Minęły 2 miesiące od przeprowadzki się do Londynu.Poznalam kilka osób nawet się zaprzyjaźnilam z Kaya i Billem.Naszly moje urodziny,bracia pozwilili mi zaprosić kilka osób pod warunkiem,że nie będzie alkoholu.Zamówilam pizzę i kupiłam napoje.Dwie godziny przed przyjściem gości Shane i Dylan wyszli na impreze,Will był w pracę a cała reszta poszła razem z nimi.
W końcu przyszedl Bill a Kaya 10 minut później.Zaproponowalam zagrac w butelkę,wypadło na mnie więc Kaya zadawała mi wyzwanie.
-Zrób malinkę osobie po lewej stronie.
Myślałam,że się Spale że wstydu w prawdzie Bill mi się podobał ale się bałem.Po drobnej chwili zrobiłam to,ucieszyłam się bo widziałam że sie uśmiechnął.
Po kilku godzinach moi przyjaciele postanowili zrobić mi psikusa i dolać do napoju alkoholu.Bez namysłu wypiłam to po chwili skapłam się że do spirytus,wypiłam kilka łyków i później weszlo mi chyba trochę do glowy.Po drobnej chwili przypomniałam sobie o mojej obietnicy i wiedziałam ,że będę miała przerąbane.Po pójściu Billa i Kay poszłam pożądmie wymyć zęby myślałam że to podziała niestety ponieważ cała reszta była pijana Will rozpoznal zapach alkoholu.Byl wściekły na braci,że nie dopilnowali mnie i na mnie bo złamałam obietnice.Po krótkiej chwili dodał:
-Jak nie umiesz dotrzymać obietnicy do masz szlaban na wychodzenie z domu!Wiesz co myślałam że jesteś odpowiedzialna ale zawiodłem się!
-Ale...
-Co będziesz teraz kłamać jak to bardzo nie chciałaś?
Po chwili wtrącił się Dylan:
-Co?Jak mogłaś!Nie nawidze cię!J.uż cię polubiłem ale widzę że nie warto!
-Zamknij się Dylan!Idź lepiej spać bo pieprzysz nie od rzeczy.
Nie mogłam w to uwierzyć co usłyszalam,mój własny brat powiedział że mnie nie nawidzi?!
Pobiegłam na górę i zamklam się w pokoju.Slyszlam tylko klutnie dwóch braci.Will próbował się do mnie dostać ale ja się nie ugięłam.W nocy postanowiłam uciec, nie chciałam być wyrzutkiem.Wzielam najpotrzebniejsze rzeczy i zwialam.Znalazlam miejsce do spania,było nie wygodnie.Rano obudził mnie jakiś mężczyzna zapytał się co ja tutaj robię.Odparlam,że uciekam z domu i nie chce do niego wracać.Opowiedzilam mu całą historie,następie on zaproponował abym zamieszkała u niego i zgodziłam się.Gdy doszliszmy zobaczyłam dosyć mały skromny domek.Pokazał mi mój pokój i dodał abym czułam się swobodnie.Bylam rozpaczona ale i szczęśliwa.
CZYTASZ
Brothers&Sister
Teen FictionMaya straciła matkę w wypadku samochodowym.Po tym całym zdarzeniu dowiaduje się,że ma 5 obrzydliwie bogatych braci:Willa,Michaela,Johnego,Dylana i Vinceta. Will zostaje jej opiekunem prawnym.Od tego momentu jej życie wywraca się do góry do nogami.Ma...