Riddle nin teklifini düşündüm ve karar günüm gelmişti. Önce büyük salona inip kahvaltı ettim. Kahvaltı ederken arkamda bi hareketlilik oldu. Riddle kulağıma "kahvaltıdan sonra astronomi kulesinde ol" dedi ve gitti. Dediğini yaptım. Zaten muggle doğumlulardan nefret ettiğim için kabul ettim. Ama emir almak benlik değil. Bunu da Riddle ile konusucakım. Çıktığımda Riddle ordaydı. "Ee cevap?" Dedi. "Kabul. Ama şartlarım olucak." Kaşlarını çattı ve "ne?" " Bana diğerleri gibi emir vermiceksin. Beni köle yapmicaksin. Sadece sana yardım edicem." "Tamam. Ama sen de yardımını hakkıyla yerine getiriceksin" "tamam." Bu akşam saat 19.00'da toplantı var. İhtiyaç odasında. Malfoy sana yerini gösterir." "Gerek yok. Biliyorum." Hiç birşey demeden gitti. Ben de gittim ve kehanet olan derse girdim.
Prf. Tranwey(bilmiyom cok) konuşmaya başladı. Tam bir kaçık diye geçirdim içimden. Ders Gryffindor ile aynıydı. Fal bakıyordu ve Riddle'a gelince yine aynı şeyleri söyledi.
"Karanlık, cinayet,savaş.. sen-sen karanlıksın." Riddle hafif belli belirsiz bu söylediklerine gülümsüyordu. Sıra bana geldi. Ve bana da yine herzaman ki şeyleri söyledi. Ama biraz daha değişiklik yapmıştı.
"Ahh bu.. bu.... Sen- sen ve Riddle. Karanlıksınız. Katilsiniz. Hep, hep berabersiniz. Herkes sizden k-korkuyor!" Dedi ve hemen sınıfı koşarak terk etti. Yine aldırmadım dediklerine ve bahçede biraz dinlendim. Malfoy yanıma geldi.
"Profesörün dediklerini ciddiye almıyormusun?"
"Sen alıyormusun" dedim alaycı şekilde.
"Bilmiyorum.. belki hakl-"
"Kapa çeneni dinleniyorum" dedim ve bişey demeden yanıma oturdu. Açıkcası Malfoy bana herkes gibi gıcık gelmiyordu. Çünkü ailesi ve soyu tam bir safkan. Ve buna oldukça takıntılılar. Malfoyun soyunu seviyorum. Çok geçmeden diğer ders olan iksir dersine gittim.Slg" evvet merhaba çocuklar! Bu gün sizden bir iksir yapmanızı ve eşler halinde yapmanızı istiyorum. İksirin adı veritaserum. Ne olduğunu bilen var mı?"
Parmak kaldırdım
"Evet Allen"
"Veritaserum güçlü bir Hakikat Serumu dur. İksir, içen kişiyi, kendisine yöneltilen soruları doğru bir şekilde yanıtlamaya zorlar, ancak belirli direniş yöntemleri vardır. Bu iksir kullanımı İngiliz Sihir Bakanlığı tarafından sıkı bir şekilde kontrol edilir.
"Evet. Çok iyi mrs. Darker." Yapmaya başlayabilirsiniz. Ama öncesinde.. Tom, Allen. Siz ön sıraya otururmusunuz?"
Riddle ile birbirimize baktık. Tom:"tabii, profesör" Geçtik ve oturduk. Ben iksiri yaparken kitaptaki uygulamaları asla yapmam. Kitaplar işi zorlaştırıyor. Anlaşılan Riddle de kitaptan bakmıyor.
Normalde 1 saat süren iksiri biz çıt dahi çıkarmadan tam olarak 20 dakika da yapmıştık.
Slgr"vay canına çocuklar. Bu imkansız. Nasıl bu kadar hızlı yapabildiniz? Sizi her dersimde bu sırada beraber bekliyor olucam. Muhtesemsiniz." Dedi. Biz de Riddle ile teşekkürlerimizi ilettik ve dersten çıktık. Çünkü niyee? Ders bitti. Bazen içimden neden böyle şakalar yaptığımı düşünüyorum. Ya da neden bu kadar içimden yapıp da dışımdan yapamıyorum diye. Herneyse..
Riddle yanıma geldi ve" iksiri kitaptan bakıp yapmadın" dedi sorarcasına. "Sen de yapmadın" dedim. Ve aynı anda "kitaplar işi zorlaştırıyor " dedik ve sonra şaşkınlıkla birbirimize iki saniye bakıp aynı anda farklı yollara ilerledik. Sonra yatakhaneme gidip uyudumLise iki olduğum icin pek bolum atamiyorum. Derslere calisiyorum ve suan da hastayim okula gitmedim sizi cok bekletmeden yeni bolum aticam. [Kitabi cok okuyan yok ama okuyanlar var oy kullanmasalar da onlar için devam ettiricem]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]
FanfictionTom:Aşk zayıflıktır Allen: Aşk acınası..