Sabah uyandığımda kapı kırılırcasına çalıyordu.Ayağı kalkmaya çalıştım çalışmasına da hemen yere Natsu'nun üstüne düştüm.Natsu'yla şu an yüz yüzeyiz.Biz birbirimizin yüzünü incelerken kapı açıldı desem yalan olur çünkü kapı kırıldı.Biraz kırmızı olmadım değil aslındane birazı domatese dönmüşümdür onun durumu da benden farksız değildi.Biz Natsu'yla bu pozisyondayken içeriye 4 kişi doluştu.Natsu korkuyla kızıl saçlıya bakıyordu.Ah evet bu Erza olmalı.Onlar bize şaşkınlıkla bakarken ben Natsu'nun üstünden kalktım.Hızla onların olduğu tarafa gittim.
-Merha benim adım Lucy Heartfilia Natsu'nu-!
Diyemeden bir kız üstüme atladı.Ne olduğunu anlamadım.Kızın beyaz saçlar vardı.Ah evet bu da Lisanna Natsu'ya yapışık olan kız!Lisanna yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Ve bir şeyler söylemeye başladı.
-Sen kimsin de Natsu'mun kız arkadaşı olabiliyorsun.Natsu'nun sevgilisi benim bir kere!Ondan hemen uzak dur!Yoksa seni buna pişman ederim.
O böyle konuşurken Natsu'ya dönüp bir şeyler yapmasan çok kötü olacak bakışı attım.O da anladı ve Lisanna'yı bir tarafa itip beni yerden kaldırdı.Ve konuşmaya başladım.
-Ben aslında Natsu'nun çocukluk arkadaşıyım demek istemiştim.
Lisanna bir oh çekti.Fakat Natsu'yu ona bırakacağımı sanıyorsa yanılıyor demek-!Ne diyorum lan ben! O benim çocukluk arkadaşım be!Kızım kafayı yedin herhalde!Ben böyle düşüncelere dalmışken.Natsu bana tip tip bakıyormuş.Bende Natsu'ya baktım.Birden uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladı tabi bende ne olduğunu anlamadım.Ne öyle bakıyorsun bakışı attım.Biz böyle bakışla iletişim kururken.Onlar bize bunlar napıyorlar lan bakışı atmayı ihmal etmiyordular.Ben onlara kafamı çevirdim ve samimi bir gülüş gösterdim onlarda karşılık vererek gülümsediler.Lisanna haricinde sonra bir çocuk önüme geçti ve ban elini uzattı.Bende elini sıktım.
-Ben Gray Fullbuster. Bunlarda Erza scarlet bu da juvia Lockser.
Onları işaret ederek.Mavi saçlı kız bana tuhaf tuhaf bakıyordu yani Juvia fakat ben kızı çok sevdim Erza'yıda.Bir tek Lisanna'yı sevmedim.Juvia bana öyle bakarken Gray'e döndüyum .
-Sanırım Natsu'yla siz sık sık kavga ediyorsunuz.Juvia'yı işaret ederek oda sanırım Gray'i seviyor.Erza'dan da herkes korkuyormuş.Fakat iyi biriymiş.
Dedim gülümseyerek.Onlar bana tuhaf tuhaf bakarken Gray bana döndü.
-Sen medyum musun?
-Ne alakası var ya Natsu anlattı.Lisanna.
Dedim.Gray'in kulağına fısıldayarak.
-Lisanna'da Natsu'ya yapışıkmış.
O arada bir ses duydum."Aşk Rakibi" diyordu.Sanırım bu Juvia'ydı.Gray ise Lisanna'ya bakıp gülüyordu.Bana dönüp kafa salladı.Demek ki cidden karşılıksızmış.Sevi-!Sınırları zorluyorsun Lucy!Sonra aklıma bir şey gelince endişeli bir yüz ifadesi takındım.Onlarda bana ne oldu dermişçesine bakıyorlardı.
-Okula kayıt olmam lazım!
Lisanna bana lanet olsun dermişçesine bakıyordu.
-Şimdi ben birde bu kızla aynı okula mı gideceğim!
-Ah sende Fairy Tail Lisesindeydin değil mi.Her neyse benim hemen kayıt olmam gerekiyor.
-Pekala az önce ki pozisyonunuzu görmezden gelerek üstünü başını giy de okula gidelim.
Bunu diyen Erza'ydı.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DAHA FAZLA YAZMAK İSTERDİM AMA YAZAMAM İLHAMLARIN GİTMRSİNE İZİN VEREMEM HER BÖLÜMDE BİR ŞEYLER İŞTE HERNEYSE YORUM ATAN KİŞİLERE BURDAN SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM EĞER SİZ OLMASAYDINIZ HİKAYEYİ SİLİCEKTİM.GERÇEKYEN ÇO AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...