FİNAL

412 39 63
                                    

---------Lucy--------

Ahh bu çocuk gerçekten tam bir odun!Nasıl olur da gözümün önünde Lisanna ile sarılır.Benim yanım da kıza demediğini bırakmıyor kız yanına gelince de kıza sarılıyor!Odun,kalas,peçetenin ham maddesi!İstemizce yolda yürüyordum acaba gerimi dönsem diye düşünürken yol da bir kıza çarptım.

-Ahh Lucy dikkatli olsana.

-Kagami sen miydin?Özür dilerim.

-Bu sinirle nereye gidiyorsun yoksa Natsu odunu gine bir şey mi yaptı?

-Gözümün önünde Lisanna ile sarıldı!Lisanna ya!

-Tamam sakin.

-O odunu elime bir geçirirsem!Onun ateşi olmayan beynini küle çevirmiş!

Bunu diyen Rina'ydı anlamısınızdır zaten.

-Aa Rina sen ne ara geldin?

-Lucy!Ben zaten buradaydım.Sinirden kör mü oldun?

-Sanırım üzgünüm fark etmemişim sakin abla.Peki ikiniz burada ne yapıyorsunuz?Bu arada hala Suoh'la yaşanan konuyu konuşmadık!

-Göreve çıkmıştık neyse ben loncaya gidiyorum.

-İşine gelince loncaya git zaten!

-Ne?

Dediği gibi kötü bir katil bakışı yolladı.

-Bir şey demedim ki.

-Her neyse Lucy biz loncaya gidiyoruz.(sırıtır)

-Niye kötü kötü sırıtıyorsun Kagami?

-Anlarsın birazdan.(Yine sırıtır)

Arkamı dönmemle Natsu'yu gördüm ilk şaşırsam da sonradan aldırış etmiyormuş gibi yaptım ve evime doğru yol almışken güçlü kollar beni çekti.

-Luce durur musun?

-Hayır.

-Neden ama?

-Senin anlayamıyacağın konular.

-Ne deneye çalışıyorsun Luce?

-Adımla oynama.

-Luigi ben ne yaptım ama?

Ve şirin bir yüz ifadesi yaptı.Lan senin ben!Hemen kafamı çevirdim bakmaya devam edersem affedecektim ama affetmek istiyor muydum?Hayır!

-Sana adımla oynama dedim!

Ellerinden hızlı bir şekilde kurtuldum bunu kendimden beklemezdim fakat çok sinirliydim.

-Lütfen bekle Lucy bari şunu söylememe izin ver!

Ne diyeceğini merak etmiştim.Acaba ne diyecekti muhtemelen bilmediği şey için özür dileyecekti.Ama yine de geri döndüm.

-Ne diyeceksen de işim var!

-Tamam ama burada söyliyemem.Beni takip et.

-Tch!

Dedikten sonra onu takip etmeye başladım.Sonra bir nehre geldik bu Happy ve Natsu ile birlikte balık tuttuğumuz yerdi.(Hangi bölüm olduğunuz unuttum orada Natsu Lisanna'yı hatırlıyordu.Sonra da Lucy'e bağrıyordu.Lisanna için Lucy'e bağırılır mı lan!Ayı,odun,kereste!Neyse devam edelim.)Natsu çimenlerin üstüne oturdu ve benim de oturmam için işaret etti.

-Başka emriniz?

-Lütfen Lucy.

-Peki tamam!

Nalu Sakura KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin