Öpücük

435 38 20
                                    

Uyandığımda Natsu bana hala sarılıyordu.Bu sefer içimden geldi bağırmicaktım.Onu uyandırmamaya çalışarak yataktan çıktım ve gardolabın yanına gidip kıyafetlerimi aldım.Banyoya gidip sıcak bir duş aldım orada Natsu'yu düşündüm.Bunca zamandır beni hep o kurtardı ve beni Fairy Tail ile tanıştırdı o olmasa kim bilir şimdi ne yapıyor olurdum.Belki babam beni bulmuş olurdu ve ben şu an o malikane ile arkadaşsız bir ortamda ölü bulunurdum.Ah hem kahramanım hem de ilk aşkım onu çok seviyordum.Bunca zamandır nasıl fark edememişim anlamıyorum tam bir körmüşüm.Banyoda bir az fazla kaldığımı anlayınca üstümü giyinip çıktım.Hemen Natsu ve Happy'e kahvaltı hazırlamaya koyuldum.Bu gün niye uyanmadılar demek ben uyandırmasam saatlerce uyiyacaklar.Yaralı kızmışım ehehe.Kahvaltı işlemi bitince.Onları uyandırdım.
-Kalkın uylucular kahvaltı vakti.
-Oi Luce ne kadar dersen de yanındayım seni asla bırakmicam lütfen beno yanlız bırakma!
Natsu ne diyor böyle sanırım rüya görüyir ya da kabus demeliyim acayip terliyor!
-Natsu uyan Natsu hey!
Uyanmıyordu ne kadar sarsarsam sarsayım.Buldum,bütün gücümle Natsu'ya tokat attım.Oha lan ne biçim ses çıktı çocuk yerinden fırladı.Ahahah tipe bak yanağında elimjn izi çıkmış!
-Luce!Napıyorsun canım yandı!
-Kabus görüyordun uyandıramayınca tokat attım.
-Bir daha bu tokatı yiyiceğime trenle 2gün yolculuk yaparım daha iyi!
-O kadar mı acıdı?
Kafa salladı bende vurduğum yeri öptüm.Oha lan neden öptüm.Hafızamı zorladım.
------------Geçmiş--------------
Ben küçük bir kızken oyun oynuyordum birden yere düştüm.Canım çok yanmıştı.Ağlayarak annemin yanına gittim.Annem ne olduğunu sorunca bende yere düştüm bacağım çok acıyor demiştim.Annemde yaramı öpmüştü.
-----------Geçmiş-Sonu-----------
Natsu uzaylı görmüş masum köylü gibi bana bakıyordu onun yanaklarımı kızardı?Bakim valla kızadı oyş tipe bak!Yha niye kafanı çeviriyon ben bakmak istiyordum.Olmaz ki ayıp Natsu çok ayıp!
-B-bu ne içindi?
-Annem bana hep öyle yapardı sonra kucaklardı ama neyse kahvaltı hazır.
Bunu derken iki çift sıcak ve güven verici kolun beni sardığını hissettim.Bu Natsu mu?Odun ama çok tatlı yha bu böyle yapınca daha çok bağlanıyorum.
-Arigato.(teşekkür ederim)
Teşekkür ederken bile tatlı!
-Birbirlerinden hoşlanıyorrlarrr!
Al işte sen gel bütün romantikliğin içine s-!Happy ben senin g-!Sakin ol lan neler diyon Lucy ben seni çok yanlış tanımışım.Sen sus iç ses sinirim tepemde belki itiraf edecekti?Uff anladık seviyonda bir kediye sövüyon!Bu sefer iç sesimi takmadım.
-Bıyıklarını koparıyım mı?Pisicik!
-Luce sen tut ben ateşi yakıyorum bu akşam kedi yahnisi yiyeceğiz.
-Yemeşşiniz di mi?Erza-şama!
-Nerede?(aynı anda)
Ve o pisicik bizi kandırıp kaçtı.Ve şu an kırmızı olmaya başladım çünkü Natsu bana hala sarılıyordu.
-N-Natsu
-Noldu Luce?
-Artık sarılmayı bıraksak diyorum bun sefer acıktım.
-Ha özür dilerim unutmuşum.
---------Natsu----------
Aslında unutmamıştım sadece biraz daha sarılmak istedim.Ne güzel itiraf edicektim yaa!Şu Happy olmasaydı.Ama ya Lucy beni sevmiyorsa?Olsun bu kadar içimde tutarak sadece kendime zarar veriyorum!En yakın zamanda söylemem gerek!
Hemen yemek yedik ve Loncaya gittik fakat beni düşündüren bir sürü konu var.Mesela dün Lucy neden bize bağırmayıp yanıma yattı.Neden bağırıp bizi evden kovmaya çalışmadı sanırım alışmaya çalaşıyor.Fakat döndüğümüzden beri içimde bir boşluk var buldum!Biz bu aralar Gray ile hiç kavga etmedik.Pha rekor kırdık hemen gidip Gray'e laf attım oda karşılık verdi.İçimde ki boşluğun dolduğunu hissediyorum fakat yarım kaldı.Biz kavga ederken Erza gelip bizi ayırdı.Evet tamamen doldu.Bir an gözlerimle Lucy'i aradım.Aisa ile konuşuyordu.Dinlemek istedim falat Lisanna beni engelledi.Sonra da Lisanna bana sarıldı.Sonra Lucy bizi bu haldeyken gördü.O güzelim kahverengi gözleri yaşla doldu.Aisa ona bir şey mi söylemişti.(Boşuna demiyoruzki buna odun)
-Ne zamandır benimle konuşmuyorsun Natsu özledim seni.Sende beni özledin mi?
-Lisanna!
-Ama Mira-nee!
-Lisanna dedim!
Oflaya puflaya yanımdan gitti.Mira'ya sağol kişareti yaptım kafa salladı.
-Aisa Lucy'e nededin?
-Bişi demedim ona sorarsan der belki.
-Peki saol.
-Nashi'yi istiyorum de ona seni affedecektir.
-Öyle bişi demicem!
-Sen bilirsin.Lucy'e üzülecek bişi olmadığını yanlış anladığını söyle ona.
-Tamam teşekkür ederim.
-Önemli değil.

Fark ettiğiniz gibi yakında final olucak fakat yeni bir Nalu kitabı yapabilirim ya da başka kitap.Normalde devam ettiricektim fakat ilham gelmiyor gomen.İnş sövmessiniz.

Nalu Sakura KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin