--------Lucy-------
Uyandığımsa yanımda bir hareketlilik hissettim.Bana hiç bırakmicakmış gibi sarılıyordu.Ne olduğuna bakmak istediğimde onun o sakura rengindeki saçlarını gördüm.Ne kadar böyle kalįp güven verici kollarında uyumak istesemde bu bir suç!
-Natsu!Benim odam ve benim yatağım hemen çık yataktan!
-Amma ses yaptın be Luce.
Tek nedeni suç olmasį degildi aslında domatesleri kıskandıracak kadar kızarmıştım.
-Şabah şabah ne gürültû yapıyorşun Luşy.
-Ahh ne dersem yine de geliceksiniz değil mi?
-Aye!
-Neyse ben kahvaltı hazırlıyorum sonrada loncaya gideriz.
-Aye!
Mutfağa gidip Natsu için et yaptım.Happy içinse balık koydum.
Aklıma gelmişken en yakįn zamanda işe hitmezsem Natsuların ziyaret geleceği ev bile kalmaz!Acaba kıyafetlerimi almış mıdır?Hemen koşup dolabıma baktım.Benim bu kadar az kıyafetim mi varmış.Neden bütün acıları ben ve kıyafetlerim çekiyor ki!Neyse önemli olan evden atılmamak!
-Natsu!
-Yemek hazır mı?Luigi.
-Lucy be Lucy!Her neyse hir an önce göreve çıkmalıyız yemeğini ye ve dışarı çıkıp beni bekle!
-Aye!
Üstümü giyindim.Ve dışarı çıktım.Natsular beni bekliyorlardı.Hiç beklemeden loncaya gittik.İçerisi her zaman ki gibi çok gürültülüydü.Fakat gözüme batan birbirine sarılmış Rina ve Suoh.OMG!!Hemen onların yanına gittim.Onlar bana baktılar ben onlara,onlar bana baktılar ben onlara,onlar bana bak-!Yete lan!
-Hayırdır?
Önce mal mal baktı sonra cevap verdi Suoh.
-Ne hayırdırı?
Bu çocuk vallahj mal Rina buna nasıl katlanıyor!
-Sana sormadım!(-_-)
-Rina?
-Şey.Imm nasįl desem gördüğün gibi.
-Hey Luce tam bize görev buldum.
-Ben gelince ötüceksin.
-Hıhı.
-Geliyorum Natsu!
30 kişilik hırsız grubunu halledicekmişiz.Ve fiyatıda çok iyi kirayı versem bile bayabbir para kalırdı.
- Taman bu görev olur.
Loncanın kapısı aniden açıldı!Ve bir ses duyuldu.
-Heyy!Ben döndüm minna!
Herkez şaşkınlįkla o kişiye bakıyordu bir kızdı kahverengi saçlı koyu mavi gözlüydü.Bana sorarsanız kız çok tatlıydı.Boynunun az ilerisinde gözlerinin renginde bir fairy tail işareti vardı.Demek ki bizden ama ben niye onu hiç görmedim?Kagami koşup Aisa dedi.Ve sarıldılar.Aisa bana baktı.
-Demek sen Lucy'sin ne kadar güzemişsin.Natsu seninde zevkin iyiymiş.
WTF!
-Aisa!Ne saçmalıyorsun sen?
Kızarmıştı Natsu kızarmıştı yerim lan ben onu.
-Hadi hadi seni çakal.
-Sen yine mi içtin Aisa!
-Bel ki birazcık her neyse.Ben kendimdeyim.Hem bundan sanane!
Natsu'nun yüz ifadesi. (-_-)
-Her neyse Mira biz göreve çıkıyoruz!
-Tamam.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Çok yorgun bir şekilde Loncaya döndü çünkü Natsu büyü kullanamadı adamlarla ben ilgilenmek zorunda kaldı ve çok fazla büyü kullandım.Adamlar bizi trende yakaladılar orada savaştık ya da savaştım.Natsu ya sinirli değildim sonuçta bu onun zayıf noktası.Loncaya gidince Aisa hala oradaydı yanına gittim
-Selam
-Selam özür dilerim sana kendimi tanıtmadım.Ve beni neden tanımadığını.
-Bende tanıtmadım.
-Sorun değil seni tanıyorum Natsu ve Kagami bahsetmişti.
Natsu benden mi bahsetti kyaa!
-Benim adım Aisa Misaki.Yansıtma büyüsü kullanıyorum.Ben uzun zamandır bu loncadayım fakat arada sırada uğrarı çünkü sürekli göreve çıkarım S sınıfı bir büyücüyüm.
-Anladım demek o yüzde tanımıyorum.Ama sizinle bir kere bile karşılaşmamız gerekmez mi?
-Bu son aldığı görev 1 yıllıktı bimloncayı içtennyok etmekti.Sende ben görevdeyken gelmiştin dün geldim ama seninle karşılaşamadım.
-Anladım.Tanıştığıma memnun oldum Aisa-chan.
Ve samimi bir şekilde güldüm.Karşılık verdi.
-Yorulmuş gibi duruyorsun Lu-chan.
Levy geldi ve o benim lafım aisa-san.
-Bişi olmaz Levy-chan.
-Sen öyle diyorsan.
Levy yanımızfan gitti.
-Aise-chan burada sizinle sohbet etmek isterdim ama dediğin gibi çok yorgunum.
-Tamam.
Eve gidince iki aptalı evimde uyurken buldum Natsu yatağımda happy ise kolrukta uyuyordu.Yorgun olduğum için Natsu-nun yanına yattım.Benim yatağım sonuçta başka bir sebep yok saatlerngeçmişti bir türlü uyiyamamıştım.Natsu birfen uyandı il bana baktı sonra sarıldı içimden okadar mutlu oldum ki anlatamam size.İçimden bir ses sarıl diyordu fakat uuku beni çağırıyordu.Ben istemeye istemeye uykuyu seçtim ve uyudim o sıcacık sakura kafamın kollarında rahat bir uyku uyudum.BÖLÜM NASILDI?BANA SÖVDÜNÜZ MÜ. MERAK EDIYORUM.:D AMA SEVGİLİ OLURLARDI SONRADA BİTERDİ SONRA OYALANICAK BİRŞEY KALMAZDI.BANA ACIYIN :(
CrayzAnime11 koydum hikayeye seni olmuş mu? :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...