1. Co się stało ??

12 0 0
                                    


Kiedy miasto spowiła ciemność, oznaczało to, że jest to pora na mój spacer. Ubrana w ulubiony dres i zbyt dużą bluzę, którą ukradłam mojemu bratu wyszłam na zewnątrz. Pogoda dzisiaj nie rozpieszczała, moją rozgrzaną buzię owiał chłodny wiatr. Przyjemne uczucie. Założyłam słuchawki i włączyłam swoją ulubioną playliste. Szłam przed siebie nucąc sobie pod nosem. 

Dzisiejszy wieczór był wyjątkowy, czułam się tak spokojnie, nic nie rozpraszało mojej uwagi dopóki nie usłyszałam wrzasków kobiety. Spojrzałam w stronę, z której pochodziły. Kobieta uciekała, była przerażona. Schowałam się za przystankiem, który aktualnie mijałam. Z ciemnej uliczki wybiegło jeszcze 3 mężczyzn ubranych na czarno, nagle jeden z nich wyciągnął coś zza paska i padł strzał.. Moją głowę wypełniało echo wystrzelonego pocisku. Nie potrafiłam zarejestrować tego co się dzieje. Napisałam szybkiego SMS do mojego brata aby po mnie przyszedł, ponieważ bałam się wrócić sama do domu. Od domu dzieliło mnie zaledwie kilkadziesiąt metrów, więc mój brat zjawił się bardzo szybko. Za szybko.. 

Trójka mężczyzn, która zebrała się przy kobiecie, zauważyła zbliżającego się Neil'a.

-Widział nas. Sprzątnij go. 

Moje oczy zalały się łzami, gdy usłyszałam ponownie dźwięk strzału. Skuliłam się, aby nie zostać zauważoną. Usta zakryłam dłońmi, aby żaden dźwięk się z nich nie wydostał. Obraz stał się bardzo nie wyraźny, czułam jakby moje serce miało zostać za chwilę wyrwane z klatki. 

Nagle zrobiło się ciemno .. 



_________________________________________________

Miło mi poinformować, że wracam tu po ponad 4 latach ! 

Mam nadzieje, że przyjmiecie mnie ciepło :) 

Broken Inside ll A.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz