"İşte dondurmalaar." Sunoo ve Mai ellerindeki dondurmalar ile, şezlonglarda uzanmış derin derin konular hakkında konuşan Ashley ile Ryu'ya doğru geliyordu. "Ash, bu senin." Sunoo elindeki karamelli dondurmayı Ashley'e uzatırken Mai de yanlarına puflardan birini çekip oturdu. "Çikolatalı bitmişti Ryu, ben de vanilyalı aldım sana." Ryu belli belirsiz başını sallayarak gülümsedi ve dondurmasını aldı. "O da idare eder."O sırada Sunoo da kendine bir puf çekip oturmuştu. "Ee ne konuşuyordunuz bu kadar derin derin?" Ryu, Ashley'e bir bakış atıp sırıtıp ardından da dalga geçer bir ses tonuyla konuştu. "İlişki tavsiyesi istedi." Ashley dondurmasını yerken gözlerini büyüterek Ryu'ya baktı. "Sadece Heeseung'la nasıl tanıştıklarını sormuştum." Sunoo çantasından güneş gözlüğünü çıkarırken güldü. "Tamam işte ilişki tavsiyesi istemişsin." Ashley gözlerini devirdi. "Aynen sizden ilişki tavsiyesi isteyecek kadar aşığım birilerine." Mai kahkaha atarken Ashley'nin arkasından gelen Sunghoon, Jake, Jay üçlüsünü işaret etti. "Evet, bak geliyor." Ashley göz devirip şezlongda arkasına yaslandı ve dondurmasını yemeye devam etti. O sırada Jake tüm pozitif enerjisi ile uzaktan gelirken bağırıyordu. "BEST FRIENDİNİZ TÜM RAKİPLERİNİ ELEDİ ARKADAŞLAR." Hiçbiri ellerindeki dondurmalar yüzünden doğru dürüst alkışlayamazken Mai destek ıslığı çaldı.
Jake, Jay ve Sunghoon; üçü birlikte karışık büyük havuzdaki otelde kalan herkese açık yarışmaların ve havuz oyunlarının olduğu bir etkinliğe katılmışlardı. Bu yüzden yaklaşık bir saattir yoklardı ve bu sayede Sunoo, Ashley, Ryu ve Mai biraz olsun kafa dinlemiş biraz da dedikodu yapmışlardı. Jungwon da yaklaşık bir saat önce başka sınıflardan birkaç arkadaşıyla vlog çekeceğini söyleyerek yanlarından ayrılmıştı. Hala nerede olduğuna dair bir fikirleri yoktu ama iyi olduğunu düşünüyorlardı.
Jake, Jay ve Sunghoon üçlüsü sonunda yanlarına geldiğinde Jake tam da tahmin ettikleri bir tepkiyle ortama giriş yaptı. "Yuuh şerefsizlere bakın, bizsiz dondurma yiyorlar." Sunghoon şok olmuş gibi tek eliyle ağzını kapatıp kendini puflardan birine attı ve ironik bir sesle konuştu. "Olamaz nasıl yaparlar bunu." Jake Sunghoona aldırmadan Ashley'nin yanına oturdu. Jay de bu sırada ıslak saçlarını kurulamakla meşguldü. Mai bir süre Jay'e baktıktan sonra ne yaptığını fark ederek dudaklarını birbirine bastırdı ve bakışlarını diğerlerine çevirdi. Son zamanlarda kendisini sürekli Jay'i izlerken bulmasının hiç de iyi bir şey olduğunu düşünmüyordu.
Hepsinin kendi halinde takıldığı rastgele sohbet ettikleri, Jake'in Ashley'i sinir etmek için dondurmasını yaladığı, Sunghoon'un biraz olsun kafa dinlemeye çalıştığı ama oradan buradan ona Yuki ile ilgili laflar atıldığı, Jay'in Mai ile konuşmak istediği ama konuşmaya çalışınca tam bir salağa dönüştüğü dakikaların ardından Jungwon da yanlarına teşrif etmişti.
"Arkadaşlar son videomun beğenileri uçuşa geçti. Yanlışlıkla Jay ve Mai sayesinde ünlü oldum. Tiktok'tan gelen fanlarınız videomda yan yana olduğunuz için yorumlarda deliriyor." Jungwon'un ima dolu sözleri yüzünden Mai gözlerini devirdi ardından "O yorumları ben her gün alıyorum. Alıştım artık." diye mırıldandı. Jay ise utandığını belli etmemeye ve soğukkanlı davranmaya çalışıyordu. "Aynısı." dedi sadece. Daha uzun bir cümle kurarsa heyecandan kelimeleri karıştırma ihtimali artabilirdi. Ve rezil olmaya hiç de niyeti yoktu.
Diğer herkes de lafa girip konuşmaya başladığı sırada Ashley sonunda Jake'in ilgisi başka bir yere çekildiği için rahat bir nefes almıştı. Jake'in yakın tavırlarına alışkındı normalde, her zaman onun tarafından müthiş bir şekilde friendzonelanmıştı. Fakat şu sıralar bu yakınlık az biraz flörte kaymıştı, sanki..? Ashley tam derin düşüncelerine kapılmaya hazırlanırken gözleri ileriden kendilerine doğru yürüyerek gelen genç oğlana takıldı. Sarı saçlarını karıştıran beyaz tişörtlü oğlanı anında tanımıştı. Kendi sınıfındaki Huening Kai, kısaca kendisinin ve diğer herkesin seslendiği şekliyle Hyuka'ydı. Ashley yüzüne bir tebessüm yayılırken selam vermek adına elini kaldırmıştı ama o sırada Hyuka elinde bir şeyler yazıştığı telefonunu kulağına doğru kaldırdı ve biriyle telefonda konuşmaya başladı. En azından Ashley telefonu kulağına tutmasının sebebinin bu olduğunu düşünerek selam vermeyi sonraya ertelemişti. Fakat Hyuka'nın tam önlerinden geçerken telefon flaşının patlaması üzerine bir ölüm sessizliği yayıldı ortama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna ruin our friendship
Fanfictionjake: biz şimdi kız tarafı mıyız erkek tarafı mı - ❝ jay, en yakın arkadaşlarından biri olan mai ile çektiği tiktok'ta yalnızca akıma uyum sağlamak istemişti. ❞ texting + prose, enhypen, 090122