Chapter 10

191 12 2
                                    

Másnap reggel ébresztő keltett. Egész gyorsan felkeltem, de Sunghoon annál nehezebben.

-Sunghoon. - simogattam meg a fejét.

-Ma nem megyek. - mondta.

-Később nem fogsz tudni utánam jönni és ma nyolc órám lesz. - mondtam. Az ajtóra néztem, majd egy gyors puszit nyomtam az arcára. Meg sem várva őt aztán elmentem átöltözni. Bezártam az ajtót és egy pillanat alatt átöltöztem. Mielőtt a pólómat felvettem megláttam a foltokat a hasamon. - Örület... - gondoltam a szívás nyomokra és karcolás illetve harapás nyomokra, amik még mindig látszodtak. Felvettem a pólóm, aztán engem Mirae váltott fel. Sunghoon már a tesicuccaim pakolta.
- Ügyes. - mondtam. - Köszönöm. - vettem fel a táskám, majd elvettem tőle a tornazsákom és elindultam le.

-Itt a kakaód. - mondta anya.

-Köszi. - mondtam.

-Csomagoltam annak a srácnak is és neked. - elmosolyodtam.

-Köszönöm. - mondtam.

-Érdemes volt felkellni. - mondta Sunghoon. Elraktam a táskámba a szendvicseket. Mirae is pont most jött le. Szemeim kitágultak, mikor láttam, a nyakán a lila foltokat. Közelebb léptem hozzá és feljebb összegomboltam az ingjét. Mirae teljesen kipirult.

-Sunghoon ebben az esetben okosabb. - suttogtam.

-Mert? - kérdezte. Megráztam a fejem inkább mosolyogva. - Mutasd! - suttogva üvöltötte. Pólómat megemelte, majd olyan "komolyan?" fejjel rám nézett. Aztán én Sunghoonra. Lehajtott fejjel vállat vontam. - Csak olyat csinált, ami jól esett ugye? - bólintottam. Jay is lejött és mind leültünk kakaózni. - Idő van, mennünk kéne. - mondta Mirae.

-Igaz. - mondta anya. - Igyekezzetek. - nézett az órára. Kinézve láttam, hogy Jungwon és Arae már ránk várnak.

-Kint megvárlak. - mondtam a többieknek. Egyrészt befejeztem, másrészt pedig kiakartam menni a többiekhez.

-Rendben, a többiek kint vannak már? - bólintottam. Felvettem a cipőm, kabátom és aztán kimentem.

-Baba, kérsz? - kérdezte Sunghoon a zsebéből kivéve egy nyalókát.

- Kösz. - mondtam. A többieket is megkínáltuk.

-Én elfogadok egyet. - mondta Jungwon.

-Én is. - jelent meg Jay.

-Menjünk. - mondta Aera. Én mentem leghátul Sunghoonnal mindkettőnknek zsebre volt dugva a keze.

-Narae, minden rendben? - állt meg mellettem Jungwon. - Sunghoonnal is? Nagyon megijedtél tegnap, hallottam a hangodon. - Sunghoon mindentudóan elmosolyodott.

-Azért annyira nem aggódtam érte. - legyintettem. Elnevette magát.

-De komolyan, minden oké? Csendes vagy. - mondta. Vállat vontam mosolyogva.

-Mi lenne? Minden oké.

-Szólj, ha bármi van. - bólintottam. Ahogy előre ment barátnőjéhez, Sunghoon megfogta a kezem.

Tényleg csendes voltam a suliba. Rikivel sem beszéltem órán és Sunghoonra csak mosolyogtam.

-Nagyon csendes vagy, Narae. Elmondod, mi baj? - kérdezte Mirae, ahogy a tesi terem felé mentünk.

-Minden rendben van. Amúgy nyugodtan haza mehetsz. Nem kell megvárnod. - Mirae sóhajtva megállt.

-Narae! - rángatott meg játokosan vállamnál. - Sunghoonhoz van köze? - kérdezte. Sunghoonra néztem, aki kíváncsian várta válaszom. Mirae füléhez hajoltam.

Eighteen Again [Sunghoon ff.]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora