Eski Arkadaşlar

447 34 9
                                    

Birlikte alışveriş merkezine gittik.Rina yine harika tarzlarla bizi şaşırtmayı başardı.Bir de bizi harika telefon kapakları yapmış bunlar gerçekten bizi andırıyordu.Rina'yı gerçekten çok seviyordum Kagami ve Naomi'yide.Kagami arada sırada bana tavsiyeler veriyordu.Bir kaç erkekle çıktığı için erkekleri iyi bildiğini söyledi.Ama gerçekten çok iyi tavsiyeler veriyordu.Naomi ise beni güldürmeye çalışıyordu arada sırada da yemek tarifleri veriyordu.Söylediğine göre Rina onun yemeklerine bayılıyormuş ama her zamanki gibi belli etmiyormuş.Bazen keşke benim de ikizim olsa diyorum.Acaba nasıl olurdu eminim Rina ve Naomi gibi iyi anlaşamazdık.Bu arada yakında doğum günüm var ama ben birilerine böyle şeylerden bahsetmeyi sevmem.Zaten onlarla her geçirdiğim gün doğum gününden farksız gerçekten çok iyi arkadaşlar.Erza,Gray ve Natsu da öyleydiler.Ama bu aralar benle konuşmuyorlar neden acaba?Rina yanıma gelerek siyah bir elbiseyi alıp üstüme doğru tutup uyuyor mu diye bakıyordu.Elbise gerçekten çok güzeldi ama bana uymuyordu.Uymayınca bir küfür savurdu sanırım üstümde iyi duracağına emindi.Onu bırakıp mavi ve beyaz bir elbiseyi üstüme tuttu.İşte bu olmuştu kendi kendine bir şeyler mırıldanıp kendini avuttu.Kagami bana dönüp.

-Hey Lucy bu harika bir elbise sanda çok uydu bence kabinde denemelisin.

Gülümseyerek.

-Tabi.

Ben kabine gidip üstümü değiştirmeye koyuldum.

--------Kagami--------

Ben Lucy'nin üstünü değiştirmesini beklerken Rina elime siyah bir elbise tutuşturmuştu hemen denememi söylemişti.Kabul etmem gerek elbise çok seksiydi.Ve benim tam tarzıma göre ayarlanmıştı bazen Rina'yı aşırı derecede sevebiliyorum.Kabine gidip üstümü değiştirdim.Ama Lucy hala üstünü değiştirmeye çalışıyordu.Kabininin kapısını tık tıklayıp.

-Yardım lazım mı?

-Gerek yok birazdan çıkarıp Rina bir kaç şey daha verdi onlarıda giyiceğim.

-AH tamam.

Kafamı çevirmemle donup kalmam bir oldu.Eski okulumun en yakışıklı çocuğu olan Haru namı diyer eski sevgilim!Off onca mağazan buna mı denk geldi.Saklanmam gerek!Lanet olsun beni gördü!Beni görünce el salladı ve yanıma gelmeye başladı.Kahretsin neden havalı bir giriş yapıyor!Yanıma geldi ve dikkati elbiseme çekildi.

-Vay canına harika görünüyorsun bence kesin bunu almalısın.

-Ciddi misin bende beğendim.Bir saniye sanane!

-Hey bu kadar sert olmana gerek yok Kagami sadece iltifat ediyordum.

-Her neyse burada ne işin var?

-Alışveriş yapıyordum.

-Burası kız mağazası ama!

-Kız kardeşimin olduğunu sende biliyorsun Kagami!

Kız kardeşi gerçekten çok tatlı biri adı Akemi sarı saçlarıyla mavi gözleri var aynı abisi.Fakat o daha tatlı.

-Her neyse bu arada senin okulda olman gerekmiyor mu?

-Senin de!

-İlk ben sordum.

-Tamam.Hasta numarası yaparak süpriz olsun diye Akemi'ye hediye alıyordum.

Çok tatlı!Hayır olmaz bitti bitti ve bitti!

-Seni iyi çocuk!

-Her zamanki gibi formundasın Kagami.

Olamaz bu onun arkadaşı Suoh!Çok serseri bir tiptir bir kere hapisaneye girdiği söyleniyor ama ben inanmıyorum!

-Sende öyle Suoh!

-Hey Kagami bunlar kim?

Bunu diyen Rina'ydı.Naomi de yanındaydı.Sanırım Lucy hala üstünü değiştirmeye çalşıyor.Allah aşkına biri şu kıza yardım etsin.

-Eski arkadaşlardan boş ver onlarda gidiyordu zaten değil mi?

-Hey ama daha yeni geldik değil mi Haru?

Haru ses çıkartamadı çocuk popülerdi ama cesareti yoktu.Suoh'tan çok korkuyordu.Bu cesaretsizliği yüzünden ayrılmıştık zaten.

-Bak dostum hemen gitmezsen elimden bir kaza çıkıcak!

Rina bunu gözünü kırpmadan ser katil bakışı ile söylemişti.

-Wow sert kız.

Rina Suoh'un yakasını tutup yukarı çekti sonra sinirlerine hakim olmaya çalıştı olamayınca onu yere fırlattı.Bu şokla Suoh bir kaç dakika bekledi.Sonra sinirle ayağa kalktı.Rina'nın yakasına yapıştı.Rina da onun kine onlar birbirlerine seri katil bakışlarını atarken.Lucy kabinden çıktı.

-Rina bunları giyemedim yardım eder misin?

-Tabi Lucy.

Suoh'un yakasından iki hareketle kurtuldu ve Lucy'ye yardım etti.Böyle bir durumdayken bile Lcuy'yi düşünüyordu.Cidden bu kızı seviyorum bana benziyor.Ahahah.Lucy gerçekten harika olmuştu.İkimiz bir baloya gitsek bütün gözler üstümüzde olurdu.Bunu ayarlayabilirim.Suoh sinirlendiği için gözü dönmüştü.

-Hey sen hemen buraya gel!Daha işimiz bitmedi.

-Ben bitti dersem bitmiştir.Bitti!

-Korktun mu yoksa?

-O kadını öldürürken bile birazcık korku hissetmedim senden mi hissedicem!

Ow işte itiraf etti.

-Ne?Ne saçmalıyorsun sen!?

-Buradan gidiyoruz kızlar üstünüzü değiştirin bizim eve gidiyoruz.Giysileri bana verirsiniz ben öderim.

-Olmaz ama be-!?

-Hemen dedim!

İşte bu gözlere karşı gelinemez.Giysileri hemen çıkartıp Rina'ya verdik.Naomi'de bizi eve götürdü.Rina da biraz sonra geldi.Sanırım sorgulama başlasın.

Medyada Haru var

Nalu Sakura KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin