Hikaye 20 bölüm oldu ama henüz pek bir gelişme yok
Bugün o gündü. Bugün Dumbledore ölecekti. Mürver asa alınacaktı.
"Günaydın efendim."
"Günaydın Allen"
"Efendim. Bu gün Voldemort hakkında konuşmak için eğer müsaitseniz saat 01.00'da astronomi kulesinde konuşabilir miyiz?"
"Elbette ama, söylemek istediğini açarmısın?"
"Onu nasıl durdutabileceğimiz hakkında. Biliyorsunuz ki efendim, öğrencilik hayatımda en yakın olduğum kişi oydu. Onu benden iyi tanıyan olamaz."
"Haklısın olur konuşalım."
Birinci aşama tamamdı. Artık gerisi saat 01.00'da olucaktı.
"Avada kedavra. Bugün ki konumuz bu." Sınıfa göz gezdirdikten sonra devam ettim.
"Avada kedavra ölüm büyüsüdür. Yasaklı büyüdür ve bakanlık tarafından kontrol edilir. 17 yaşından küçük kişiler yaptığı anda azkabana gider. Ancak şuan eğitim görüyorsunuz. Kim başlamak ister?"
Tom'a benzeyen çocuk kalktı. Bitkiye baktı. İlk 3 seferde yapamadı ancak 4. Seferde yaptı. Diğerlerine göre daha çabuk yapmıştı.
Ders bittikten sonra sınıftan çıkarken Tom'a benzeyen çocuk beni çağırdı.
"Profesör, sizinle kimsenin bizi görmeyeceği ve durmayacağı bir yerde konuşabilirmiyiz?"
Böyle birşey demesinin sebebini anlamamıştım anca yasak ormanda konuşabilirdik.
"Yasak orman uygun mu"
"Hmhm"
"Tut kolumu"
Yasak ormana geldik ve bir ağacın altına oturduk.
"Profesör, biliyorsunuz ki kim-olduğunu-bilirsin-sen birçok masumu katletti"
"Eee"
"Sizin de onunla önceden yakın olduğunuzu biliyorum."
"Evet öyleydik."
"Ve bu yakınlığın devam ettiğini de"
Ne diyordu bu çocuk.
"Ne saçmalıyorsun?"
" Onunla hep iletişimde olduğunuzu, planlarınızı, herşeyi biliyorum. Bi gece Dumbledore'yi öldüreceğinizi. Ama buna izin vermem. Ve şimdi Dumbledore öğrenince ne olucak?"
Dedi ve koşmaya başladı. Bunları nerden biliyordu öğrenmeliydim. Onu büyü ile dondurdum ve veritaserum içirdim.
"Biz nerdeyiz?"
"Yasak ormanda"
İşe yarayıp yaramadığını kontrol ettikten sonra başladım.
"Bunlari nerden biliyorsun?"
"Sizden en başından şüphelendim ve sizi her gece takip ettim. Gizlice gelen baykuşları yakaladım ve nerde olduğunuzu böylece biliyordum"
"Bunu birine söyleyecekmisin?"
"İlk başta Dumbledore ve sonra bakanlığa söyleyeceğim."
"Öyleyse baybay"
Dedim. Bir yılan çağırarak onu öldürmesini sağladım ve oradan uzaklaştım.
Bir süre sonra Dumbledore onun yokluğunu anladı ve aramaya birkaç profesör yolladı. Çok geçmeden ceset bulundu ve yılanın yaptığı ortaya çıktı. Bu yüzden benden şüphe eden yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]
FanfictionTom:Aşk zayıflıktır Allen: Aşk acınası..