Galibiyet

595 39 59
                                    

"Galibiyet"

Şaşkınca ona bakıyorken yüzüne kadar örttüğü şapkasıyla sakince sahaya bakıyordu. Gözleri bir şeyi ararmış gibi çevreyi tarıyordu, olduğum yöne bakınca durdu ve bana baktı.

Gözlerimi kısarak ters ters ona baktım, ardından bakışlarını benden çektiği gibi fotoğraflarını çekip gereken yerlere attım. Birazdan Galatasaray hesabının onu benim attığım fotoğraflarla paylaşacağının bilinciyle sahaya çevirdim bakışlarımı. Bana bir bilgi vermemişlerdi ama özel konukların olduğu kısıma oturduğuna göre yöneticilerin haberi vardı.

Beni sinir etmişti, çünkü onların sahasına girmem kendisi tarafından yasaklanmışken o şu an buradaydı.

Onu daha fazla umursamayarak çalan düdüğe odaklandım. Pür dikkat ve hiç geçmeyen büyük bir heyecanla topu ve oyuncularımızı izlerken on sekizinci dakikada Icardi gol attı.

Stad olarak hep bir ağızdan 'aşkın olayım' söylerken ben o anları çekmenin derdindeydim. Sevinçle yerimden zıplayıp bağıra bağıra Icardi'ye şarkısında eşlik ettim. Kocaman bir gülümsemeyle tribüne baktığımda Koran'ın tepkisizce sahaya baktığını gördüm. Bakışlarımız kesişince heyecanla o sanki golü görmemiş gibi işaret parmağımı kaldırıp ona 'bir' golü gösterdim.

Maç yeniden devam ettiğinde kalbim artık heyecanı kaldırmıyordu. Ben geliyorum diyen bir golün ardından Cenk Tosun golü kalemize atmayı başarınca sevinçten ne yapacağını bilememiş gibi kendi taraftarının önüne girmek yerine bizimkilerin önünde sevinç gösterisini yapmıştı. Tüm stad hep bir ağızdan küfür ediyorken ben sinirden kudurmuş bir halde küfür etmekle meşguldüm.

Sonra yine Koran'la göz göze geldim. Eğlenen bir ifadeyle az önce benim yaptığım gibi işaret parmağını kaldırıp 'bir' dedi.

Ben ise sinirime engel olamayıp orta parmağımı gösterdim.

Koran gözlerini gözlerime dikip ciddi bir ifadeyle bakınca omuz silkerek önüme döndüm. Bir daha ona bakmayacağımı kendime tembihleyip sinirle gözlerimi kapatıp sakinleşmem için üçe kadar saydım.

İlk yarı olduğunda hala berabereydik. Telefonumu çıkarıp twitter'a girdim. Galatasaray'ın Koran Bartu'yu paylaştığı iki resim önüme düşen ilk şey oldu.

Fenerbahçe'nin değerli kaptanı, milli takımımızın önemli oyuncusu Koran Bartu bu gece Galatasaray- Beşiktaş maçını izlemek için aramızda...

Kendi ellerimle çektiğim resimlerine bakarken haddinden iyi çıkmış olması hoşuma gitmesede taraftarımızın ona güzel şeyler söylemesi hoşuma gitmişti. Fenerbahçe ile her ne kadar aramız kötü olsada iyiydikte. Ne onlarla oluyordu, ne de onlarsız.

Koran'ın maçı izlemeye gelmesi çoğu kişinin ilgisini maçtan daha çok çekmişti. Kendi taraftarı olumsuz şeyler söylemiş olsada çoğu her zamanki gibi destekliyordu. Yorumlardan birkaç tanesi komiğime gidince favlamadan geçmedim.

Koran Bartu bile fbden sıkılıp gsye gelmiş, gsnin büyüklüğü halis mi?

Koran Bartu en iyisiyle tanışıyor.

İzle izle, kim daha büyük anlamış olursun.

Düşman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin