14

1.2K 74 25
                                    

Bugün herzamanki gibi uyanmadım. İçimde değişik bir mutluluk vardı. Hayatım değişmişti.
Artık sevdiğim vardı, beni seven vardı, bana saygı duyanlar, benden korkanlar vardı. Babamı bulmuştum, kanımda Slytherin kanı olduğunu öğrenmiştim, istediklerimi elde ediyordum, başarısız bir aptal değildim.

"Günaydın Allen"

"Günaydın Malfoy"

"Az önce Emilia denen bir kızı gördüm. Yanlız başına ağlıyordu. Sanırım onu seven yok"

"Anladım. Hangi binada"

"Rawenclaw"

"Tamamdır."

Kahvaltıdan sonra kızı halletmiştim.

"Bu gece boşmusun?"

"Evet"

"Karagöl de buluşalım. Seni alırım"

"Tabii Lordum"

Ders KSKS idi. Ve düello yapacaktık. Bana Gryffindor'dan Potter çıkmıştı.

"Ahh ne yazık ki eleneceksin Darker"

"Umarım dediğin gibi olur Potter"

Bana tam bir büyü savurucakken ben önce davrandım.

"Everte Statum! Düşmana havada taklalar attıran büyü" kalktı ve bana büyü yaptı ama geri çevirdim.

"Stupefy! Kişinin sersemlemesine sebep olan ya da büyücü ve asanın gücüne göre kişiyi havaya fırlatan büyüdür düşmanı bir süre etkisiz hale getirir."

Bunu yapmam ile düelloyu ben kazandım. Potter in kulağına eğildim ve

"Kaybetmişe benziyorsun Potter"

Dedim alayla. Tom bana gurur verici bakışlar atıyordu. Sıra Tom ve Billy'e gelmişti. Tom resmen onu yıkıp geçmişti. Tom'a gururlu bakışlarımı saldım ve dersten çıktık.

Sıradaki ders asrtonamiydi. Yani akşam olmasını beklemeliydik. O sırada kütüphaneye gidip Profesör Slughorn'dan izin alıp yasaklı bölüme girdim ve orda vakit geçirdim.

Akşam olmuştu. Astronami dersine girdik ve Tom ile beraber oturduk. Ders bittikten sonra Tom ile beraber herkes uyuyunca göle gittik.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır. Sadece kafa dinlemek için geldik"

"Güzel fikir. Aa bak görüyor musun? Cassiopeia (kraliçe) takım yıldızı "

"Evet"

"Hikayesini biliyormusun?"

"Hayır."

"Anlatayım mı?"

"Anlat"

En çok bilinen efsaneye göre adını, Etiyopya Kralı Cepheus'un eşi Cassiopeia'dan alır. Cassiopeia, deniz perilerinden daha güzel olduğunu söyleyecek  kadar kibirlidir. Bunun üzerine deniz perileri bu durumu Poseidon'a  şikayet eder. Çünkü onurları kırılmıştır. Poseidon duyduklarından sonra Etiyopya'yı sular altında bırakmak için bir deniz canavarı gönderir. Panikleyen Cepheus bir kahine danışır ve kızı Andromeda'yı kurban etmesi koşuluyla şehrinin kurtulacağını söyler. Kral ikna olmasa da halkın da baskısıyla kızını kurban etmeyi kabul eder ve kıyıya zincirler. Kız canavarı beklerken şehrin üstünden geçen Perseus ona aşık olur ve onu kurtarır. Bu olayla birlikte Andromeda da Cassiopeia Takımyıldızının komşusu haline gelir"

"Biz de Cassiopeia gibi birilerinin onurunu kırıyormuyuzdur?"

"Kesinlikle"

"Harika"

"Allen, seninle çok vakit geçirdik. Benimle en sevdiğin anın hangisi?"

"Hmm.. sanırım küçükken ki masum bir şekilde diğer çocuklara eziyet etmemiz."

"Masum?"

"Masumduk"

"Şuan ki halimize bakarsan evet."

"Peki ya sen?"

"Seninle geçirdiğim her saniye beni cehennemden çekip aldı. Bana herzaman iyi geldin ve gelmeye devam ediyorsun. "

Beni ayağa kaldırdı.

"Beni kendi cehenneminden kurtarıyorsun ve kendi cehenneminr alıyorsun. Ve ben buna bayılıyorum. En sevdiğim anıyı yaratıyorum şuan da"

Dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ona karşılık verdim. Dolunayın altında aşk ile dudaklarımız birleşmişti.

Geri ayrıldığımızda beş saniye kadar gözlerinizin içine baktık ve ona sarıldım.

BU ÇOK ONEMLİ BİR SORU. BUNLAR BÜYÜYÜP ALLEN HOGWARTS'DA PROFESÖR FALAN OLUCAK YA. FARKLI BİR KİTAP Mİ YAPAYİM YOKSA DEVAM Mİ? LUTFEN CEVAP VERİN

YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin