5 Noiembrie 2013, Ora 21:37.
Îmi amintesc că era seara, cam pe la ora 21:37, (această informație o am de pe Atelier801, informatii despre cont, daca nu ma insel). Tocmai venisem de la şcoală. Pe atunci eram în clasa a 6-a (VI). Aveam 11 ani şi jumătate.
Şi dupa ce mă jucasem TFM precum musafir, am decis sa îmi fac un cont.Nu ştiam ce nume să îmi pun, o inspirație pe moment m-a fulgerat, deodată, şi aşa a fost creat contul Beforestart. (Nu beforestar cum spun unii!) Care, s-ar traduce prin 'Inainte de start.' Care start ? Startul rundelor, evident. Cineva si-a dat seama de acest lucru, si odata, cand am luat fs a spus 'ea nu are hack, a luat-o inainte de start'. O persoana care a reusit sa isi dea seama la ce ma gandeam cand am pus nume contului !
Mi-a plăcut de la bun început jocul, mai ales că era multiplayer şi mi se părea funny faptul că erau câte unii pe sală şi se ceartau aiurea de tot. Şi eu mă băgam în seama în speranța ca mi se va acorda puțină atenție. *râsete*
În fine ... Pot spune că într-un fel, eram destul de fericită că îmi făcusem cont, şi am început să explorez sălile vanilla, care trebuie să menționez că au fost dintotdeauna favoritele mele, de asemenea am mai fost pe racing, bootcamp, care mi s-a părut din prima şi ulterior mereu, o sală de cacao. Chiar am urât bootcamp-ul şi încă o fac !
Şi repet că înainte mă jucam precum musafir şi era chiar naşpa...La inceput, pot spune că era destul de enervant faptul că ceilalți îmi ziceau nooabă, eu credeam ca inseamna să fii proastă... şi îi înjuram :))))
(DAR defapt noob = începător într-un joc).O mică întâmplare de pe-atunci:
Eram odată pe vanilla1, undeva pe la sfârşitul lui noiembrie şi eram îmbrăcată doar cu pălăria aia roz cu o floare. Deci nooaba fiind pe atunci, eu când am fost şamancă, îmi zise unul: ''Până şi bunica mea arată mai bine ca asta'' :)) M-am simțit ofensată, lol.
Eram mică şi naivă, (şi nooabă xD)---------------
Cam atât aici ...Voi continua povestea în capitolul următor.**** DETALII ↓↓↓ ****
▪ Capitolul acesta a fost editat şi corectat parțial; vineri, septembrie 23, 2016, ora 10:07.
ANUNȚ:
Fiind o bună perioadă de când cartea "dispăruse" de pe Watt, motivul este că am considerat că cel mai bine ar fi să cizelez limbajul meu din această carte, astfel încât să fie corect atât din punct de vedere gramatical (cel puțin parțial, nu sunt profesoară de română), cât şi să ating unele obiective ale unei poveşti corecte. Va dura ceva timp pana voi termina să corectez totul.
Cateva poze din joc :)
Iar aceasta sunt eu in viata reala.
CITEȘTI
Beforestart Transformice
RandomTitlul spune tot. Este vorba despre ce am făcut eu pe tfm, păreri despre alți playeri, întâmplări din joc, imagini, momente cu prietenii mei din joc şi chiar duşmanii ;-; Citeşte dacă joci Transformice sau ai jucat :3 Vă rog frumos, NU COPIAȚI nimi...