Pagina de jurnal 7.

104 13 0
                                    

Ok..Nu am facut nivelul 100 si mai sunt .. 3 zile pana incepe scoala? :((

V-am mintit. M-am mintit si pe mine. :)))

*So sad*

Dar sa continuam...

- PAGINA DE JURNAL (7) -

,, I don't know who you are...I don't know what you want. But i will look for you. I will find you. And I will kill you!'' -

[Poate inceputul a fost prea scary :))]

15 Februarie 2015. [Illuminati confirmed > 5+1 = 6, 3+3 = 6, Triunghiul are 3 laturi].

Aseara, Eram pe o sala cu... 42 mice? Era vanilla1, EN2. WTF . Bun deci tocmai aflasem ca incarcase tata telefonul. 10 euro *-*/ (tata e mafiot = e bogat deci bitch please)

Mi-am luat blana violet aia cu inimioara, de Valentine's Day. Plus un tail, ala cu inimioara. Si blana pufoasa alba.

Si la un moment dat .. ca tot vazura aia de pe sala ca deblocasem titlu cu stele si mi-am luat 2 blani...

Imi zise una, nu mai stiu sigur numele, ceva gen cutieyaj ..parca... Imi zise sa ii dau si ei o blana ca e saraca. (in engleza evident)

Chestia asta cu cersitul blanilor mi s-a intamplat de muuulte ori, si cand zic multe, chiar multe. Oaemenii cred ca daca am multe blani, mereu am capsuni. Pacat ca eu nu suport sa vad mult timp capsuni in shop asa ca atunci cand le iau le cheltui....Chiar acum 2 zile, eram la concurs de moda (pe care l-am castigat), ii zise una sa ii dau blana. NU AM CAPSUNI DE BLANA! Ca daca aveam , cumparam blanile noi :)))




Beforestart TransformiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum