Bölümler çoğalıyorrr ve yinede hâlâ heyecanlıyım.
Oy vermeyi unutmayinn 💫💫💞💞
İyi okumalar umarım beğeniyorsunuzdur.
_________________________________________Ahenk'ten
Uyandım ve etrafıma bakınca odamda olduğumu fark ettim. En son Ateş beni taşırken uyumuştum. Yatakta doğruldum ve ayağa kalkarken sol ayağıma basmamla acıdan inleyerek kendimi yere atmam bir olmuştu. Yerde ayağımı tutuyordum ve acısından gözlerim dolmuştu. Merdivenden ses geldi ve kapım açıldı gelen Ateş'ti. Hemen yanıma geldi ve yüzümü elleri arasına alıp "İyi misin!? Neden bana seslenmiyorsun ki? Gözlerin de dolmuş çokmu acıyor?" Diyerek endişeyle sordu. Bi an şaşırmıştım böyle bir şekilde tepki göstermesine ama ormandaki davranışlarından dolayı yabancı değildim bu hallerine. "İyiyim biraz sakin ol. Ayağımı unutunca kalktım yanına gelicektim." diye söyledim ama hala endişeli bir şekilde bakıyordu.
Beni yerden kaldırdı ve tekrar yatağa koydu. Sırtım yatak başlığına denk geliyordu. "Tamam şimdi ben sana yemek getirmeye gidicem ve hemen gelicem bekle beni tamam mı." Zaten nereye gidebilirdim ki "Tamam acele etme." dedim. Ateş yemek koymaya gitti ve bende düşünmeye başladım. Onu tanımıyordum güvenmem aptallıktı belkide ama içimde ona karşı bir güven vardı.
Ben böyle düşünürken Ateş elinde tepsiyle geldi ve "İlk defa çorba yaptım, umarım iyi olmuştur." Dedi. Ne yani sırf benim için ilk kez çorbamı yapmıştı.
Düştün dimi düştünnn.
Şükufe bi sus yaa.
Yanıma oturdu ve tepsiyi dizlerine koydu kaşığı çorbaya daldırdı ve bir kaşık aldı. Hafif üfleyip bana uzattı. Ne yani o mu yedirecekti. Bana neden yakındı ki, sanırım yemekten sonra ciddi bir konuşma yapma zamanı gelmişti. Ben ne kadar bundan kaçmaya çalışsamda. "Ben yerim senin yedirmene gerek yok." Dedim ama beni dinlemeden "Hadi bak soğuyor." Diyip kaşığı uzattı. "Be-" ağzımı açmamla kaşığı resmen ağzıma sokmuştu. Bende yutmak zorunda kaldım. İyide bu çok tuzluydu.
Ama benim için ilk kez denemişti ve kötü birşey diyemezdim ki off. "Nasıl olmuş beğendin mi?" Gülümsedim ve "Çok güzel olmuş saol" dedim. "Bende deniyim o zaman." Diyip kaşığı ağzına götürüyordu ki "Olmaz ben yiyicem hepsini." Diyip koluna yapıştım eğer denerse tuzlu olduğunu anlardı. "Tamam sakin ol sen yersin." Dedi ve kaşığı bana uzattı. Çorba bitene kadar üfleyerek ban yedirdi. Ama sanırım midem pek iyi değil. Yüzümü buruşturmamak için ayrı bir çaba verdim yemek boyu.
Ateş tepsiyle birlikte mutfağa gitti ve bir kaç dakika sonra telaşla geri geldi. "Sen manyak mısın kızım!? Çok tuzlu çorba nasıl yedin ? Miden bulanmıyomu?" Dedi. Hadi ama yeme demiştim off. "İlk defa benim için yapmışsın ne yapsaydım yani yemesemiydim?" Dedim. O an sanki, sanki şefkatle baktı ve gelip saçımı okşarken "Ben ilk kez yapmış olsamda midene yazık Ahenk bidaha böyle birşey yapma." Dedi kafamla onayladim.
Derin bir nefes aldım ve "Sanırım ciddi konuları konuşma zamanımız geldi salona geçelim." Dedim. Kafasıyla onaylayıp kucağına aldı beni ve salona indik beni koltuğa uzandırdı. Sırdım koltuğün yandaki yerindeydi ve ayaklarımıda uzatıyordum. Yanımdaki tekli koltuğa oturup "Neyi merak ediyosun?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)
FantasiaYetiştirme yurdundan ayrılmak zorunda olan genç kız yıllardır çalışıp biriktirdiği parayla ormana yakın bir ev satın alır. Ama burda garip giden birşeyler vardır. Evine ve çevresine alışmaya başlarken bir şeyler ters gidiyordur komşuları tuhaf davra...