Shirou

477 37 11
                                    

Rina bana bakıyordu ama hiç bir duygu ifadesi yoktu gözünde.Bu olanlar ona eskileri mi hatırlatmıştı?Naomi ve Lucy mutfakta yemek yapıyorlardı.Lucy'i bu olaylardan uzak tutmak daha mantıklıydı yoksa başına dert açılabilirdi.Lucy'e bir şey olmasını istemiyorum onuda diğerlerini de çok seviyorum.Onlar Rina gibi kendilerini koruyamazlar Naomi'den şüpheleniyorum onun başına olay gelmiş.Olay şöyle olmuş.2 serseri Naomi'ye bir kaç çirkin laf söylemiş sonra Naomi'ye doğru gelmeye başlamışlar Naomi sinirlenmiş ikisini de 2 yumrukla yere indirmiş.Çene kemiklerinin kırıldığı söyleniyormuş.Rina olanları görünce epey şaşırmış az daha gülmekten yerlere yatacakmış çünkü onlar yerde serilirken Naomi hala gözü kapalı etrafa yumruk sallıyormuş yetmedi cebinde biber gazı çıkartıp Rina'nın gözüne sıkmış Rina sinirle kafasına geçirmiş.Naomi olanları duyunca da gülmekten yerlere yatmış.Rina yerinden kalkıp bana doğru geldi.

-Onlarda kimdi öyle?

Bunu yapabildiği kadar en soğuk sesiyle söylemişti en azından ben öyle sanıyorum o konuştuğu an içim ürpermişti.

-Eski arkadaşlar.

Deyip geçiştirmek istedim fakat Rina'da işe yarar mı?Hayır!

-Sana onların kim olduğunu sordum!

İşte bu ses tonu kalbimi yerinden çıkartacak kadar korkunçtu.

-Haru benim eski sevgilim.Yanında ki Suoh ise onun arkadaşı Haru ondan çok korktuğu için bir şey demiyor.Suoh'un bir kere hapishaneye girdiği söyleniyor.

-İşte almak istediğim cevap buydu.

Ve yüzündeki sadist gülümsemesi.Beni korkudan öldürmeye yeten bir gülüş fakat bana zarar vermiyeceğini biliyorum bundan korkmuyorum korktuğum şey bu gülsemeye neden olan kişi yani Suoh!

------Lucy-------

Natsu'mu çok özledim neden benle konuşmuyor ki!(Üzgün surat ifadesi)

-Natsu'yu düşünüyorsun değil mi?

-Nereden bildin?

-Ben bilirim.(Ego gülüşü)

-Acaba okulu astığımı ona söylesem mi?Belki mesaj atmalıyım.

-Hemen at bence.

-Peki.

Ahh lanet olsun telefonum kapanmış bunca zamandır fark da edememişim.

-Naomi şarj aletin var mı?

-Odama gir dolabımın ikinci çekecesinde!

-Tamam.

Hemen Naomi'nin odasına girdim ve dolabı buldum 2. çekmecesini açtım şarj aletini ararken gözüme bir şey çarptı.Bu Suoh değil mi?Ve Naomi şuradaki tatlı kızda Rina olamaz gülümsüyor hemde çok samimi ve çok tatlı.Peki Suoh'un burada ne işi var?Benzetmiş olabilir miyim?Bence esin o!

-Hey Naomi bir gelir misin?

-Bulamadın mı?Tamam geliyorum!

Koşarak yanıma geldi.Aslında bi ara takılıp düşüyordu pes etmedi.Bu haline gülesim geldi ama bu durumda gülemedim.

-Hey Naomi bu kim?

-O mu?

-Evet.

-Onun adı Shirou.Rina'nın çok sevdiği bir arkadaşıydı.

-Peki ona ne oldu?

-Rina'dan başka kimse bilmiyor.Ne kadar söyletmeye çalışsamda söylemiyor.

-Sence de bu Suoh benzemiyor mu?

-Bir saniye bir bakayım.

Elimden resmi aldı ve dikkatlice baktı.Sonra gözleri şaşkınca açıldı.

-Hayır bu olamaz Rina bunu biliyordun ve bana söylemedin?

Arkamdan karanlıktan Rina çıktı.Biraz ürperdim gerçi.

-Emin olmam gerekiyordu!

-Shirou'ya ne oldu?

-O gün kadını öldürürken Shirou gizlice yanımdaymış.Kadın ölünce ortaya çıktı.Bana acıyarak baktı bu duygudan nefret ediyorum!Sonra polisler geldi Shirou beni korumak için bıçağı elime aldı ve elimi yaraladı bu sayede kan bana ayitmiş gibi gözükücekti.Benim için hapise girmişti.Niye beni korudu ki neden!Neden!

Rina ağıyordu bunca zaman ağlıyamadığı kadar çok ağlıyordu.Bİr an benimde ağlıyasım geldi.Rina'yı ağlıyarak görmek beni çok üzmüştü bu Rina değildi benim bildiğim güçlü Rina değildi!

-Rina lütfen ağlama lütfen.

Naomi olanları sindirmeye çalışıyordu şaşırdığı ve üzüldüğü belliydi bu her zamanki Naomi değil niye gülmüyor neden?

-Lütfen kendinize gelin ağlamayın eski halinize geri dönün lütfen!

Ağlıyordum ilk defa başka biri için ağlıyordum annemden sonra.O öldüğünden beri bir onun için birde kendim için ağlamıştım ama artık arkadaşlarım için ağlıyorum bu beni mutlu etti.Bunları düşünürken yüzümde sıcak bir gülümseme oluştu.Ve ben, saran sıcaklık Rina ve Naomi bana sarılıyordu.Kagami'de olanları kapıdan görmüştü sanırım oda sarıldı.Bu gerçekten çok iyi gelmişti üzüntü göz yaşlarım mutluluk göz yaşlarına dönüşmüştü bu anı hiç unutmicağım.

Bu bölüm erken geldi ama içimde bir yazma isteği geldi sizce bölüm duygusal olmuş mu?Bu arada medyada Suoh var gerçek adı bu.

Nalu Sakura KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin