bölüm: θ

624 59 66
                                    


AMKHAJQNSMWBAJAHA
(grup üyeleri: jay, ryu, jake, sunghoon)

sunghoon:
jay hadi noldu anlat artık
meraktwn çatlayacağız

jake:
neler yaptınız😋🫣

Jake Sim, arkadaşlarına mesaj attıktan sonra gecenin bu saatinde aniden çalan kapıları ile korkudan yatağında hopladı ve üzerinde hafif bir gerginlik hissederek ayağa kalktı. Gecenin 1'inde hangi manyak birilerine ziyarete gelirdi ki? Aklına sadece tek bir isim geliyordu.

Kapıyı açmak için ne çok hızlı ne de çok yavaş adımlarla koridora doğru ilerlemeye başladı. Bu akşam, annesi ve kız kardeşi Arina'nın üst düzey kavgası ne yazık ki onları kötü bir duruma sürüklemişti. Arina annesini çok sinirlendirdiği için her an Jake'in de başı yanabilirdi, bu sebeple de hareketlerine oldukça dikkat etmesi gerekiyordu. Şu an kapıyı açacak olan kişi olmasının sebebi de Arina'nın oda cezasında olması, annesinin de kendi odasında derin bir uyku çekmesiydi.

Kapıdakinin kim olduğunu bilmesinin rahatlığıyla kapıyı açtı ve karşısında dikilen tanıdık simayı gördüğünde gülümsedi. "Hoşgeldin Ashley, hoşgeldin de bizim ev hiç hoş bir durumda değil." dedi karşısındaki yaklaşık 1.65 boylarında olan kısa saçlı kıza. Gece karanlığında belli olmuyordu ama koyu siyah saçlarının aralarında kırmızı tutamlar vardı.

"Biliyorum, biliyorum. Ondan geldim zaten. Eun teyze uyuyor mu?"

Ashley fısıldayarak konuştuğunda Jake başını sallayarak onay verdi ve Ashley'i içeri buyur etti. Ashley'nin içi içine sığmazken küçük bir tebessüm ederek Jake'lerin evine girdi.

Ashley hakkında bilgilendirme:

Ashley'nin babası ve Jake ile Arina'nın babası çok yakın arkadaş aynı zamanda da iş ortaklarıydılar. Bu sebeple aileler de yakından arkadaştı ve çocukları da kendilerini bildiklerinden beri arkadaşlardı. Jake ile Ashley aynı yaşta Arina ise onlardan bir yaş küçüktü. Arina ve Ashley birbirlerinin ebedi en yakın arkadaşlarıydı ve Jake de Ashley ile gerçekten yakın arkadaşlardı -en azından Jake'in bakış açısından- ama bu Ashley için pek de öyle gibi gözükmüyordu. Yaklaşık 9 yıl önce bu süper üçlü Avusturalyada bir parkta oyun oynarken Jake ağaçlık bir alanda güzel bir papatya bulmuş ve yanında ilk Ashley'i gördüğü için çiçeği ona hediye etmişti. Ne yaparsınız ki küçük Ashley burada Jake'e tutulmuş ve yıllarca da bu hissi içinde büyütmüştü.

Ta ki ailesinden, babasının sürekli bir yerlere tayin olması yüzünden Kore'ye taşınacaklarını duyana kadar. Çok hızlı gelişen olaylar üzerine kendisini bir anda Kore'de bulan Ashley, kaderin ona oynadığı bu oyun yüzünden kısa süreli bir depresyon süreci atlatmıştı. Daha sonrasında karşılarındaki eve birilerinin taşındığını duymuş ve annesi ile ziyarete gittiklerinde bunların Sim ailesi olduğunu görmüştü. Dünyanın en büyük tesadüfünün gerçekleştiğini düşünen Ashley -asla bir tesadüf değildi, daha önce aileler burada iki kiralık ev olduğunu konuşup oraya taşınmaya karar vermişlerdi- kaderinin Jake olduğundan emin olmuştu. Bir gün Jake'in de ona aşık olacağına adı kadar emindi.

Ashley hakkında bilgilendirme sonu.

Jake ve Ashley, Arina'nın odasına girdiklerinde, Arina sandalyesine bağdaş kurarak oturmuş bir şeyler çizmekle meşguldü. Siyah uzun ve dalgalı saçlarını bir ev topuzu yapmış, üzerindeki koyunlu mor pijamalarıyla oturuyordu.

i wanna ruin our friendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin