Dużo łez i okropne odkrycie

27 0 0
                                    

Dzisiaj nadszedł pogrzeb Michael,było to naj okropniejsze wydarzenie jakie mnie do tych czas spotkalo.Nie dochodziła do mnie jeszcze wiadomość,że mój brat nie żyje.W kościele byliśmy o 12.00.Byłam w sukienkę dosyć długą z falbankami,narzutkę na której był napis Don't abandon me kozaki na małym obcasiku i to wszystko w koloże czarnym. Ksi¹dz wyg³osi³ piêkne kazanie na którym siê pop³aka³am a razem ze mn¹ Dylan. Pierwszy raz widzia³am go jak p³acze. Trumna by³a ciemna z wyrytym napisem Goodbye Micheal. Po mszy poszlimy na cmentarz. Gdy chowali trumnê nie wytrzyma³am, po³o¿y³am siê na niej i siê rozp³aka³am tak bardzo,¿e moi bracia nie mogli mnie oderwaæ od trumny. W pewnej chwili zrobi³o mi siê s³abo a potem zas³ab³am. Gdy siê obudzi³am zobaczy³am mój pokój i Willa.

-Co siê sta³o?-Zapyta³am ze strachem.

-Zas³ab³a kochana. Za du¿e emocje.

-A gocie?

-Nie przejmuj siê nimi, odpoczywaj a ja siê nimi zajmê.

Gdy brat poszed³ nagle zadzwoni³ telefon z aresztu od taty. On zapyta³ siê mnie dlaczego mu nic nie powiedzielimy o mierci Micheala?!Ja opowiedzia³am mu ¿e nie chcielimy go denerwowaæ bo sam du¿o przechodzi w wiêzieniu. Opowiedzia³am mu wszystko co siê wydarzy³a o wypadku samolotowym i pogrzebie z którego ma³o pamiêtam bo urwa³ mi siê film. Jak skoñczy³am rozmawiaæ z tat¹ posz³am poogl¹daæ rzeczy w pokoju mojego brata. Tam znalaz³am list na którym by³o napisane,, Jutro tak jak ustalilimy i nie zepsuj niczego!'' na dole by³a data przed wypadkiem a na kartce jest co o locie. By³am ciekawa czego nie móg³ zkiepciæ mój brat.Czy on planowa³ swoj¹ mieræ? Ale dlaczego? Mo¿e mia³ jakie problemy? Albo siê opi³ i zrobi³ problemy przez co by³ wypadek? Nie mog³am pouk³adaæ sobie tego wszystkiego w g³owie. By³am zmêczona i le siê czu³am. Postanowi³a po³o¿yæ siê do ³ó¿ka i siê przespaæ.

Brothers&SisterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz