7

1.7K 102 8
                                    

Sabah olmuştu. Kahvaltımı yapıp yine derse girdim. Ders bittikten sonra Tom'un yanına gittim.
"Aramaya ne zaman başlıyoruz"
"Şimdi"
Tom ile yerimizden kalktık ve ilk arama yeri olarak zindanları seçtik. Herhangi bir zindanın içinde olabilir diye düşündük. Her bir zindanı aradık. Ama hiç birşey bulamadık. Birsürü yere bakmıştık. Ama bulamamıştık. Ararken hem derslere giriyor, dersler biter bitmez aramaya koyuluyorduk. Artık ikimizde de derman kalmamıştı. Dumbledore beni odasına çağırdı.

A:"efendim, beni çağırmışsınız?"
D:"ahh, evet Allen. Seni neden çağırdığımı merak ediyor olmalısın."
İçimden: yok etmiyorum. Malım ben, çay içmeye çağırdın. Merlin!
A:"Evet efendim."
D:"Üzülerek söylüyorum ki ziyaretçilerin var Allen"
A:"Ama beni kim görmeye gelir?"

Kapı açıldı. Gördüklerim karşısında üzüldüm, nefretle doldum, avada yapasım geldi. Ama hiç birini yapamadım. Öylece kalakaldım. Hareket edemedim.

D:" Miss. Darker, Mr. Darker

Annem ve babam gelmişti. Onlardan nefret ediyorum. Annem (Olivia) konuştu

O:"kızım.. büyümüşsün. Seni çok özledik.

Ve sonra babam (Rich)konuştu.

R:" gel kızım. Seni eve götürelim.

Artık söze girdim

A:"Hayır! Beni yine hapiste gibi yaşatmasınız. Beni okuldan alıkoyamazsınız. Beni köle yapamazsınız!
O:" hayır kızım. Özgür olucaksın. Artık sana karışmak yok. İstediğin herşeyi alabilicek, gezebiliceksin.
R:"sana özel profesör tutarız.

Dumbledore atladı.

D:" Aslında Allen'i kısıtlamicağnızı, istediğini yapabiliceğini söylediniz. Ve Darker burda kalmak istiyor. Buraya alışmaya başladı. Okulun en iyi öğrencilerinden. Burda kalması daha iyi olur.
O:"hayır. Bizle gelmelisin tatlım. Efendim, kızımızla özel konuşmak istiyorum.

Profesör çıktı ve annem konuştu.
O:" eğer bizimle gelmezsen emin ol burda seni rahat bırakmayız. Bizimle gelmek zorundasın. Burda sen bizimle gelene kadar gitmicez. Bu gün toparlan. veda ediceklerine et. Yarın da seni almaya gelicez. Eğer gelmezsen, o zaman başın büyük dertte demektir ALLEN DARKER!"

Dedi ve gitti. Gözlerim dolmuştu. Profesör içeri girdi.

D:" iyimisin Allen?"
Dedi. Onu dinlemeden son hızımla koşarak odadan çıktım ve kullanılmayan kızlar tuvaletine geldim. En başta ki musluğa giderek gözümden akan nefret ve öfke göz yaşlarına baktım. Suyu açıp yüzümü yıkicaktım ki musluk açılmadı. Diğer musluğa giderken birşey dikkatimi çekti. Bir yılan figürüydü. Sanırım Sırlar Odası nı bulmuştum. Koşarak Tom' aradım. Kütüphaneye indim ve ordaydı. Onum kolundan tuttum ve çekiştirdim. Sinirlendi ama birşey demedi. Göz yaşları yoktu ama ağladığımı uzaktan görenler de anlardı. Koridorlarda ben koşuyor, o da arkandan koşuyordu. En sonunda o durdu ve seslendi.

T:" Allen! Neler oluyor? Bu hali ne?"
A:" sen halimi boşver. Sanırım Sırlar Odası nı buldum.

Bunu dememle gözleri açıldı. Ve koşmaya devam ettim. O da daha hızlı koşmaya başladı. Sonunda tuvalete geldik ve musluğun yanına gittim. Ona yılan figürünü gösterdim.

T:" işte bu!"

Çatal dilinde açıl dedi ve yerde karanlık bir çukur oluştu. Tom " arkamdan gel" dedi. Atladı. Ben de arkasından atladım. Kaydırak gibi kaydım ve sonunda muhteşem bir yere indik.

 Kaydırak gibi kaydım ve sonunda muhteşem bir yere indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A:" çok güzel" dedim büyülenmiş bir şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


A:" çok güzel" dedim büyülenmiş bir şekilde.
T:" basiliski çağrıcam. Gözlerini kapat.
A:" kapatmak istemiyorum.
T:"ne?"
A:" yarın olsun istemiyorum hadi."
T:" kapat."
A:" herkese soylerim burayı. Seni ifşa ederim. Hadii!"
T:"yapmazsın. Biliyorum"

Artık sesim hafif titriyordu. Tükenmiş sesimle ve dolmuş gözlerimle
A:"hadi" dedim
T:" kapa, gözlerini.

Gözlerimi kapattım. Ama açıcaktım. Tom basiliski çağırdı. Basilisk geldiği anda gözlerimi açtım.
T:"ALLEN DUR!
O sarı devasa gözlerin içinde kendimi gördüm. Ama birşey olmamıştı. Basilisk benim de önümde eğildi. Tom ile beraber bir şok yaşamıştık. Ama daha fazla dahayamayip yere oturdum ve elimi yüzümü bastırdım. Ağlamamak için sir duruyordum. Tom yanıma geldi. Tek kelime etmeden başımda dikildi. O bişey demeden anlatma gereği duydum.

A:" hiçbir zaman birisi tarafından sevilmezdim. Zengin ve kalabalık bir soya sahibim. Ama hiçbiri beni sevmez. Annem ve babam da dahil. Sürekli şiddet görürdüm, sürekli aç bırakılırdım, kuzenlerimin yırtık eskilerini giyerdim, köle olarak kullanılırdım Bunların hepsi farklı olduğum için. Artık onları dinlememe kararı almıştım. Ama onlar beni buz gibi havada tek başıma attılar. Daha sonra beni bulanlar yetimhaneye götürdü... Bugün Dumbledore beni çağırdı. Annem ve babam gelmişler. Beni alıcaklarını söylediler. Beni tehdit ettiler ve gitmek zorundayım. Yine oraya dönücem, artık herşey daha kötü olucak, okuldan kaydımi alıcaklar...

Son üç cümleyi aynı anda söylemiştim.ve artık ağlıyordum.

A:" elimde olsa onları öldürürüm."

Tom beni ayağa kaldırdı.

T:" onları öldürmek elinde. Serüvenin ilk kurbanları belli."
A:" Gerçekten. Bunu yapabilir miyiz?
T:"gördüğüm kadarıyla basilisk sana sa itaat ediyor. Annenler ne zaman gelicek?"
A:"yarın kahvaltıdan sonra."
T:" güzel. Şimdi buradan çıkalım."

Daha sonra derslerin hepsine girdim ve akşam olunca yemek yemeden uyudum.

YENİK DÜŞTÜK [TOM MARVOLO RİDDLE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin