Bu dedikleri karşısında oldukça şaşırmıştım.Rina bir katil miydi?Gerçekten zor bir küçüklük geçirmiş insan böyle zamanlar geçirince kişiliği değişmesin de ne yapsın?Fakat yakından bakınca oldukça tatlı ikiziyle beraber olunca kawai patlaması falan oluşuyor.Somurtkan olmadığı sürece.Şimdi övüyom da bende fena değilimdir yani.Daha çok batırma mod:on.Sussana sen iç ses.Ne yapayım o kadar övdün ki bir daha birisini böyle övebileceğini sanmıyorum.Ben bunları düşünürken Naomi beni dürtüyordu.
-Ha ne oldu?
Güldü.Allahım bu kızın gülüşleri çok kawai.
-Biri konuşurken onu dinlemelisin!
Şimdide somurtuyor ne değişken bir ruh hali.Bu nasıl bir somurtmadır!Niye bütün kawai kızlar beni buluyor yuri olsam anlarımda kawai erkeklere de açığım!Gerçi bende Natsu her neyse benle gezmekten bile hoşlanmayan birisiyle işim yok!Bir süre yanımda dolaşmaymış!Yesinler zaten çokta bayılan yok sana!Naomi,Kagami ve ben konuşmaya bir süre devam ettik.Daha sonrada zil çaldı sıkıcı dersleri geçtik.Okull bitiş zili çaldı.Natsu yanıma geldi görmezden geldim.
-Yo Luce ne oldu?
-İşim var Natsu Rina ile gezmeye gidicez!Değil mi Rina?
Lütfen Rina lütfen kurtar beni!
-Ah tabi Lucy birlikte alışveriş merkezine gidicektik Naomi'ye telefon numaranı vermeyi unutma aklıma gelmişken söyleyelim dedim.
-Ha peki veririm.
-Neyse sizi kızsal durumlarınız ile baş başa bırakıyorum.
Ona defol kafir bakışımı attım.Anlamadı bu iyiye işaret!Sonra daha fazla oyalanmadı ve gitti.
-Anlat bakalım neler oluyor?
Ona bir özet geçirdikten sonra elini çenesine koyarak.
-Bence onu gafil avlayalım ilk önce iyi davranıp sonra da bıçakla deşelim.Cesedini nehire atalım.Adı da şöyle olsun umursamaz arkadaşın hazin sonu.
Bunu derken yüzünde şeytani bir gülümseme olmuştu.Bu işte Kagami'ye başvurmak lazım yoks katil olma ihtimalim çok yüksek Kagami'nin yanına doğru yol almışken iki el beni kendine çevirdi.
-Ne oldu Rina?
-Bana bir alışveriş sözün var.(Happy'nin şeytani gülüşü)
-Nooooooooooooooo!!!!
Üzgün üzgün ona baktım fakat daş kalpli ne olacak?
-Bana duygu sömürüsü yapma!
-Peki bari eve uğrayıp öyle çıkalım.
-Olur bu kıyafetlerden kurtulmanın daha iyi bir yolu yok.Al telefon numaram işin bitince parkın oraya gel.Sonra da beni ara.
-Olur!
İlk kez bir arkadaşım la gezmeye gidecektim.Fakat o kişinin Rina olması bu durumu biraz değiştiriyordur ya bana katil aletleri aldırırsa?Gerçekten mi?Bundan daha kötüsünü beklemezdim zaten!İç ses sen konuşma moral sıfırın altında.Söylene söylene bir yolculuktan sonra eve geldim.Natsu burada mıydı?Yes be uyuyormuş.Üstümü burada giyinemem şimdi hentai zanneder beni.Üstümü lavaboda giyindim.Çok kawai oldum.Sonra çantamı alıp parka doğru gittim.Nerden mi biliyorum Natsu'yla tanıştığımız parktı zaten.Telefon ile Rina'yı aradım.
-Alo?
-Rina benim Lucy.
-Ah parkta mısın?
-Evet ya sen?
-Az önce çıktım evden birazdan orada olurum.
-Peki.
Telefonu kapattım ve beklemeye başladım.O an kolumdan biri tuttu korktum.Yumruk atıcaktım ki önlendi.Bu kişinin Rina olduğunu fark ettim.
-Sakin ol şampiyon.Sadece seni şaşırtmak istedim.
-Şaşırtmak mı?Bu biraz altına sıçmak oldu.
Güldü.Kawai üstündekileri dikkatimi çekti gerçekten hoştu.Korsana benziyordu ama bu korsan çok ama çok kawai bir korsan bir o kadara da korkunç.
-Ee gidecek miyiz?Yoksa sen benim üstüme daha fazla bakacak mısın?
-Her neyse?
-Tamam tamam bu sefer uğraşmayacağım.Sana da güzel giysiler alalım.
-Niye çirkin mi giyiniyorum?
Hafif güldü sonra eski haline geri döndü.
-Onu demek istememiştim.Değişiklik iyidir tarzından.
-Ah peki.
Alışveriş merkezine vardığımda gözlerimin ışıldadığını fark etim.Aslında daha önce 2 yada 3 kere gitmişimdir.Birde arkadaşımla olunca çok hoşum gitmişti.Bir sürü elbise deniyorduk.Rina'nın modası gerçekten çok iyiydi fakat benim giydiğim hiçbir şeyi beğenmiyordu.En sonunda ellerime yarım beyaz gömlek içine siyah göbeğimin belli olduğu t-shirt altına siyah, beyaz şort ve siyah kısa çorap altınada koyu kahverengi kısa botları verdi ve ben kabine tıktı.Omg!Bunlar çok iyi durdu bende.Rina benim dolabımı sen düzenle bence.Dışarı çıktım Rina bana zafer gülümsemesiyle bakıyordu.Niye onla gitmek istemediğimi anlamıyorum Rina harika bir kız onunla sevgili olacak kişi çok şanslı.O bir erkek olsaydı.Onu herkezden önce ben boş bırakmazdım ya da en bir erkek olsaydım.Rina bana doğru yalaştı ve.
-Bunları alalım çok yakıştı.
-Haklısın sen olmasaydın benim akıma nereden gelirdi.
-Lafı bile olmaz.Ha bu arada kamp gezisi varmış.
-Aa ciddi misin?
-Evet 3 günlükmüş.Yarın gider birlikte kaydımızı da yaptırırız Natsu'ya sen haber verirsin.
-Tamam.
Biraz daha alış veriş yaptıktan sonra.Çok yorgun bir şekilde eve döndüm.Şu an nereye yatsam uyurdum.Natsu yatakta yatıyormuş.Bir köşeye yatıp uykuya teslim oldum.Sabah uyandığımda yataktaydım.Natsu hem hödük hemde iyi kalpli baka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...