Reacția unei fete geloase

288 26 1
                                    

Eu şi Thevirusell ne-am certat pe 13 Aprilie 2014  (țin minte data fiindcă am cont făcut în ziua respectivă).

Era din cauza...unui fav. :|
  Eu pe de-o parte sunt şi extrem de impulsivă. Frate, dacă nu-mi convine ceva mă enervez şi...plâng :)))) Apoi mă cert cu toată lumea.

M-am enervat şi am dat divorț :( Eu aveam trib creat de mine, în care aveam vreo 60 membrii iar el şi Blackrozze erau co-şefii. Ghici ce m-a dus mintea să fac. L-am dat afara =)))

Apoi m-am gândit la asta cât timp am fost la scoala. Bă, totuşi am greşit, hai să găsim o altă modalitate de-a rezolva problema. Dar n-a fost aşa, nu am acționat (pe moment), cu nimic. Am lăsat lucrurile să decurgă exact aşa cum le lăsasem eu, până când ...

3 zile mai târziu, el s-a căsătorit cu o fată, Maria, pe Transformice, Aquashot. Ea era o prietena de-a mea. Şi ştiam parola de la CONTUL EI fiindcă eram prietene bune. Până atunci, noi două ne înțelegeam.
E greu de explicat cum s-a derulat totul până când am reacționat atât de urât. Dar o să încerc... Având în vedere faptul că nici eu nu înțeleg omul din mine de pe vreme aia, pana mea, s-a întâmplat acum doi ani asta, de-abia dacă aveam 12 ani. Şi eram foarte obsedată de jocul ăsta. Pentru mine erau două realității : Viaţa şi Transformice. Practic, tot ceea ce se întâmpla acolo, puneam la suflet, ca să zic aşa. I-am văzut pe cei doi dându-şi inimioare, chestia asta m-a afectat mult. Îi detestam pe amândoi, pur şi simplu. Eram decisă să merg împotriva lor şi să distrug prietenia lor. Doar eu trebuia să fiu pe primul loc. :))))
  Ceea ce-am scris până acum v-a făcut puțin să credeți că sunt ciudată, aşa este, dar la modul trecut. Acum m-am schimabat, nici măcar nu mai intru pe Tfm ca să mă distrez; doar pentru că mă plictisesc, şi am înțeles că tot ceea ce se întâmplă acolo, ține strict de o realitate virtuală.

Revenind, eu ştiam parola contului lui Aquashot pentru mi-l dăduse ca să îi fac first, şi ce-i drept, chiar am ajutat-o.

Am renunțat la prietenia cu ea pentru a mă răzbuna. Şi am făcut-o în cel mai jalnic mod, hrănidu-mi ''orgoliul''.  Deşi am regretat mult, în cele din urmă, asta. Eu fusesem motivul pentru care ea se lăsase de joc.

În ziua aceea, fără să-mi pese de ce v-a simți, fără să mai țin cont de prietenia virtuală ce ne legase... Am intrat pe contul ei şi nu pentru a face firsts. Cu toate că observasem un lucru: nu mai era căsătorită cu Virusell. Eram prea supărată, i-am şters toți prietenii (erau mulți, şi când zic mulți, chiar erau) Am stat 20 minute să îi şterg pe toți !    *Doamne, iartă-ma*

Am dat-o afară din tribul în care se afla. I-am cheltuit brânzele (care de asemenea erau foarte multe).

Nu trebuia să fac asta. Mi-am distrus prietenia cu Aquashot . Răzbunarea a fost a naibii de dulce totuşi. Pe moment. Să vedeți ce zâmbet malefic schițam :)))) WTF
Şi de parcă asta nu ar fi fost de-ajuns, am jucat rolul lui Aqua către Thevirusell. Adică m-am pârât singură. Eram on pe amândouă conturile, al meu respectiv al ei. Voiam doar să îl supăr, să mă deteste, simțeam că multe dintre noi rămăseseră uitate. De pe contul meu mă prefăceam că nu ştiu nimic, apoi am recunoscut, adaugând că mă bucur că am avut ocazia! :))) Doamne, ce naiba aveam în cap, nici eu nu mă recunosc.

Ea şi-a dat seama că eu îi intrasem le cont. M-a injurat rău, îmi cerea socoteală pentru daunele create, dar nu voiam să-i zic toată povestea. Spunea că sunt nesimțită, curvă; vacă, proastă. Dar mie nu îmi părea rău. Ea spusese că va schimba parola. Am crezut-o. N-a fost aşa. Am intrat din nou pe cont şi iată, listă ei de prieteni era iarăşi plină, dar nu mulți. Mi-a luat puțin să-i şterg. Da, îi ştersesem din nou, ce credeai că fac? :)))
Până la urmă fata asta, Aquashot, adică Maria, s-a lăsat de TFM din cauza mea. Iar acum contul ei la vreo 4 persoane, pentru că eu l-am dat, văzând că ea nu mai intră pe el. Presupun ca nu mai putea intra pe contul ei de e-mail ca sa poata schimba parola...

 Nervii mei iarăşi atacaseră  xD  Victima, o fată care habar n-avea cu ce greşise. Karma s-a întors, pe sfârşitul anului 2014 şi împotriva mea... Dar veți citi în alt capitol la ce mă refer.

R.I.P  Aquashot. 

Astăzi, 28.09.2016, sunt 3 ani de când a fost creat contul ei.





Beforestart TransformiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum