Merhaba bu benim ilk kitabım ve çok heyecanlıyım umarım kurgumu beğenirsinizzzz.
İlk kitabım olduğu için bazı yanlışlar olabilir ve şimdiden söyliyeyeim yazım kurallarına çok dikkat etmiyeceğim.
Oy kullanmayı unutmayınn.
_________________________________________
Ahenk'ten
Merhaba ben Ahenk Çelik ben daha 3 aylıkken yetimhaneye bırakılmışım. Şu anda 18 yaşındayım ve liseyi açıktan okudum. 14 yaşımdan beri işlerde çalışıyordum ve para biriktiriyordum. Çünki biliyordumki 18 yaşıma geldiğim anda beni kapıya koyacaklardı. Ki dediğim gibide oldu ama ben kazandığım paraları çok kısıtlı kullandım ve biriktirdim. Ormana yakın eşyalı bir evi satın aldım. Eşyalı olması bi yandan da benim için iyi olmuştu aslında fazladan masraf yapmamış oldum en azından. Yeni bir hayat kuruyordum ve heyecanlıydım doğal olarakta. Yeni yaşam ve yeni kişiler ister istemez heyecan oluyordu. Umarım yeni hayatımda zorlanmazdım ve iyi insanlar ile tanışırdı.
Bu arada benim çalıştığım yeri Faruk Amca yönetiyordu patron değildi ama güvendikleri birisiydi 1 sene önce vefat etmişti beni kızı gibi görürdü bende onu babam gibi görürdüm. Sonradan öğrendimki benden başka kimsesi olmadığı için elinde olan bütün parayı bana bırakmıştı. Ben ölümünün üstüne işten çıkmıştım. Onun ölümü beni çok kötü yapmıştı şu anda yanımda olabilseydi keşke. Evide Faruk Amca'nın verdiği para ile almıştım ve üstüne benim paramla birlikte 100.000 tl civarı artmıştı.
Şimdi ise taksideydim ve evime doğru gidiyordum. Evim diyebilmek çok güzeldi şu ana kadar evim diyebileceğim bir yer hiç olmamıştı çünkü. Yetimhaneden hiç arkadaşım yoktu asosyal biride değilimdir ama ordakiler biraz farklı kişilerdi açıkçası. Liseyide açıktan okuyunca arkadaşim yoktu. Ama tek tabanca iyiydim. Aslında 13 yaşında Baran adında bir arkadaşım olmuştu ve 3 yıl arkadaş kalmıştık. Ama o 16 yaşındayken ettiğimiz bir kavgada bana değil 2 haftalık sevgilisine inanmıştı. Sevgilisi onu aldatıyordu bunu ona söylediğim zaman bana inanmamış ve onları kıskandığımı ima etmişti. Bende arkadaşlığımı bitirmiştim.
Kulaklıklarımla şarkı dinliyordum ve taksici amca kolumu dürtüp "Geldik kızım in istersen" dedi. "Pardon fark etmemişim sağolun" dedim ve parayı verip indim. Etrafıma baktım evin tam karşısındaydım. Benim evim ormana daha yakındı ve etrafında çok ev yoktu biraz uzaktaydı diğer evlere. Yani benim evime yakın bir ev vardı o da baya uzaktı evime ama en yakınında o vardı. Diğerleri uzak kalıyordu. İlerledim ve anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim. İki katlı 3+1 olan şirin bir villaydı. Alt katta mutfak, salon, tuvalet ve misafir odası vardı yukarda ise benim odam,banyo ve teras vardı. Dışarda küçük bir havuzlu bahçesi vardı. Sanırım şanslıydım buraya çok çok fazla para ödememiştim. Eşyalarımı yerleştirdim ve aşağıya salona indim. Duvarda 3 tane raf vardı ortadakine Faruk Amca ve benim olduğumuz bir fotoğrafı koydum. Faruk Amca öldüğü zaman baya bi toparlayamamıştım ama Faruk Amca burda olsa o durumda olamam kızar ve üzülürdü o yüzden kendimi toplamıştım. Şu anda da bir işte çalışmıyordum bi kaç ay durabilirdim ama sonra iş bulmam gerekiyordu. Acıktığımı fark edip mutfağa gittim dolabı açtım ve boştu.
Alışverişmi yaptın salak kız.
Bende nerde bu iç ses diyordum ayrıca salak sensin şukufe.
Hıı kesin kesin.
Tamam kabul çok iyi anlaşıyoruz biliyorum. Her neyse bi yandanda doğru diyordu alışveriş yapmamıştım ki. Neyse hazırlanıp çıkarım şimdi. Kış ayındaydık ama daha çok soğuk değildi tayt ve bir sweatshirt giydim telefonu ve anahtarları alıp dışarı çıktım kartım ve param telefon kılıfımın arkasındaydı. Kapıdan çıktım ve marketin yerini bilmediğim aklıma geldi nerden bulucaktım ben marketi gelirkende görmedim hiç.
Komşulara sorsana akıllı bıdık.
Doğru nasıl gelmedi aklıma ya neyse saol şükufe. Bana uzak olsada en yakın evde kimse oturmuyordu dışardan bakınca belli oluyordu. O yüzden daha uzaktaki eve gittim ve kapısını çaldım. Bekledim ama açan olmadı bidaha çaldım. Kimse açmayınca tam gidiyordum kapı açılma sesiyle arkama döndüm. Bir tane orta yaşlarda adam vardı. "Merhabalar ben yeni taşındımda şurdaki eve. Markete gidicektimde market varmı varsa nerde acaba söylermisiniz" derken bi yandan da evimi göstermiştim. Daha ne olduğunu anlamadan adam yere diz çökmüştü ve " 15-20 dakikalık mesafede var Ahenk Hanım burdan biraz uzakta 4 yol ayrımı var soldaki yerde kalıyor" dedi ve korkarak bana bakmaya başladı.
Ne oluyor lan.
İnan bilmiyorum şukufe. "Beyfendi neden diz çöküyorsunuz kalkarmısınız lütfen ayrıca benim adımı nerden biliyorsunuz" dememle adam "siktir" dedi. Ne "Pardon" dedim adam hemen ayağa kalktı ve panikle hala korkarak baksada konuşmaya başladı "Bişey demedim. Taşınacağınızı söylemiştiler ordan biliyorum adınızı neyse iyi günler size Ahenk Hanım" dedi ve daha ben cevap veremeden önümde saygıyla eğilip kapıyı sert bi şekilde kapattı. Merdivenleri çıkma sesi geliyordu ama bildiğiniz koşar adım. Şoktan çıktım ve adamın tarif ettiği yöne doğru gitmeye başladım. Bir yandan da düşünüyordum neler oluyordu burda.
Adam senden korkuyordu ve saygıyla söylüyordu her kelimeyi küfür edince panikledi resmen.
Farkındayım ama ne alaka ki benden niye korksun ya da saygı duysun. Alt tarafı 18 yaşında normal bir kızım. Ama küfür ettiğini duyduğumda panikledi resmen bi şeyler dönüyo burda burnuma hiç iyi kokular gelmiyordu. Neyse diyip yoluma devam ettim.
_________________________________________
Evet ilk bölüm bitti ne düşünüyorsunuz bölüm hakkında.
Aşırı heycanlıyımm
Umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi unutmayınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)
FantasyYetiştirme yurdundan ayrılmak zorunda olan genç kız yıllardır çalışıp biriktirdiği parayla ormana yakın bir ev satın alır. Ama burda garip giden birşeyler vardır. Evine ve çevresine alışmaya başlarken bir şeyler ters gidiyordur komşuları tuhaf davra...