23

890 45 17
                                    

26 Kasım 1932

Merhaba günlük. İlk sayfana kötü birşey yazmak istemedim. Ahh hayır, aslında istedim ama kendimi tanıtmak daha doğru geldi. Ben Allen Darker. Soylu bir aileden geliyorum. Ailemden hem dış hem de iç olarak farklıyım. Beni annem asla sevmedi. Ama babam öyle değil gibi. Annem bana bağırırken babam onu hep alıp götürüyor. Ona güveniyorum. 6 yaşındayım. Ve artık sen benim ortağım gibi birşeysin. Bugünlük yeter bu kadar. Baybay..

27 Kasım 1932

Günlük, annem ve babam beni evden attı. Hem de suçsuz bir şekilde. Bu soğukta yanlız kaldım. Üşüyorum günlük. Kimse bana bakmıyor. Bunları çekmek için henüz küçük değilmiyim? Daha sonra tekrar gelip yetimhaneye bıraktıklar. Wool yetimhanesi.. kırık dökük, rutubet kokan bir yer. Şimdi gitmem gerek.

Beni bir erkek çocuğunun yanına koydular. Beni, bana dokunmadan duvara itti ve işkence etti. Ama elini sürmeden yaptı.. benim gibi. Çok sinirlenmiştim. Kim olursa olsun onu öldürmek istedim. Ama buradan atılabilirdim. Yapmadım onunla tanıştık, onun biraz canını yaktım ama haketmişti.

20 Aralık 1932

Aptal görevli yakamızdan tuttu ve bizi depoya kapattı. Ölmek için yalvarmasını o kada çok istiyorum ki..

25 Aralık 1932

Bugün Tom ile birkaç aptal çocuğu dost gibi davranıp kandırdık. Yani bizimle dalga geçen çocukları kastediyorum. Sonra onları biraz uzağa götürdük ve yılanarla korkuttuk. Bağırışları çok zevkliydi.

31 Aralık 1932

Bugün Tom'un doğum günüymüş ama doğum günlerinden hoşlanmadığını söyledi. Sebebini sordum ama anlatmadı. O yüzden ben de ona özel birşey yapmadım

1  Ocak 1933

Bugün yılbaşıydı. Kar yağıyordu. Karı severim. Dışarı çıktım ve öylesine kimsenin olmadığı bir yerde yürüyüş yaptım. Ve düşündüm. Beni neden sevmediler? Yaramazlık mı yaptım? Hayır yaramazlık yapmadım. Bu şıkkı eledim. Ben çirkinmiydim? Hayır değildim. Tabii ki onlara benzemediğim için. Acaba ben evlatlıkmıydım? Belki. Ben kötü bir kızmıydım? Belki. Ben karanlıktım

Bu sayfayı okuduğumda karanlığın bende hep olduğunu anladım.

27 Ocak 1933

Kabuslar görüyorum günlük. Kötü kabuslar. Siyah bi adamlar var. Beni kovalıyorlar. Ormanda bir boşluğa doğru koşuyorum. Beni yakalıyor, beni bağlıyorlar, gözümü kapatıyorlar, gücümü alıyorlar. Ses duyuyorum "Avada kedavra" daha sonra ter içinde uyanıyorum. Artık bitsin istiyorum...

22  Şubat 1933

Yine bir deli doktoru çağırmışlar. Biz deli degiliz.

29 Şubat 1933

Buranın yemekleri çok kötü. Hep aç kalıyoruz.

1 Nisan 1933

Bugün 1 Nisan. Şaka günü. Buranın müdüresini korkutmak için içeri bir yılan soktum. Sanırım korkudan ölücekti, aptal.

Burdan sonra uzun bir süre yazmamışım.

2 Kasım 1936

Sonunda sana kavuştum günlük. Sen benim için en değerli varlığımsın. Tom bunu bile bile bunca zaman seni benden saklamış. Onunla artık konuşmuyorum. Bugün doğum gününüm olduğu için geri vermiş. Onu boğmamak için kendimiz zor tuttum.

4 Kasım 1936

Günlük, Tom gönlümü almak için uğraşıyor. Bir çocuktan yoyo çalmış ve bana getirdi. 2 gündür uğraşıyor. Sanırım affetmenin zamanı geldi.

Gerisinde gereksiz şeyler yazıyordu. Bu yüzden atladım.

24 Ağustos 1937

Bir adam geldi. Büyücüymüş. Bizim gibi insanların olduğu yere gidicez. Sabırsızlıkla bekliyorum.

1 Eylül 1937

Öncelikle alışverişinizi yaptık ve trene bindik. Daha sonra kayıklara bindik ve ilerledik. Burası koskocamandı. Şapka bölümümüzü belirliyordu. Tom ve ben Slytherin'e seçildik. Zeki, kurnaz , hırslı, asil özelliklerini taşıyan bu binaya sevildiğim için kendimle gurur duyuyorum.

2 Eylül 1937

Buranın yemekleri çok daha güzel ve doyuyoruz.

Daha sonrası yine gereksiz şeyler vardı.

17 Haziran 1942

Çok yanlızım günlük. Artık Tom'da yok. Sadece sen ve hayvanlar var. Derslerim çok iyi, Profesörlerin gözdesiyim

28 Ekim 1942

Tom beni bir grubun içine aldı. Ancak ben hizmetkârı değil, ortağıyım. Amacımız bulanıkları yok etmek.

2 Kasım 1942

Günlük, Tom doğum günümü kurtladı. Bana annesinden kalan takıyı verdi ve bende daha güzel duracağını söyledi. Değişik hissediyorum.

2 Şubat 1943

Aşk acınasıdır günlük. İnsanı zayıflatmaktan başka işe yaramaz.

10 Haziran 1943

Hava çok sıcak.

29 Ağustos 1943

Hogwarts'ı kapatıcaklar günlük, bunu yapamazlar. Tek evim burası..

31 Ağustos 1943

Acı bir şekilde bu olayı kapattık.

27 Eylül 1943

Kâbuslarım devam ediyor. Ama birşey beni kurtarıyor. Yeşil ve parlak gözleri olan birşey...

4 Ocak 1944

Tom ile ilişkimizi var. Aşk zayıflık değilmiş günlük. Aşk gücüne güç katmakmış. Onun için yapamayacağım sey yok.

Diğer sayfalarda günden güne kaç kişi öldürdüğümüz yazıyordu. Bu canice mi?






YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin