Yeni bölüm geldiiii.
OY VERMEYİ UNUTMAYINNN 💞💞
İnstagram Hesabım:Kenahet_mekanimizz
_________________________________________Ahenk'ten
Ateş ile hâlâ sarılıyorduk ve ikimizinde ayrılmaya niyeti yoktu. Derken kapı çaldı ayrıldık ve Ateş alnımdan öpüp kapıya gitti. Kapıyı açtı Ercan abi ve üçüzlerle içeri geldiler. Ateş yanıma oturdu "Resmiyeti kaldırın." Dedim. Karşı koltuğa oturdular. Ateş "Yaklaşık 2 saat sonra Mert beye bir ziyaret yapıcaz Ercan. Üçüzler siz Ahenk ile kalacaksınız." Dedi. Anlamamış gibi baktılar Kerem abi "Neden Ateş bi sıkıntımı var?" Dedi. Bende "Mert bana yazdı ve saçmaladı da yanına çağırdı felan." Dedim. Hepsinin kaşları çatılmıştı telefonumun kilidini açıp Mert ile olan konuşmaya girdim ve onlara verdim.
Kerem abi telefonumu aldı ve ortalarında tuttu telefonu okumaya başladılar. Onlarda okudukça sinirleniyorlardı özellikle de üçüzler. Telefondan başlarını kaldırdılar ve Kerem abi "Bu şerefsiz açık açık ne ima ediyor farkındamısın sen Ahenk. Nasıl bu kadar sakin konuşursun sen." Dedi. İyide o an ne yapıcağımı şaşırmıştım ben. "Kerem abi ne dediğinin farkındayım ama o an ne diyeceğimi bilemedim. Hem dosya önemliydi şirket için ve kurtlar için." Dedim Kerim abi "Ahenk sence kurtlar senimi yoksa dosyayı mı önemsiyorlar. Senden önemli değil hiçbirşey." Dedi. "Ben bilmiyorum işte o an ne yapıcağımı şaşırdım. Hem zaten Ateş gidicek dosyayı almaya." Dedim. Ateş "Güzelim sence ben dosya içinmi gidiyorum. Dosya umrumda bile değil benim. Ben o adamı sana dediği şeyler için dövmeye gidiyorum. Kime güzelim diyor öğrenelim bakalım." Dedi.
Kaan abi söze atıldı bi anda "Helal lan enişte." Dedi ardından da Ercan abu "İşte benim abim bee." Dedi. Bunlar iyice anlaşmaya başladılar. Kaşlarımı çattım ve "Ne eniştesi be?" Dedim. Herkes bi anda bana döndü. "Ne bakıyorsunuz?" Diye sordum niye bakıyorlardı ki. Ercan abi "Yok bişey abime talip birisi varda." Dedi üçüzlere ve Ateş'e kaş göz yapıyordu. Benim fark etmediğimi mi zannediyordu. Kıskanmamı sağlamaya çalışıyorlardı sanırım. Bende ayak uydurdum "Kimmiş bu talip? niye talip olmuş?" Dedim. Ateş lafa girdi "Genelde herkes yakışıklı olduğumu söyler e böyle oluncada talibim çok oluyor." Dedi. Kaşlarımı çattım cidden varmıydı birisi yoksa şaka mı yapıyorlardı.
"Ne var olabilir yani. Bana da herkes çok güzel olduğumu ve fiziğimi beğendiklerini söylerler. Benimde haliyle talibim çok oluyor." Dedim. Yani yalan sayılmazdı dediklerim genelde güzel olduğumu fiziğimi beğendiklerini söylerlerdi. Ateş kaşlarını çattı oturduğu yerde dikkeşti ve "Kim diyo güzelsin diye? Fiziğine bakıyorlar yani. Niye bakıyorlar? Kimmiş lan seni beğenenler? Talibin kim senin ha kim??" Diye bi anda konuştu hızlıca. Sinirlenince ve kıskanınca hızlı ve saçma sapan cümleler kurarak konuşuyordu. "Genelde öyle söylüyorlar Ateş bir kişi değilki. Hem Mert beyde demişti bunları." Dedim iyice sinirlenip kıskanması için. Sanırım Ercan abi ve üçüzlerde anlamamıştı kıskansın diye yaptığımı ve kaşlarını çatmışlardı. Gerçi bunlar yalan değildi doğrular bunlardı ama olsun.
Ateş bi anda iyice sinirlendi ve "Geneliymiş kaç tane lan bunlar ha kac tane. Hem başlatma Mert beyine o şerefsizin adını ağzına alma." Dedi. "Tamam ya sakin ol. Demiyorum ismini." Dedim. Beni kıskandırmaya çalışırken kendi kıskanmış ve sinirlenmişti.
Ştt sen hayırdır niye kıskandırmaya çalışıyorsun sen.
Şukufe bi sus be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)
خيال (فانتازيا)Yetiştirme yurdundan ayrılmak zorunda olan genç kız yıllardır çalışıp biriktirdiği parayla ormana yakın bir ev satın alır. Ama burda garip giden birşeyler vardır. Evine ve çevresine alışmaya başlarken bir şeyler ters gidiyordur komşuları tuhaf davra...