Skateboard

331 12 3
                                    

Przez 2 godziny Shadow przygotowywała mnie do roli Nicole Arellano. Były to bardzo przyjemne 2 godziny, bo przez to że miałyśmy razem z Maddy wspólny namiot mogłam zamieniać słowa z Lily jak i z Madeline. Po „skończonej" pracy wraz z Mcgraw poszliśmy posiedzieć na kanapie. Nagrywali były tak luksusowe że przywozili nam cateringi. Była idealna pora na jedzenie. Po chwili gadania i zjedzenia posiłku ruszyliśmy do Scott'a zapytać się jaką scenę mamy grać. Okazało się że teraz moja kolej.
-Posuwaj się.
-Bo co?
-Bo to.- Wyskoczył Miguel (Robin) znad moich pleców.
-Dokuczacie Nicole?-Zapytał ze spokojem
-No co ty, przyjaźnimy się z nią-Powiedzieli rozproszeni 3 chłopcy
-Arellano nie przyjaźnią się z takimi jak wy. Spróbuj tylko ją dotknąć a skopie ci tyłek.

Koniec sceny.

Po tej krótkiej i przyjemnej scenie miałam jeszcze ich pare. Przy tym widziałam także Masona który mi się przygląda. Mogę przyznać że miał bardzo ładne ręce. Gdy jak narazie skończyły się sceny ze mną Scott dał mi scenariusz którego miałam się nauczyć. Wzięłam kartkę w rękę i czytałam z kim, co i gdzie mam robić w następnych scenach. Po pół godzinie miej więcej wszystko wiedziałam. Zauważyłam też że jak narazie mam 7 scen z Masonem pod rząd. Po chwili usłyszałam dźwięk wibrującego telefonu. Dostałam wiadomość od Scotta.
The black phone
Scott: Wszyscy za 5 minut przy namiocie Tristan'a.
❤️Polubiono przez: Madeline Mcgraw, Mason Thames, Julie Williams, Tristan Pravong

Odłożyłam scenariusz na biurko i pokierowałam się w stronę namiotu Tristana. Scott ogłosił nam że ze względu na pandemie zaczynamy nagrywki za 2 miesiące. To był idealny czas aby poznać się z cała obsadą. Moje urodziny były za 3 dni, chociaż watpie że ktoś o nich pamięta, bo wszyscy z obsady znają mnie minumum 2 dni.
Pov Maddy
Siedziałam na telefonie przeglądając instagrama, patrząc na datę uświadomiłam sobie że za 3 dni urodziny Julie! Muszę pogadać o tym z innymi.

Madeline Mcgraw utworzyła grupę „urodziny Julie"
-Julie ma za 3 dni urodziny, co myślcie o imprezie niespodziance?
-To bardzo dobry pomysł, każdy z nas będzie mógł bliżej się poznać- Odpowiedział Mason który w myślach zapewne zastanawiał się co kupić Julie. Każdy się zgodził i jutro mieliśmy kupować wszystkie rzeczy.
Pov Mason
Przy spojrzeniu na scenariusz zobaczyłem że mam narazie aż 7 scen z Julie. Postanowiłem bliżej się z nią poznać, a wiec gdy Julie szła w stronę swojego namiotu zatrzymałem ja
-Hej Jul, mamy razem aż 7 scen. Pomyślałem że moglibyśmy lepiej się poznać, może gdzieś wyjdziemy, razem we dwójkę?
-Cześć Mason, możemy tylko gdzie?- Po chwili zastanowienia wymyśliłem
-Umiesz jeździć na desce?- Zapytałem
-Nie, ale chciałabym- Powiedziała z ekscytacja
-Masz deskę?
-Mam, ale nie umiem na niej jeździć- Powiedziała Williams
-W takim razie zostanę twoim prywatnym nauczycielem-Powiedziałem i pociągnąłem ją za rękę
Pov: Julie
Mason zaczął ciągnąć mnie za rękę nagle zatrzymał się patrząc na moja rękę.
-Dziewczyno, jakie ładne sygnety.- Powiedział z radością parząc na moje pierścionki.
-Podobają ci się?- Zapytałam, mając już w głowie opracowany plan co zrobić
-No jasne!

Wzięłam swoją rękę, ściągnęłam z niej jeden pierścionek i dałam Masonowi.
-Jest twój.- Uśmiechnęłam się do niego i go przytulam. Uznaliśmy że bez sensu jest iść tak daleko po deski wiec je wypożyczyliśmy. Wywalilam się chyba z 20 razy ale coś już potrafiłam. Zaczęło robić się ciemno więc musiałam się zbierać. Gdy doszliśmy pod mój dom postanowiłam się odezwać
-Kiedy się zobaczymy?- Zapytalam smutna naszym rozstaniem
-Za 3 dni- Powiedział i puścił mi oczko przez co lekko się uśmiechnęłam. Thames był coraz bliżej mnie aż nagle. Pocałował mnie. Musiałam oddać pocałunek, bo chciałam go tak samo jak on.

PEWNIE NIE BĘDZIE JUŻ ROZDZIAŁU  PRZED ŚWIETAMI A WIEC WESOŁYCH ŚWIAT❤️❤️❤️❤️

Just friend || Mason Thames Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz