56. bölüm (Özel 1)

8.1K 479 181
                                    


Media: Pamir 🤤

Uzun bir aradan sonra merhabaaa.

Bölüm içinde ismi geçen Ayça= Yankı'nin final bölümünde yazdığı kız.

...

"Sena 1 saattir 5 dakika diyorsun, kök saldım burda."

Pamir'in isyan eden sesi 1 saat içinde onuncu defa kulağıma gelince derin bir nefes verdim. Sakin olabilirdim, yapabilirdim bunu.

"5 dakikaya hazırım."

Yatak odasından banyoya sesi pek gelmiyordu ama söyleniyordu galiba. Buna alışmış olaması gerekmiyor muydu? 2 sene olmuştu neredeyse evleneli.

Daha fazla bekletmemek adına son olarak parfümümü de sıkıp çıktım banyodan. Çocuğu yatağın ortasına uzandırmış, kendisi de çocuğun karnına uzanmıştı.

Sessizce yatağın arkasından dolanıp yüzüne doğru eğildim. Gözlerini kapatmıştı. Uyanık olduğu belliydi nefes alışveriş şeklinden.

Baş parmağım ve işaret parmağımla burnunu sıktım. Pozisyonunu hiç bozmadan ağzını açıp ağzından nefes almaya başladı. Gülerek elimi çektim ve yavaşça vurdum yanağına.

"Hazırlandın mı?"

"Evet."

"İyi bari alışveriş merkezi kapanmadan yetişebiliriz."

"Pamir saat daha öğlen 2."

"Evden çıkış, otoparkta yer bulma, Starbucks, yemek ve selfie diyerek hesaplarsak saat 7 oldu."

"Biraz daha abart Pamir?"

Hera'nın karnından kafasını kaldırıp emziğini taktı ağzına. Beni beklemekten olsa gerek bedeni uyuşmuştu. Geçen sefer de ben onu beklemiştim 1 saat. İlk defa benden önce hazırlandığı için söyleniyordu kendi kendine.

"Bu çocuğun yanağına ne olmuş böyle ya?"

Pamir çocuğun yanağından tutup iyice inceledi. Kızarmıştı biraz.

"Yankı öpmekten morarttı çocuğumu."

"Vay puşt."

Yatakla tamamen bağlantısını koparıp ayağı kalktı. Bedenini bana doğru döndürdüğünde tek kaşını kaldırdı şaşırmış bir ifadeyle.

"Bu güzellik ne böyle karıcığım, kalpten göndermek mi istiyorsun yoksa beni?"

"Az önce söylenen sen değilmişsin gibi."

"Kim söylenmiş."

Yavaş adımlarla üzerime doğru yürüdüğünde dudağımı büzdüm. Umarım bir saat diye söylendiği makyajımı bozacak bir hamlede bulunmazdı.

Üzerime doğru eğilip sadece küçük bir öpücük kondurdu yanağıma. En azından bu kadarını düşenebiliyordu.

Ben kocamdan razıyım..

Yatağın üzerinde ki siyah küçük kol çantamı bana doğru uzatıp şirince gülümsedi. Elinde tuttuğu çantayı elime alınca bebeğin yanına gitti.

Bebek taşıma çantasını alıp sırtından geçirdikten sonra Hera'yı kucağına aldı ve kafasını omzuna yatırdı. Daha sonra çantanın çıtçıtlarını takıp tamamen bağladı kendine çocuğu.

Üst Komşu | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin