11.Bölüm:Şirkete gitmek

287 23 6
                                    

Merhabaaa yeni bölüm geldiii

OY VERMEYİ UNUTMAYINNN 💞💫

İyi okumalarrrrr
_________________________________________

Ahenk'ten

(2 Hafta sonra)

Uyandım ve esneme hareketleri yapıp kendime gelmeye çalıştım. Kek yapmamızın üstünden iki hafta geçmişti ve Ateş asla yanımdan ayrılmamıştı. Sürekli benimle ilgilenmişti. Şirkete de gitmemişti bu yüzden. Şu iki haftada Ateş ile baya yakınlaşmıştık ve ona alışmıştım. Sanki yıllardır birbirimizi tanıyor gibiydik. Onunlayken kendimi mutlu hissediyordum.

Bu arada ayağım artık iyiydi yavaş bi şekilde kendi başıma yürüyebiliyordum. Tabi Ateş sürekli dikkat etmemi, bir yerimi yaralayabileceğimi söyleyip duruyordu. Ayağa kalktım ve banyoya gidip işlerimi hallettim. Sonra odama gidip pijamalarımı değiştirdim. Havalar artık ısınıyordu o yüzden siyah bir tişört ve siyah bir eşofman altı giydim. Daha sonra yavaşça merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Su içsem iyi olacaktı mutfağa doğru giderken Ateş'in kaldığı misafir odasının kapısı açıldı. Üzerinde siyah bir tişört ve siyah bir eşofman vardı.

Aynı olmuştuk ilk önce ona bakıp sırıttı ve sonra şaşkınlıkla bana dönüp "Ahenk, sen neden bu saatte uyandın birşey mi oldu." Dedi. Tabi şaşırması normaldi 10'dan önce uyanmayan ben 6 da uyanmıştım. Neden uyandığımı bende bilmiyordum ki. "Hayır, hayır birşey olmadı. Bende bilmiyorum neden uyandığımı. Uyandım ve yeniden uyuyamadım." Diye açıkladım. Hmm diye bir ses çıkardı ve "Ayağın iyileştiğine göre şirkete gidebiliriz aslında. Hem sende çok merak ediyordun." Dedi. O an çok heycanlandım ve mutlu oldum. "Tamam ben hazırlanıp geliyorum." Dedim ve arkamı dönüp merdivenlere doğru ilerleyecektim ki kolumu tutup geri döndürmüştü.

"Önce kahvaltı yapmamız lazım güzelim o yüzden mutfağa hadi bakalım." Dedi ve beni mutfağa ilerletmeye başladı. Bana bu şekilde hitap etmesine alışmıştım artık. Mutfağa geçtik ve kahvaltıyı hazırlayıp oturduk yemeye başladık. Kahvaltımız bitince üstümüzü değiştirmek için için odalarımıza geçtik. Gri bir takım elbise giyip içime beyaz bir bluz giymiştim ayağımda da topuklu ayakkabı vardı. Şirketteki çalışanların hepsi kurttu ve bizim kurtlarımızlardı. İlk defa o kadar çok kurdumla bir araya gelicektim ve çok heyecanlıydım. Herkes kurt olduğu için rahat rahat bu mevzular konuşulabiliyordu ve diz çökebiliyorlardı. Bi ara Ateş'i bunaltıp zorla anlattırmıştım.

Makyajımı yaptım ve parfümümü sıktım son olarak çantamıda aldım ve aşağı indim. Ateş kanepede oturmus beni bekliyordu ve o da gri takım elbise giymişti hatta gömleğide beyazdı. Sürekli aynı giyiniyorduk ve bunu fark etmeden yapıyorduk. Birbirimize baktık ve sırıttık. Birbirimizin kopyası gibi olmuştuk ve bu ikimizide nedensiz mutlu ediyordu bence. "Hazırsanız çıkalım Ahenk hanım." Dedi ve kolunu uzattı. "Hazırım Ateş bey çıkabiliriz" dedim ve koluna girdim. Dışarı çıktı ve kapıyı kapattık Ateş yine sert ifadesini takınmıştı, bende ciddi bir yüz ifadesi yaptım. Korumalar diz çöktüler,

Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin