Okula gittiğimde bir kızla çarpıştı siyah uzun saçlarıyla kırmızı gözü vardı.
-Dikkat etsene!
Kız demişti.
-Asıl den dikkat et!
Kız bana o an kötü kötü bakmaya başladı bu kız Erza'dan bile korkunç bakıyordu.Sonra bir kız yanına geldi ve beni yerden kaldırdı kızın beyaz uzun saçları ile kırmızı gözleri vardı.
-Lütfen onun kusuruna bakma o benim ikiz kardeşim biraz sert tipli fakat oda bazen iyi olabilir.Onun yerine ben Özür di-!
Kız lafını bitirmeden kafasına yediği bir darbe ile yere düştü.Ve başını tuttu.
-Hey sen kimin yerine Özür dilediğini sanıyorsun!
Dostum bu kıza asla karışmak istemem.
-Rina-chan neden böyle yapıyorsun canım yandı!
Dedi beyaz saçlı kız ağlamaklı bir ses tonuyla.Demek siyah saçlının adı Rina imiş. Beyaz saçlı kız bana dönüp ßöyle dedi.
-Bu arada benim adım Naomi kardeşimin ise Rina.
-Bende Lucy memnun oldum.
-Bende.
Rina bana döndü.
-Bu arada müdürün odasının yerini biliyor musun?
Heyecanla kafamı salladım oda bana soru soran gözlerle baktı en azından ben öyle anladım.Çünkü o duygusuz gözlerde birşey anlamak çok zor.
-Köşeyi dönün düz gidin.
Naomi teşekkür etti ama Rina hiç bir şey demedi.Duygusuz ne olacak!Sınıfa girdim Natsu oradaydı öğretmen ise daha gelmemişti.Hay o şom ağzıma!Öğretmen geldi.Beni görünce yanına çağırdı.
-Evet bu yeni sınıf arkadaşınız kendini tanıtır mısın?
-Tabi.Ben Lucy Heartfilia tanıştığımıza memnun oldum.
Sınıf:Bizde Lucy.
-Yerine geçebilirsin.
-Aye!
Kahretsin!Ha ne?Duymadım mı?Yok yok duydu normal bir şey gibi karşıladı garip!Yerime geçtim.Ve birden kapı tıktıklandı.İçeriye Rina ve Naomi girdi.Demek bu yüzden müdürün odasına gitmek istediler.Onlarda yeni geldiler.Onlarda kendilerini tanıttılar desem yanlış olur Rina sadece adını söyledi ve yerine geçti.Tanıtma işi Naomi'ye kalmıştı.Tenefüs zili çaldı. Natsu yanıma gelip bir süre onun yanında gezmememi söyledi.Buna çok sıkılmıştım.Beni bir engel olarak mı düşünüyordu!Erza'dan ve diğerlerinin yanına gittim fakat onlar yanımdan gittiler.Neler oluyor.O anda omzumda bir el hissettim.Arkamı dönünce Rina'nın olduğunu gördüm.Ve yanında Kagamine ve Naomi vardı.Kagamine konuştu.
-Bir sorun mu var Lucy?
-Bilmiyorum.Onlar benle konuşmuyorlar ben bir şey mi yaptım?
Bu sefer Naomi konuştu.
-Sanmıyorum.Sonuçta sen iyi bir kızın.
-Saol.
Birden Rina bana sarıldı.Bu duruma oldukça şaşırmıştım.Niye bana sarıldı ki?Yüzümde aptal bir gülümseme oluştu.Rina benden ayrılığına bir şaşıran Kagamine idi.Fakat Naomi bu durumu anlamış gibi görünüyordu.
-Buna fazla alışmasan iyi edersin.
Dedi ve gitti Rina.Soru soran gözlerle Naomi 'ye döndüm.O bana acılı gözlerle bakmıştı.
-Rina berbat bir küçüklük geçirdi.Annem ile babam boşanmışlardı.Biz ise 4 yaşındaydık.Babam Rina'yı annem ise beni almıştı.Rina'yı çok zorlu şartlarda yetiştirdi.Fakirler miydi?Tabi ki de Hayır adamın bir sürü apartmanları felan vardı.Fakat Rina'yı bir sürü dövüş okuluna dershanelere felan yazdırdı.Bir yandan dersler onu hem zorluyor hemde babası her gün eve kız getiriyordu.Ve babası onla hiç ilgilenmiyordu.Evde herşeye Rina koşuyordu çünkü babası eve hizmetçi filan tutmamıştı.Bir ara evde büyük bir kavga oldu.Babasıyla eve getirdiği kadın ile .Fakat kadın babasını gözlerinin önünde bıçakladı.Babası orada can verdi.Kadını da Rina öldürdü intikam için.Fakat Rina katil olmak istememişti.Babası onunla ilgilenmesede o yinede babasıydı.Polisler gelince Rina'nın küçük olma nedeniyle ona fazla bir şey sorsmadılar.Biz 4,5 yıl ayrı kalmıştık.Ben onu görmeye gittiğimde tamamen hayattan soğumuştu.Biz annemle ne kadar uğraşsakta onu eski haline döndüremedik.Fakat yavaş yavaş düzeliyor bu düzelme durabilir.Medyada Rina ve Naomi var ikisininde gözlerini kırmızı sayın bulamadım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...