Yeni bölüm geldii
İyi okumalarr
OY VERMEYİ UNUTMAYINNNN 👑💞💫
İnstagram hesabım:Kehanet_mekanimizz
_________________________________________Ahenk'ten
Ve Ateş bize doğru geliyordu. Hayır anlamıyorumki nasıl hep bi tarz zamanlarda anında yanımda olabiliyordu ki. Bu sırada Mert bey elimi bırakmıştı ve karşımda duruyordu açıkcası gerildiği çok belli oluyordu. Ateş yanıma geldi ve "Neler oluyor burda, Mert bey ne işiniz var burda." Dedi. Ben hemen söze atladım ve "Bişey olmuyor Mert beyde gidiyordu zaten demi." Diyerek son kelimelerimde Mert beye döndüm Ne kadar gergin olsada hâlâ pişkin birisiysi. "Ateş bey biz Ahenk hanıma bir modellik teklifi ile geldik. Ama Ahenk Hanım daha sonra cevabını ileteceğini söyledi." Ne diyordu bu adam üçüzlere baktığım zaman adama şaşırmış bir şekilde bakıyorlardı. Mert beye geri döndür ve "Mert bey size teklifinizi kabul etmediğimi söyledim. Sürekli üsteleyip duruyorsunuz daha kaç kez hayır demem gerek acaba. Ayrıca daha sonra haber vericem felanda demedim, artık şirketimden gidermisiniz." Dedim.
"Ahenk hanım şimdi gidiyorum ama daha sonra tekrar gelicem. Fikriniz değişirse bana haber verebilirsiniz. Hem bu inanılmaz vücut boşa gidemez" diyerek bana kartını uzattı bir yandan da vücudumu süzüyordu. Ateş önüme geçti ve "Ahenk size istemediğini açıkca söylemiş. Daha fazla ısrar etmeyin, ayrıca gözlerinizi Ahenk'in üzerinden derhal çekin." Dedi. Mert bey bu sefer Ateş'in yan yarafına geldi ve "Ahenk hanım siz yinede düşünün ve kararınızı bana bildirin. Kartta numaram var ne zaman isterseniz arayabilirsiniz saat kaç olursa olsun ihtiyacınız olursa arayın." Dedi sırıtarak ve göz kırptı. Ne ima ediyordu bu adam dediklerinin farkındamıydı acaba.
Ateş'e baktığımda büyük ihtimalle kendisini sıkmakatan kızarmıştı her an adama dalıcak gibi duruyordu. Sonra da üçüzlere baktım üçüde adama korkunç bir şekilde bakıyordu. Duruma el atmam lazımdı yoksa adam odadan tek parça çıkamayacaktı. "Mert bey dediğiniz şeylere dikkat edin ayrıca kararım kesin. Numaranızada ihtiyacım yok." Diyerek kartını geri uzattım. Kartını almak yerine kartı elime daha çok bastırdı ve elimi hafif okşayarak. "Yinede dursun sizde ne olur ne olmaz. Hem cidden sizin gibi birisini kaybetmek istemem." Dedi ve vücudumu yeniden süzdü. Bu adamın derdi ölmek felandı heralde. Ateş adamla ellerimizi ayırdı ve beni belimden tutup kendisine çekti. Şu anda ateşle tek beden gibiydik benim sırtım Ateş'in göğsüne yaslıydı.
Ateş, Mert beye döndü ve "Mert bey bir kez daha aynı soruyu sormayın ve hareketlerinize dikkat edin. Ahenk'ten gözlerinizi çekin ayrıca birisine ihtiyacı olursa o kişi ben olurum. Şimdi derhal şirketimi terk edin." Dedi ama en ufak bir hatasında saldıracak gibiydi. Mert bey kafasıyla onayladı ve bu elini uzattı Ateş ile tokalaştılar sonra bana elini uzattı bende nasıl olsa gidiyor diye elimi uzattım. Bu sefer yine elimi aldı ve dudaklarına yaklaştırıp öptü. Ateş beni belimden geri çekti ve Mert beye yumruk attı. "Ulan anlamıyormusun sen dokunma lan Ahenk'e dokunma. Dayak arsızı mısın lan sen." Dedi ve bir yumruk daha attı. Haketmişti o yüzden karışmıyordum.
"Şimdi şirketten derhal gidin birdaha tekrarlamayacağım. Tekrarlarsam ölün çıkar burdan." Dedi ve kovdu onları asistanı Mert beyi kaldırdı ve kapıya doğru ilerlemeye başladılar. Kapıdan çıkarken "Ahenk beni aramayı unutma." Dedi. Ateş "Lan ben senin varya." Diyerek kapıya gitmeye yönelmiştiki kolundan tuttum ve "Ateş dur lütfen boşver gidiyor zaten." Hâlâ kapıya bakıyordu yüzünü ellerim arasına aldım ve gözlerime bakmasını sağladım. "Ateş sakin ol lütfen bak hadi otur." Dedim. Bi bana bi yüzündeki ellerime baktı ve gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı "Tamam oturalım hadi." Dedi odamdaki koltuklara oturduk. Ercanda vardı yanımızda ama bişey dememişti. "Herkes resmiyeti bırakıp otursun." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)
FantasyYetiştirme yurdundan ayrılmak zorunda olan genç kız yıllardır çalışıp biriktirdiği parayla ormana yakın bir ev satın alır. Ama burda garip giden birşeyler vardır. Evine ve çevresine alışmaya başlarken bir şeyler ters gidiyordur komşuları tuhaf davra...