Mutluydum. Hayatımda ilk kez gerçekten mutluluğu, sıcaklığı, sevildiğimi hissettiğim için mutluydum. İlk kez sevmeyi öğrendiğim için mutluydum, geleceğimi sevdiğim kişi ile sonsuza kadar geçireceğim için mutluydum.
Tatil bitmişti. Hogwarts öğrencileri okula tekrar geldi. 1. Sınıflar yerleştirildi. Yine konuşmalar yapıldı.
Tom ile yanyana oturduk.
"Bugün tolantı saat 16.50 de"
"Tabii Lordum" dedim hafif gülerek.
"Ben Karanlık Lord isem sen de benimle beraber bu Yolda olacağına göre sen de benim Karanlık Leydim oluyorsun"
"Karanlık leydi?"
"Hoşuna gitmedi mi?"
"Karanlık Lordun Karanlık Leydisi"
"Aynen öyle"
"Basilisk ile ilgili önceki planımızda hatamızı anladım"
"Neymiş "
"Plansız şekilde öldürdük. Oysa ki dikkat çekmeyecek kişileri, sevilmeyen ve ölmek istiyenleri öldürmeliyiz."
"Doğru. Ama kim olduklarını nasıl bilicez"
"Benim gözüme kestirdiğim birkaç kişi var. Onun haricinde sürekli müritler ile beraber gözetleriz"
"Zekice"
"Öyle olmasa senle olmazdım Lordum"
"İyi ki varsın Leydim"
Kahvaltıdan sonra ki derslere girdik. Rawenclaw dan Hufflepuff da bir kız diğer binalardan çirkin olduğu için dalga konusu oluyormuş. Ölüm yiyenler de daha çok dalga geçicekler ve ben kız ile arkadaş olucam. Daha sonra tuvalete gizli bir yere gidip basilisk onu öldürür.
"Aptal çirkin "
"Sen neden burdasın he? Göz zevkimi bozuyorsun"
"Söylesene, mezardaki annen ve baban da bu kadar çirkin mi"
Daha sonra ben çıkıverdim.
"HEY! ÇEKİLİN KIZIN ETRAFINDAN! SİZ KENDİNİZE BAKIN. ŞİMDİ SİZİ AVADALAMAM İÇİN KAYBOLUN!"
"Sen iyimisin?"
"Annem ve babamı özledim "
"Seni anlıyorum "
"Ama sen çok güzelsin. Nasıl beni anlicaksın ki?"
"Annem ve babam bana hep eziyet ettiler."
"Artık yaşamak istemiyorum. Onların yanına gitmek istiyorum"
"Gel hadi senle dolaşlım biraz"
Kızı da aldım ve göle götürdüm. Kız çok saf. İyilik dolu. Ama bu yolda merhamet yok.
Basilisk çıkıverdi ve onu öldürdü. Daha sonra yemesi için Nagini'ye verdim. Sırada daha birsürü kişi vardı. Sanırım Nagini bayağı bi kilo alıcaktı.Saat 16.50 oldu. Toplantıya gittim ve benim sabahki planımı anlattı Tom onlara. Ve devam etti
"Bu yolda bir yandaşım var. Kendisi ölüm yiyen değil, bizzat benim ortağım. Geçmişim, bugünüm ve geleceğim. 7 yaşından beri hayatımı hep güzelleştirdi. Bana çok şey öğretti. Beraber çok şey öğrendik."
Ve beni sandalyeden kaldırdı
"Allen. Ben nasıl Karanlık Lord isem o da Karanlık Leydi. Bana duyduğunuz saygının aynısını onda da duyucaksınız."
Araya girdim"Malfoy"
"Evet Leydim"
"Sen bana leydim deme. Hiçbiriniz demeyin. Kendimi egoist hissediyorum"
"Allen. Bu imkansız. Sen leydisin"
"Tom, bana karşı demelerini istemiyorum."
"Gün gelicek sana hâlâ Allen mi dicekler?"
"Hayır. Ona o zaman bakarız."
"Senin istediğin olsun. Ama saygı konusunda yanlışınız olmasın."
"Bana ilk seneden beri saygı duyuyorlar."
"Toplantı bitmiştir."
"Abraxas" dedim.
"Efendim "
"Bana o aptallar gibi davranma. Sen arkadaşımsın"
"Nası isterseniz Leyddiiiimm"
"Crucio?"
"Saol ben kaçıyorum"
"Arkadaş?"
"Bi aralar seninle konuşmazken yanımda bir tek o vardı."
"Birdaha bensiz kalmicaksın"
"Sen de bensiz"
Tom devam etti."Leydinin tiktok hesabı themriddle takip edersiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]
FanfictionTom:Aşk zayıflıktır Allen: Aşk acınası..