"Dava"
✭
"Merak etme Elis, senin arkanda Galatasaray var."
Buraya gelirken düşündüklerimle şu an yaşadığım şeyler kesinlikle birbirinden fazlasıyla farklıydı. Ben beni dinlemeden kovacaklarını düşünmüşken onlar hakkımda açılan dava için tarafıma Galatasaray'ın kendi avukatlarından birini devreye sokmuşlardı. Bizzat Dursun Özbek tarafından hemde.
Senin arkanda Galatasaray var.
"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum."
Hayatımda duyacağım en büyük söz bu olabilir, Tanrı aşkına ben çocukluğumdan beri bunun için yanıp tutuşurken şimdi olanlar gerçekten de hayal gibiydi. Beynim telefonumdan gördüğüm şeyle alarm veriyordu.
GALATASARAY HAKKIMDA TWEET ATTI!
Sevgili Büyük Galatasaray Ailesi,
İçimizden biri olan Elis İnan'a yönelik olan bu tavrın ve lincin sonuna kadar karşısındayız. Kendisi hür ve özgür bir şekilde düşüncelerini bir gazeteci olarak sunmuşken bu sözlerin neden rakibimiz tarafından bu kadar abartıldığını merak etmekteyiz. Elis İnan'ı açık bir hedef haline getiren kulüp ve tüzel kişiler hakkında hukuki işlem bizzat başkanımız Dursun Özbek tarafından açılmıştır.
Galatasaray SK
Okuduklarımın şaşkınlığıyla bana bakan diğerlerine baktım. Beni bu kadar çok benimseyeceklerini düşünmemiştim. Lakin çekinmeden sözlerimi söylememden kurul etkilenmiş ve arkamda durmayı seçmişti. Bu benim için bulunmaz bir fırsattı. Dün ailem tarafından düşünülmeden sokağa atılmışken hor gördükleri Galatasarayım bana bir kez daha yuva olmuştu.
Gözlerimden bir yaş yavaşça düştü, "Ben çok teşekkür ederim." diyerek Dursun Özbek'e sarıldım.
Bir baba şefkatiyle sırtıma hafifçe vurdu.
"Seninle gurur duyuyorum."
Geriye çekilip ağlayarak gülümsedim, bu saçmalıktı evet ama gerçekten hem ağlayıp hemde gülüyordum. Diğerleri beni gülümseyerek izliyordu. Kovulmadığım aksine sımsıkı tutunduğum işim için artık fazlasıyla rahattım. İçime soğuk sular serpilmişti. Bir süre daha orada süreç hakkında konuştuktan sonra avukat taraftarın desteğini alabilmem için sosyal medya hesaplarımı iyi kullanmamı tavsiye edip numarasını verdi.
Onunla vedalaşıp ofisime doğru yürümeye başladım. Telefonumdan dediği gibi sosyal medya hesaplarımdan gerekli açıklamayı yapıp Galatasaray'ı etiketledim.
Bugüne kadar küçük bir çocukken bile Galatasaray'ı sonuna kadar savunuyorken şimdi bizzat Galatasaray için çalışıyorken yapılan haksızlığa karşı susmamı bekleyen 'kişilere' bir sözüm var :)
İyi ki Galatasaraylıyım.
İkinci sözüm ise şu,
Gerektiği zaman bir dünyayla kavga etmeye yüreğimizin yeteceği de bilinmeli :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
Teen FictionPeki siz hiç aklınıza her geldiğinde küfür ettiğiniz bir adama aşık oldunuz mu? Ben oldum.. ▪︎ Bakışlarım dolgun dudaklarına gittiğinde sertçe yutkundum ve gözlerine baktım, o da dudaklarıma bakmıştı. Boğazımı temizleyip, "Bu ne demek şimdi?" dediğ...