צריך למכור ספרים וסרטים יחד .
לא את כולם , לא כל ספר יכול להפוך לסרט טוב , אך אלה שכן צריכים להימכר יחד .
הם משלימים אחד את השני .
שונים , מתאימים , מוסיפים זה לזה .אני לא מאמינה שספרים הם תמיד יותר טובים מסרטים או סדרות .
יש משהו בצילום , בצפייה באדם , במבט שעל פניו , במוזיקה , בצבעים ,
שאם עושים אותו טוב הוא מדהים .
הוא נכנס לנשמה ולא יוצא .
הוא גורם לבכות יותר מהמילה הכתובה .לפעמים מילים פוגעות טוב יותר למטרה .
יש אנשים שיודעים לזקק עולם שלם לתוך משפט קצרצר .אנשי הספרים ואנשי הסרטים , שניהם רוצים אותו דבר .
להרגיש .
להרגיש אמת , להרגיש עצב ושמחה , להרגיש חיבור .
רוצים להתמסר לנשמה שמוצגת להם דרך מילים או קטעי וידאו .אני לא מתביישת לומר שאני אוהבת ספרים , אוהבת סרטים וסדרות , ולא חושבת שאחד מהם יותר טוב מהאחר .
פשוט צריך לדעת לעשות את זה .
כל אחד מהם הוא אומנות בנוית רגש שרק רוצה לפגוש צופה/קורא שיכיל אותה .עכשיו 1:42 ובדיוק סיימתי לצפות בסרט טוב . סרט טוב מדי .
איך יודעים שהוא טוב ? אני עם דמעות בעיניים ואין לי ספק שלא אפסיק לחשוב עליו כל השבוע . מדויק . קולע . שלם .
כל דמות שם סבוכה אך משוחררת , כל אחת עולם שלם של פגיעות וכאב ויופי ואושר , כל אחת היא עצמה .
זה כאב לי לראות אותן במסע חייהן הקשוח , רודפות אחר עצמן , מנסות לברוח מהכלא המדומיין אך גם כל כך קיים שסביבן .
הן לא מושלמות . הן בני אדם .יש סרטים טובים . טובים מאוד . טובים מדי . ואותם , כמו ספרים מעולים , צריך לחפש כל הזמן .
מי אנחנו בלי אומנות ?
גופות בלי נשמה .
הנשמה שלנו צריכה אוכל .
היא אוכלת אומנות .
הנשמה שלי אוכלת הרבה , כמה ארוחות גדולות ועמוסות בכל יום .
יש נשמות שסובלות מתת תזונה .
מה עם הנשמה שלכם ?מה אתם חושבים על סרטים , ספרים והחיבור בניהם ? :)
YOU ARE READING
~יומן מחשבות~
Acakמשפטים , תמונות , כל דבר שראיתי והרגשתי שבא לי להראות לעולם אבל לא היה לי איפה :) מחשבות בוקר , מחשבות מקלחת , סתם מחשבות משוטטות . מקווה שתזדהו או סתם תצחקו קצת :)