Koridordan koridora giriyordum fakat hesi aynı gibiydi.O sırda bir kız ile çarpıştım kızın siyah saçları açık mavi gözleri vardı.
-Özür dilerim!
-Özür dilerim!
Aynı anda söylemiştik.Gülmeye başladık çünkü bu durum gerçekten çok komikti.Kıza daha dikkatli bakınca kızın saçları arasında mavi tutamlar vardı.Kıza gerçekten çok yakışıyordu saçları beline kadar uzanıyordu.
-Adın ne acaba?
diye sordu.Dost canlısı birine benziyordu.
-Adım mı?Adım Lucy.Lucy heartfilia peki ya sen?
-Ben Kagami.
-Soy adın ?
-Yok!
-Öğrenmemi istemiyorsan sorun yok.
Ve samimi bir gülüş.Moral geri gel!Oda bir samimi bir gülüş attıktan sonra morali geri geldi.Ve içimden zafer dansı yapmak geldi fakat daha sonraya saklamak istiyorum.
-Ha bu arada Kagami okul kitaplarımı nereden alacağımı biliyor musun?
-Ah evet koridorun sonundan sola sap ve azıcık sağa ve kapı gördüğünde içeri gir.
Gülümsedim ve oda karşılık verdi.Teşekkür edip bana anlattığı yere gittim.Kitapları alır almaz evime gittim.Yani Natsu'nun evine alışmayayım yakında giderim.Üstüme rahat bir şeyler giyinip yanıma da biraz para ve okul kıyafetleri satılan mağazaları dolaştım.Neden bu kadar nadir bulunuyor bu formalar anlamıyorum.Eve geldiğimde çok yorgundum.Kasaptan et filan da almıştım.Balıkçıdan balık ve bir az çerez.Eve geldiğimde zaten ikisi uyuyorlardı tabi temizlendi onca yıllık çöplük yere bal dök yala anasını satayım!Neyse mutfağa geçtim ve yemek pişirmeye başladım.Bitirince Natsular'ı uyandırayım derken uykuya dalmışım.Fakat sabah yatakta uyandım.Ah Natsucuk da bilirmiş böyle şeyleri.Odun!Ama benim odunu-Lucy bi rahat bırak şu Natsu'yu neler geçiriyorsun zihninden.Sapık kızan!Napıyım o dağınık sakura saçlarında elimi gezdir-!Lucy abayı yakmışsın sen şu sakura kafaya!Bende mal gibi kendi kendime konuşuyorum kafam mı iyi ne?Hemen yerimden kalktım ve o acı saate baktım 20 dakika vaktimiz var.Koş Lucy koş!Dur Natsu!Tabi ya takılıp yine yeri boyladım neye takıldım sizce?
A:Yorgan
B:Salak gibi yürüsen halıya takılırsın!
C:Natsu
Cevabın c sini diyenler kazandı Natsu odunumuz yine yatağın kenarına yatmış.Ani bir hareketle Natsu'nun kafasına geçirdim.
-Oi Lucy ne oluyor bu saatte!
Birazcık irkilmişti vurduğumda.
-Okul Odun okul!
-Lütfen yetişemezsek geç kalacağımızı söyleme!
-Malesef öyle!
Natsu bir anda t-shirt ünü kaldırmaya başladım.Gözlerimi kapadım ve bağırmaya başladım.Kızardığıma yemin edebilirim.
-Napıyonrsun salak!
-Ha özür dilerim.Sen iki dakika mutfağa git.Ben giyinip dışarı çıkayım.Sonra sen gel.
-Tamam çabuk ol.
5 dakika sonra beni çağırdı.Sonra dışarı çıktı bende üstümü giymeye başladım.Giyindikten sonra çantamı alıp dışarıya çıktım erkenden hazırlamıştım zaten çantamı.Dışarı çıkınca Natsu'nun gözler fal taşı gibi açıldı.Endişeyle.
-Ne oldu üstümde bir şey mi var?
Natsu kızarmıştı yerim ben onu!Tammam!Her neyse.birlikte okula gitmeye başladık.
Beğendiyseniz oylamayı unutmayın =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalu Sakura Kafa
RomanceBu benim ilk nalu hikayem gerçekten ben bile neler olacağını merak ediyorum iyi okumalar...