6.Bölüm:Zaman geçirme

506 35 0
                                    

Evet yeni bir bölüm daha öncelikle depremler için çok üzgünüm umarım ülkemiz yeniden toparlanır. Biz birlik olduktan sonra herşeyi yapabiliriz. Bi çok kaybımız var herkesin başı sağolsun.

Oy vermeyi unutmayın. 💫

İyi okumalar.
_________________________________________

Ahenk'ten

Sorduğu soruya nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum. Eğer adamın boynumdan öptüğünü söylersem büyük ihtimalle delirecekti, buna şu ana kadar olanlara verdiği tepkilerden emin olmuştum. Yalan söylemekte çok kötüydüm ama doğruyuda söyleyemezdim ahh hadi ama ne yapacaktım. Sanırım yalan söylemek en iyisiydi.

"Bişey yapmadılar. Gerçekten hiç bişey olmadı." Dedim ama inanmışa benzemiyordu. "Ahenk bana yalan söyleme. Beceremiyorsun gözlerini kaçırıyorsum ve ellerinle oynuyorsun. Anlarım ben senin yalan söyleyip söylemediğini." Dedi ama neden bu kadar dikkatli olmak zorundaydı ki sanki.

"Onlardan mı korkuyorsun. Hem bak artık korumaların olucak, korumalar olmasa bile ben bidaha böyle bir şey olmasına izin vermem. Korkma ve doğruları söyle güzelim hadi lütfen." Dedi. Ne diyecektim ki şimdi ben. "Onlardan korkmuyorum tabi ki. Ben sadece senin o-" derken sözümü kesti ve,

"Benden mi korktun. Güzelim benden neden korkuyorsun. Ben herkese kaba ve soğuk olabilirim ama sana asla bu yönümü göstermem ben sana hep nazik ve kibar olurum." Dedi. Hayır ama çok yanlış anlamıştı beni. Doğruları söylemeliyim sanırım. "Hayır, hayır sen beni yanlış anladın bekle de sözümü tamamlıyım. Ben sadece senin onları yeniden bulup dövme ihtimaline karşı susuyorum. Artık bende tanıdım seni az çok ve ne yapıcağını biliyorum" dedim.

"Yani istemediğin bişey oldu. Benim onları yeniden bulup dövme ihtimalim yüzünden demiyosun. Tabiki dövücem buda soru mu sen söyle ne olduğunu." Ahh hadi ama neyse artık anladı zaten bişeyler olduğunu."Ben kurtulamk için bitane adamın karın boşluğuna dirseğimle vurdum. Onlarda beni yere fırlattılar, sonra ben ne istiyosunuz felan diyince bi tane adam gelip ayağıma basıp tokat attı sonra da; "Kes sesini sürtük, bizimle geliceksin. Hem bu güzellik boşa gidemez" dedi. Sonra, sonra da..."

Ateş sinirlenmişe benziyordu ama kendini frenliyordu. Yumruğu sıkmaktan beyazlamıştı. Yüzümü elleri arasına aldı ve "Hadi devam et güzelim hadi" dedi. "Sonra da yanağımı okşayıp boynumdan öptü. Ama ben hemen ittirdim, sözlerimle kızdırdım sanırım bidaha tokat atıcakkende sen geldin zaten." Dedim bi yandan da ellerimle hareket yapıyordum inanması için.

Ben neden ona bu kadar detaylı açıklama yapıyordum ki sanki. Artık ona güveniyordum, evet ama nasıl olduğunu bilmediğim bir şekile sanki uzun zamandır tanıyormuş gibiydim. Yanında çok rahattım ya da alışmıştım bilmiyorum ama 2 3 gün olmuştu daha.

"Ahenk tamam ben sana inanıyorum sakin ol. Ayrıca onlarda cezalarını  misliyle çekecekler." Dedi. "Hayır bak yine bişey yapma boşver geçti gitti işte hem o kadar önemli değil cidden." Dedim hızlıca. "Geçti gitti diye birşey yok Ahenk. Sen iyileştikten sonra halledicem ben bu konuyu. Sen kafanı bunlara yorma." Dedi. Bende kafamla onayladım. Ne desem kendi bildiğini yapacaktı sonuç yine aynı olacaktı zaten.

Kehanet/Seçilmişler (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin