အဆက်........................
ကလင်..ကလင်........
''ဟဲလို့....''
''ဟဲလို...ယဝေ...မောင်လေး..မင်းသူငယ်ချင်ခတ်ထန်လေ..ဖျာနေလို..ပါစပ်ကလဲကြည်ပြာကိုခေါ်ပေးပါဆိုပြီး..ပြောနေလို့..မောင်လေးများသိမလားလိုကွယ်..အမဖုန်းဆက်မေးကြည့်တာ......''
''ဗျာ..ခတ်ထန်နေမကောင်းဘူး......ဟင်း.....ကြည့်ပြာကိုတော့သိပါတယ်...ဒါပေမယ်သူနေတဲ့အိမ်ကိုတော့မသိဘူး....''
''ဟုလားမောင်လေး....အမလဲဘယ်လိုလုပ်ရမလဲမသိတော့ဘူးမောင်လေးရယ်....''
''ခနအမ. သာ အိမ်ကိုလာခဲ့မယ်......''
''အေး အေး မောင်လေး အမြန်လာခဲ့ပေးပါကွယ်...'' ''ဟုကဲ့အမ''
ယဝေ..အိမ်သိုရောက်သော်...................
''အမ ခတ်ထန်ဘာလိုနေမကောင်းဖြစ်ရတာလဲ...မနေကအကောင်းကြီး....''
''အမလဲမသိပါဘူးမောင်လေးရယ်.....နေပါအုံး..မောင်လေးကကျောင်မသွားဘူးလား...''
''မသွားတော့ဘူးအမ..ကျောင်းထက်ခတ်ထနိက..သားအတွက်ပိုအရေးကြီးတယ်လေ...''
''အေးပါ..အခုလိုအမမောင်လေးကို..ချစ်ပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော်မောင်လေး...''
''ရပါတယ် အမ...''
တီတွန်........(ဘဲတီးသံ)
''အရှေ့မှာဘယ်သူလာလဲမသိဘူး...ခနနော်မောင်လေး....အမတံခါးသွားဖွင့်လိုက်အုံးမယ်....''.............ကျီးးးး(တံခါးဖွင့်သံ)
''ဘယ်သူနဲ့တွေ့ချင်လို့လဲမသိဘူး.. ညီမ''
''အော်...ဒါခတ်ထန်ကျော်တို့အိမ်လာမသိဘူးရှင့်..'' ''ဟုပါတယ်...ညီမက....''
''ညီမနာမယ် ကြည်ပြာလှိုင်ပါရှင့်...''
''အော်....ကြည်ပြာဆိုတာ ညီမလား...ချစ်ရာလေးကွယ်...လာလာ..အိမ်ထဲဝင်....''
အိမ်ထဲသို့ရောက်သော်.........
''ညီမက ခတ်ထန်နေမကောင်မှန်ဘယ်လိုသိတာလဲ....'' ''ညီမမသိပါဘူး..ဒီတိုင်းပဲလာလည်တာပါ...ဒါနဲ့ခတ်ထန်ကနေမကောင်းဘူးလား...'' ''ဟုတယ်ညီမရေ...မနေကအကောင်း...မနက်ကမှဖျားနေတာ...အခုတော့အိပ်နေလေရဲ့.....''...
''အော်..ကိုယဝေလားမသိဘူး......''
''ဟုပါတယ် ဗျ...'' ''အကိုက..ကိုခတ်ထန်ကိုတော်တော်သံယောဇဥ်ရှိပုံရတာနော်.....ခတ်ထန်နာမှာအမြဲတွေ့ရတယ်....''
''ဟုတယ်ဗျ....အရမ်းချစ်ကြတဲ့သူငယ်ချင်းတွေလေ...လင်မယားတွေ လိုတောင်သူများကပြောကြတာ....😄😄....''
ယဝေစိတ်ထဲတွင်.......''ကောင်မအာလာချောင်နေတယ်...လာလုပ်လိုက်ရင်သေတော့မယ်....ဟွန့်.....'''
ကြည့်ပြာစိတ်ထဲတွင်.......''နင်စိတ်ထဲဘာပြောနေလဲငါသိတာပေါ့ယဝေရယ်...ဟ..ဟ
နင်ရဲ့အစွမ်းလောက်ကတော့ငါခြေမှုံလောက်တောင်မရှိပါဘူးဟာ......ဟဟဟ ''အပိုင်း(8)..................မျော်.......