35- Bir Taşla Dört Kuş

90 7 24
                                    

Blossom: Hadi ama niye biz gidiyoruz?

Bubbles: Çünkü biz mükemmel kampçılar olarak buraları halledeceğiz

Brick: Mis gibi ortam. Bırakta veletler işleri haletsinler

Buttercup: İyide bizimde bir şey yapmamız gerekmiyor mu?

Butterfly: Küçüklüğümüzde Bubbles'la yaz kampına gönderilirdik o yüzden endişelenmeyin

Bubbles: Evet ailemiz bizden kurtulmaya fazla meraklıydı

Blank: Küçüklüğümde babamla çok fazla kampa gittim. O yüzden benimde bilgim var

Boomer: Niye her ortamda vasıfsız olan tek kişi ben oluyorum?

Bubbles: Sen en yüksek rütbedesin hayatım. Benim kocam olma rütbesi

dediğinde Butterfly ve Blank kıkırdarken Boomer ise gözlerini devirmişti. Butch ve Buttercup sonunda vazgeçmiş bir şekilde önden ormanda ilerlemeye başlarken Brick'te Blossom'un elinden tutarak onların peşinden gitmişti.

Blossom hala çok şüpheciydi bu yüzden giderken bile arkasından çocuklara gözlerini kısarak bakmıştı.

Blossom: Yinede gözüm üzerinizde

dediğinde Bubbles onun arkasından "he he" işareti yaptığında Butterfly, Blank ve Boomer gülmüşlerdi.

Dörtlü ormanın içinde gözden kaybolduğunda sözde kampla ilgilenecek olan dörtlü takım ise birbirlerine bakmışlardı.

Boomer: Tamam napıyoruz?

Bubbles: Butterfly kostümünü giysin sonra üçümüz gösteriye başlarız

dediğinde Butterfly kaşlarını çatarak eliyle "tamam" işareti yapmıştı.

🌅

Buttercup: O yüzden jölenin tadı iğrenç

Butch: Bence görüntüsü hoş olduğu için insanda yeme ihtiyacı uyandırıyor

diyerek yerde ki dal parçasını kucağına alan Butch ile beraber Buttercup onu onayladığını göstererek başını sallamıştı.

Blossom ise onların arkasından oflayarak gelirken Brick onu dürtmüştü.

Brick: Hadi ama bunu istemiyor muydun? Benim minik tavus kuşum niye dudaklarını büzüyor?

diyerek Blossom'un yanaklarını tuttuğunda Blossom sinirli bir şekilde başını diğer yana çevirmişti.

Brick buna gram alınmadan Blossom'a sarılmış ve kızıl saçlarının üstüne bir öpücük kondurmuştu. Bu Blossom'u anında yumuşatırken o da kollarını Brick'e dolamıştı.

Buttercup: Niye her ortamda romantikliğinizi görmek zorundayız?

Butch: Evet ormanda da sarılmazsınız

Blossom tam ağızını açarak sakinliğinin son demleri arasında bir sinir krizi geçirecekti ki Brick araya girmişti.

Brick: Neden siz ikiniz sızlanmak yerine sadece kıskandığınızı söylemiyorsunuz?

Bu Blossom'u keyiflendirirken kıkırdayarak başını Brick'in göğüsüne gömmüştü. Brick'te bununla birlikte kıkırdamıştı.

Butch ve Buttercup ise birbirlerine bakarak omuzlarını silkmiş ve önlerine dönmüşlerdi.

Butch: Fazla uzaklaştık mı?

Buttercup: Evet yolumuzu kaybetmesek iyi olur

Brick: Keşke o yerden bitme cüceyi de yanımıza alsaydık

Alfabe Partneri (PPGXRRB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin