...
Akay'dan-
Heyecandan elim ayağım titrerken grup sohbetinden çıkıp telefonu herhangi bir yere bıraktım. Kalbim öylesine hızlı çarpıyordu ki Yankı'nın söylediği cümleyi yanlış anlamış olmaktan ölesiye korkuyordum.
Emir şu an evde miydi değil miydi ondan bile bir haberdim. Doğruysa bile inkar eder mi diye düşünmekten başıma ağrı girmişti. 3 senedir dolmuştum zaten.
Oturduğum koltuktan kalkıp odanın içinde tur atmaya başladım. İlk adımı benim mi atmam gerekiyordu yoksa beklemeli miydim? Yanıma gelip benimle konuşur muydu ki?
Hayır, kesin utanırdı. Yeterince beklemiştim zaten ve burda ilk adımı atması gereken kişi bendim. Bir an önce kendime gelip onunla bu konuyu konuşmalıydım. İşin sonunda ya kavuşacaktık ya da tamamen ayrılacaktık. Bunu düşünmek bütün moralimi alt üst etmeye yetiyordu.
Telefon titreşim sesi gelince başımı kaldırıp telefonu elime aldım. Yankı arıyordu. Önce onunla konuşsam daha iyi olurdu sanırım. Yanlış anlamış olabilme ihtimalim vardı çünkü.
Derin bir nefes alıp çağrıyı yanıtlamak için yeşile bastım. Telefonu kulağıma götürüp bekledim ilk önce.
"Alo." diye seslendi Yankı.
"Efendim?" Sesimin böyle çıkacağını tahmin etmemiştim. Titriyordu resmen.
"Ağlıyor musun lan?"
"Ne ağlaması amınakoyayım." Gülme sesini duyduğumda göz devirdim. Ciddi bir konu vardı şu an.
"Şimdi işi Emir malına bırakırsam yine inkar falan edicek. O yüzden ilişkinize el atıyorum."
"Ne ilişkisi?" Hadi ama. Hem deliler gibi aşık olup hemde aksini iddia etmekte neyin nesiydi? Cesaretimi toplamam gerekiyordu artık.
"Akay, ben mal bir insan değilim koçum. Emir'i sevdiğinin farkındayım. Sadece kendin itiraf et diye bekledim ama bu işi size bırakırsam ölene kadar inkar edeceksiniz gibi duruyor."
Bu konuda haklıydı. Her ne kadar uzaktan ciddi ve utanmaz bir insan gibi gözüksemde konu Emir olunca herşeyden çekiyordum kendimi.
"Emir gerçekten seviyor mu beni yani?"
"Cidden Dünya'nın en gerizekalı iki kişisi birbirine nasıl aşık oldu aklım almıyor."
Sıkıntılı bir nefes verip elimle başımı ovuşturdum. İçime su serpilmişti. En azından tek taraflı değildi duygularım. Geriye bir tek Emir'le konuşmak kalmıştı.
"Yankı eminsin değil mi? Sorun çıkmasın sonradan?"
"Bizzat gelip bana söyledi sana aşık olduğunu. İnanmıyorsan mesajları ss olarak atabilirim?"
"Gerek yok, güveniyorum sana. Sence Emir'le hemen mi konuşmalıyım?"
"Evet, hemen konuşmalısın. Eğer beklersen istemediğini falan düşünebilir."
Arkadaş grubumuzda ilişkisi olmayan ama herkese ilişki tavsiyesi veren kişi her zaman Yankı oluyordu. Çoğu konuda haklı olması dışında sorun yoktu aslında.
"Bizimle uğraşana kadar kendinle uğraşsaydın evliydin şu an."
"Unutma Akay'cım antrenörler oyuna dahil olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üst Komşu | Texting
Umorismo+0535**: Merhaba, kusura bakmayın rahatsız ediyorum. +0535**: Numaranızı annemden aldım. +0535**: Üst komşunuzum bir şey rica edebilir miyim? Sena: Tabii, buyrun. +0535**: Çamaşır sererken baksır elimden kaydı ve sizin balkona düştü...