Artık bıktım bunlardan bu lüks hayattan ben bunları istemedim ki.Eğer yeni bir hayat seçebilseydim annemle babamla minik iki katlı bir evde çimenlik alanda annemle babamın yanında mutlu olmak isterdim.Ne okula gidebiliyorum ne de arkadaş edinebiliyorum.En son ne zaman arkadaş edindiğimi hatırlamıyorum bile aslında hatırlıyorum nasıl unutabilirim ki.Hayatımın en güzel günüydü.
---Geçmiş--
Babamın şehre gitmeme izin verdiğine inanamıyorum.Çok mutluyum kısa süre sonra hizmetçilerimle trene bindim.Nihayet geldik sabırsızlıkla hemen trenden çıktım.Arkamdan bağıran hizmetçileri hiç kafama takmıyordum.Parka gitmek istediğim için hizmetçilerime gidip gidemiceğimi sordum.onlarda olur dediler.
Bir an önce hemen parka gittik.Parkta bir sürü çocuk vardı.salıncak boştu oraya koşa koşa gitmeye başlar başlamaz yere kapaklandım bir çocuk üstüme düştü.
Ben hala ne olduğunu kestirmeye çalışıyordum.Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken hizmetçilerim yanıma koştu.
-Lucy-sama siz iyi misiniz?(hizmetçi)
-Şu çocuk üstümden kalkarsa daha iyi olurum.(Lucy)
Çocuk hemen üstümden kalkarak.
-Özür dilerim daha dikkatli olmalısın.(çocuk)
-Ben mi dikkatli olmalıymışım?Fark edersen üstüme düşen sendin!(Lucy)
-Sana mı sorucam altın kafa!Özür diledim ya!(çocuk)
Sinirlenmeye başlamıştım hem suçlu hem güçlü.Ben bunları aklımdan geçirirken saçı ilgimi çekti.Bu renk tonu hmm sakura saçının rengi sakuraydı.
-Hem suçlusun hem güçlü sakura kafa.(Lucy)
(BU ARADA O SAKURA KAFANIN KİM OLDUĞUNU ANLAMIŞSINIZDIR :D)
-Niye herkes saçımla dalga geçiyor neyi varmış saçımın renginin!?(çocuk)
-Benimkiyle dalga geçen sendin.Neyse yinede niye özür dilediğimi anlamasam da bu seni iyi hissettiricekse özür dilerim.(Lucy)
Lucy bunu dedikten sonra çok samimi bir şekilde gülümser.Çocukta gülümsemesine karşılık verir.
-Ben Lucy ya sen?(Lucy)
-Bende Natsu tanıştığıma memnun oldum Lucy.(Natsu)
Ve yine gülümser.Lucy onun gülümsemesine karşılık vererek.
-Ben de.Hem senin saçını çok sevdim.Büyüyünce boyatmaya falan kalkma!(Lucy)
diyerek kahkaha atmaya başladım.O da kahkaha atıyordu.Sonra bütün gün oyun oynadık.Ve onunla ilgili bir sürü şey öğrendim.Onun bir kedisi varmış.Adı da Happy'miş.Ve en büyük hayalide Fairy Tail lisesine gitmekmiş.Bunu duyuncada bende büyüyünce oraya gitmeye söz vermiştim.Belki birdaha görüşemezsek orada birbirimizi bulacaktık.
--Geçmiş Sonu--
Ve ben bu sözü gerçekleştiricem.Yaz tatili bitmeden buradan kaçıp Fairy Tail lisesine kaydolucağım.Hemen bir plan hazırladım.Sabah kalktığımda kimse uyanmamıştı bende bunu fırsat bilip bavulumu hazırladım.Ve yatağın altına sakladım sonra da yeterli param olması için kasaya girip biraz para aldım bu ev için yeterli paraydı.Sonra bütün günü normal bir şekilde geçirdim gece olunca planı uygulama vaktim gelmişti.Hemen bavulumu alıp evden çıktım.Azıcık uzaklaştıktan sonra evime baktım belkide bu son görüşüm olacaktı.Sonra önümü dönüp koşa koşa istasyona girdim.Hemen trene binip şehire geldim.Burada olduğuma inanamıyorum.Acaba sözünü unutmuş mudur?Adını unuttuğumu inanamıyorum.Ne biliyim on yıl geçti sonuçta.Yolda yürürken onunla karşılaştığımız parka gittim.Yine karşılaşmak dileğiyle.Fakat etrafta hiç benşim yaşımda kimse yoktu.O sırada birisi benim üstüme düştü.
-Sen iyimisin?(çocuk)
-Üstümden kalkarsan daha iyi olucam.(Lucy)
Üstümden kalktı sonra saçları dikkatimi çekti.Bu o olabilir mi?Gerçekten o Natsu olabilir mi?Ağlamaya başlamıştım.Natsu'ya benzettiğim kişi bana ne oldu? dermiş gibi bakıyordu.
-Özür dilerim o kadar sert mi yere çarptın?Daha dikkatli olmalısın?(Çocuk)
-Adın ne?(Lucy)
-Haa?(Natsu)
-Adın ne!(Lucy)
-Natsu ne oldu ki?(Natsu)
-Natsu hmm çok tanıdık?(Lucy)
-Ney ismim mi?(Natsu)
- Hayır saçların saçların çok güzelmiş sakın boyatmaya kalkma!(Lucy)
Kahkaha atmaya başladım eğer bu oysa bu cümle ona tanıdık gelmeli onu gerçekten çok özledim.
GÜZEL OLMUŞ MU?BEĞENDİYSENİZ OYLAMAYI UNUTMAYIN =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...