Fairy Tail Lise'sine Hoşgeldin

469 42 5
                                    

Erza beni kolumdan tutup okula götürmüştü.Bende bir şey demedim arada sırada canım yansa da sesimi çıkarırsam daha beter olacağını diyen bir ses vardı.Bende bir şey dememeye karar vermiştim.Bir anda aklıma Natsu geldi.Cidden nerede bu çocuk?Bir kaç dakika sonra okula gelmiştik.Gerçekten çok güzel bir yerdi.İçerisi çok gürültülüydü.Vakit geçmeden okulun içine girdik.Erza beni müdürün odasına götürdü.Müdür beni görünce garipsedi.Tabi beni daha önce hiç göremediği için.Sonra bana bakıp konuşmaya başladı.

-Erza bu kızımız kim?

-Okula kayıt olmak için geldi.

Bunu duyunca sert bir şekilde beni süzdükten sonra konuşmaya başladı.Ne diyeceğini çok merak etmiştim.

-Peki o zaman Fairy Tail Lisesi'ne hoşgeldin.

Sonra da samimi bir gülüş attı.Bu söylediklerine karşı gözlerim fal taşı gibi büyümüştü.Beni nasıl hemen kabul edebilirdi ki?

-Ama efendim beni nasıl hemen kabul edebilirsiniz ki?Belki notları çok düşük.Veya çok belalı bir kızım!

Biraz duraksadım.Son dediğim kelimeyi düşündüm ve şöyle dedim.

-Son dediğim kelimeyi geri alıyorum.

Erza neredeyse gülmekten yarılmak üzereydi.Tamam ben belalı bir kız olamam kabul ediyorum artık gülmeyin.

-Peki sen böyle bir kız mısın?

-Tabi ki de değilim.Notlarım her zaman iyiydi.

-O zaman niye endişe ediyorsun?

-Belki de haklısınızdır.

-Tamam ama çabuk olmalısın çünkü yarın başlıyorsun ve daha forman gibi ihtiyaçların olmadığına eminim.

-Haklısınız hemen almam gerekiyor daha kitaplarımı da almam lazım defterleri saymıyorum bile!

Aceleyle Müdürün odasından çıktım.Koridorda birine çarptım.Kime çarptığıma bakınca sakura saçları gördüm.Tabi kide bu Natsu idi.

-Oi Luce.Bu hızla nereye gittiğini sorabilir miyim?Üzgün de görünür gibisin yoksa kabul edilmedin mi?

O anda Natsu 'ya sarıldım ve heyecanla biraz sesli konuştum.

-Natsu kabul edildim!Fakat yarın başlıyorum!

Natsu şaşırmıştı.Şaşkınlığını bozarak.

-Bunda üzülecek ne var?

-Bunda ne var olur mu baka!Daha almam gereken bir sürü şey var!

-Üzülme Luce Bir şey olmaz.

Kafasına vurup.

-Baka!

dedim ve hızlı bir şekilde kitapları alacağım yere gittim.

Gidemedim desem daha doğru olur.Çünkü nereye gideceğimi bilmiyordum.

İyi okuyuşlar beğendiyseniz oylamayı unutmayın bu arada kitaba hala kişiler arıyorum.

Nalu Sakura KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin