!!bölümü sweather weather eşliğinde okumanız şiddetle tavsiye edilir~~
Jay ani bir karar ile yaptığı hareketlerin sonunda, genç kızın sıcacık dudaklarını kendi soğuk dudaklarına bastırmayı başarmıştı. Mai tam anlamıyla kendisinden hoşlandığını.. hayır, sevdiğini söylemişti. Onca zaman aynı Mai gibi kendi hislerini içinde bastırarak yok etmeye çalışmış ve ilişkilerinin kopacağından deli gibi endişelenmiş olan Jay, onu gerçekten tahmin ettiğinden çok daha iyi anlıyordu. Kalbi deli gibi atıyor, elleri genç kızın yanaklarındayken, dudaklarının birbirine değmesi onu deli ediyordu. Nefes almayı unutmuş gibiydi. Mai'in dudakları adeta kendi dudaklarını yakıyordu.
Yalnızca dudaklarını bastırabilmiş gerisi için cesaret edememişti. Bedeni kilitlenmişti sanki. Bunların hepsini yaparken Mai'den hiçbir tepki alamamak onu endişelendirmişti. Kendisinden hoşlandığını söylese bile genç kız kendisine böyle bir izin vermemişti. Kalbi tekledi. Ve ne çok aceleyle ne de çok yavaş bir şekilde geriye çekilip Mai'in yüz ifadesine baktı. Nefeslerini kontrol edemiyor, kalp atışları kulaklarına kadar geliyordu. Yüzünün kıpkırmızı olduğuna adı kadar emindi. Fakat şu an tam anlamıyla avuçlarının içinde olan Mai'in yanakları kendisininkinden daha kırmızıydı.
Genç kızın heyecandan kalkıp inen göğsü ve nefesleri çok düzensiz, gözleri fal taşı gibi açık, şok ve heyecan karışık bir yüz ifadesiyle Jay'e donukça bakıyordu. Jay birkaç saniye duraksayarak kendini ufacık da olsa bir tokada hazırlamıştı. Genç kızın tepkisizliğinden ve önceki deneyimleri yüzünden böyle bir şey yaşamalarına olasılık vermişti. Fakat böyle olmadı. Mai yalnızca gözlerinin içine bakmayı sürdürdü.
Jay, Mai'e büyülüymüş gibi gelen bu anı yüzüne yerleştirdiği tatlı bir gülümseme ile daha da mükemmelleştirdi. Bir elini hala yanağında hissederken diğer elinin birkaç saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdığını hissetti. Genç oğlanın bakışları yavaşça dudaklarından gözlerine çıkarken kalbinin teklediğini bir kez daha hissetti. Jay yüzündeki eşsiz gülümsemeyi daha da genişleterek derin ve kalbini heyecanlandıran bir ses tonuyla konuştu. "Yanakların kızardığında çok daha tatlı oluyorsun.."
Mai bunun üzerine daha da kızardığını hissederken dudakları bir şey söyleyecek gibi aralandı. Fakat Jay'in büyüsüne o kadar kapılmıştı ki sesi çıkmıyordu.
"Seni seviyorum Mai.." Jay genç kızın derin bakışlarına karşılık verdi. "..hem de uzun bir süredir."
Jay'in ses tonundaki samimiyet gözden kaçırılmayacak türden bir samimiyetti. Jay söylediği şeylerde ciddiydi. Mai bunu kendisine olan bakışları ve hareketlerinden anlayabiliyordu. Fakat Mai şu ana kadar kendisini her zaman en kötüsüne hazırlamıştı. Kendisine hep hislerinin bir karşılık bulmayacağını, sevdiği oğlanın asla kendisini bir arkadaştan öte göremeyeceğini söyleyip durmuştu. Şimdi ise her gördüğünde içinde bir şeylerin çırpınmasına sebep olan Jay, karşısına geçmiş hislerinin karşılıklı olduğunu söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna ruin our friendship
Fiksi Penggemarjake: biz şimdi kız tarafı mıyız erkek tarafı mı - ❝ jay, en yakın arkadaşlarından biri olan mai ile çektiği tiktok'ta yalnızca akıma uyum sağlamak istemişti. ❞ texting + prose, enhypen, 090122