişti.
Bubbles: Gel!
İçeri Brick girmişti. Bubbles onun yüz ifadesine bakarken Brick'in yüzünde biraz endişe ve tereddüt olduğunu görünce ciddi bir konu olduğunu anlamıştı. Fakat yinede alaycı konuşmasından vazgeçmemişti.
Bubbles: Ne o doktorum size yine zırladığımı mı söyledi?
diyerek espirili konuşan Bubbles'la Brick yüzünü buruşturmuştu. Bubbles'ın yatağının kenarına oturan Brick konuşmuştu:
Brick: Ciddi konularda lüzumsuz şakalar yapmayı bırakmalısın
Bubbles: Benim hayatımla ilgili yaptığım şakalar sizi ilgilendirmez. Her neyse ne oldu?
Brick: Bubbles...
Brick elini Bubbles'ın elinin üzerine koyarak sıktığında Bubbles ilk başta ikilinin ellerine daha sonra Brick'e bakmıştı.
Bubbles: Abi ne oluyor?
Brick: Ben sizden plan listesini iptal etmenizi istiyorum
dediğinde odada derin bir sessizlik oldu. Ardından Bubbles kahkahalar atmaya başladığında Brick ona düz bi ifade ile bakmıştı.
Bubbles: İlahi abi bende böyle gelince ciddi bir şey söyleyeceğini sandım. Oyunculuğun çok iyimiş şaka konusunda da fena değilsin
dediğinde hala gülmeye devam ediyordu. Brick düz bir ifade ile Bubbles'ın elini sıkmaya devam ederken Bubbles'ın kahkahası yavaşça durmuş ve kaşları düz bir hal almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfabe Partneri (PPGXRRB)
Novela JuvenilBubbles: Senin şıllık ablanı benim yavşak abime mi yapsak? Boomer: Efendim?