Me

450 12 0
                                    

Jestem Julie Williams, brunetka średniego wzrostu która występowała jedynie na jasełkach a zdaniem jej rodziców ma wielki talent. Jestem jedynaczką ale to nawet i lepiej że nią jestem bo moi rodzice ledwo co wytrzymują ze mną a co dopiero z jakimś dodatkowym braciszkiem czy siostrzyczką. Mam trochę inne spojrzenie na świat niż wszyscy inni. Jestem towarzyska, lecz ostrożna co do ludzi. Potrafię zrozumieć co czuje dana osoba, gdy inni kompletnie nie rozumieją wnętrza a wręcz naśmiewają się. Zazwyczaj jestem spokojna wobec nowych ludzi, gdy poznam się z nimi bliżej bardziej się otwieram i czuje się komfortowo. Nigdy nie byłam w prawdziwej przyjaźni czy związku, ale miałam dużo znajomych. Mój ojciec John Williams od 10 roku życia przekonuje mnie do castingów. Moja matka- Sophia Williams, nie wspominała zazwyczaj nic o mojej przyszłości bo cytując ją „mam wolną wolę", mówiła ten tekst zawsze gdy ojciec pytał się jej czyż to nie wspaniały pomysł aby ich córka została aktorką. W końcu po 6 latach jego odwieczny cel został spełniony. Zaproponował mi casting na „Nicole Arellano" w filmie „The black phone". Wspomniał też o tym że większość aktorów będą moimi rówieśnikami. W sumie czemu nie? Zawsze to jakaś przygoda. Może znajdę jakąś przyjaciółkę, a może nawet ich parę. Aktualnie był 5 maja, leżałam odpoczywając na łóżku przeglądając szczegóły castingu. Casting miał odbyć się jutro- stąd ten stres. Nie żebym się bała, ale stresuje się że powiem coś źle, albo nie dostanę się, a przy tym zawiodę ojca.

Just friend || Mason Thames Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz